Ik moest melden van wishkid 007 dat zijn internet kapot is en dus niet kan meedoen aan het toernooi... [edit] Dat was/is wedstrijd van 15:00 - 17:00 dus he [/edit]
dik klootwijk, mail me!! voor msn enz, ik kan voor je een match regelen voor woensdagavond! en team outblast en WODS moeten ook woensdag dan maar even hun match doen, tussen 7 en 10 is mogelijk!!!! neem contact op!!
BBE heeft gewonnen van RWM 1e map (airport 1): 3-1 2e map (old-city): 3-2 Robberto, hoe gaat dat nou verder met die verliezende pool? Wanneer word het gehouden? Kan je uit dezelfe levels kiezen? Als we winnen wat dan??
Hmm Woensdag 19:00 - 22:00 Team Outblast -- Versus -- WODS Komen Iedereen! Nog sorry dat ik er zondag niet was maar m'n internet verbinding was gewoon ineens weg, hij doet het pas sinds 2 minuten weer, ik werd er echt ziek van!
ok die match van woensdag gaat dan dus door, ik zal wel hosten!!! dus zoek mij!! sgt martin: je zou tegen dik klootwijk moeten, maar die is er telkens niet en antwoord niet, ik probeer wat te regelen! en voor alle verliezers, jullie gaan door naar de verliezers ronde waar jullie met zijn 5en of 6en zullen strijden voor 1 finale plaats, dit gebeurt doormiddel van knock-out systeem!, maar hier later meer over, zal over week of 2 worden gehouden!!!blijf kijken bij deze thread!!
Ben je de hele avond weg? Of kom je om 8 uur terug ofzo? Ok ik lees net je PM, iemand die van 19:00 tot 22:00 in wilt vallen bij de W.O.D.S.??
hoe zit het nou, gaan we nou wel of niet spelen. Ik moet hier ook rekening mee houden, zou dat dan wel graag optijd willen weten. Met mij ook de rest van ons team.
Wat mij betreft ook, dan slacht ik jullie wel effe af (whehehe *voelt een nederlaag aankomen) EDIT: WILT ER NOG IEMAND VANAVOND DE WODS KOMEN STEUNEN IN DE STRIJD TEGEN TEAM OUTBLAST? PM MIJ!
gewoon 7 uur mensen, als er eentje niet is, kan ik of iemand anders wel invallen(denk ikzelf niet, want dat zou niet eerlijk zijn!!bedoel dat ik al meedoe, niet dat ik mezelf de hemel inprijs met goedheid!!!)
oh nee ik kan niet!!!!!! ik vind mezelf echt een wanker, nu moet ff iemand invallen. Roberto plz doe jij ff!