Rainbow six 3 Toernooi

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door robberto, 25 nov 2003.

1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Gezocht: 2 mensen die vanavond een potje serieus willen knallen... :+

2. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    OK, leuk dat iedereen is gekomen vanavond, not... Black Vampire, laat het van tevoren even weten als je niet kan...

En aan die andere mensen, het was al een tijdje aangekondigd en als je 't dan een uur van tevoren laat afweten, tsja...

Er komt nu in ieder geval een re-match, de tijd wordt nog bekend gemaakt, en controleer die tijd meteen... Als je geen zin meer hebt laat 't dan gewoon weten dan vragen we wel iemand anders d'r in...

3. Sgt Martin

Sgt Martin Piet Kippekont

Leuk Bevonden:
    0
    Robbert liet enige dagen geleden weten een clanmatch voor mijn clan te hebben vandaag om 7 uur ongeveer, ik ben gekomen, maar er was geen andere clan of wat dan ook. Dus ja.

4. realxboxgamer

realxboxgamer Speedfight II X-Race

Leuk Bevonden:
    0
    oke en wat gaan we nu doen?

5. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Oke mensen, volgende week krijg ik hem ook!

Als er nog plek is voor een modje om eens mee te spelen hoor ik het graag!

Voeg gerust mijn gamertag toe!

6. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    inschrijvingen laat ik nu niet meer toe en Sgt Martin , ik moet je spijtig meededelen, dat je of lang moet wachten, of volgende keer moet meedoen, waarbij de laatste beter is, name ik geen team heb die tegen jouw kan, dat ene team heeft op geen enkele manier gereageerd en kwam op live ook al niet, dus sorry volgende keer beter, als ik misschien nog iets heb mail ik het wel of via msn.

Nog iets mensen ik laat de volgende matches, gewoon door de team-leaders van elk team, hosten, waardoor ze zelf het beste kunnen onderhandelen over welke tijd, hierbij zullen dus de regels gelden net als bij clanwars, die houden in dat bij best of 3 maps ieder 1 map host en de 3e map door degene die eerst hoste, zo is het makkelijker, want toen ik dedicated host was had ik nauwelijks inbreng.

afwachtend op de match: Team Outblast- Team Kaliet,
    word er een verliezers pool en winnerspool opgesteld waaraan jullie kunnen zien tegen wie jullie moeten voor de finale plaats, datum bepalen dan de clanleaders zelf!!!

7. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ok voor de match wods tegen outblast kan ik vrijdag avond niet!

8. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    kaliet, voeg me ff toe op MSN dan.....ik heb je ge-pm'ed

9. Dark Goblin

Dark Goblin >>>The One Goblin

Leuk Bevonden:
    0
    }:] *) En tot hoeveer vinden jullie het toernament nou????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????:{ 8) }:]

10. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Gr8

Ja, Toernooi is superlachuuuh

Als je wint tenminste ...}:]

11. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, aan degene van ons team: Matje, Realxboxgamer en Sjors Albers...

Post wanneer je wel en niet kan! Doe je dit niet dan word er gewoon een datum geplant, mocht je dan niet kunnen heb je pech... Maar ik word er een beetje moe van als mensen steeds niet kunnen, post dus je tijden, doe je dit niet dan heb ik liever andere mensen in het team die wel kunnen...

Kijk, woensdag had ik speciaal 's avonds vrij gehouden voor die wedstrijd, en als er dan NIEMAND komt dan vind ik dat toch erg tegenvallen...

Zoals Sjors Albers ook, hij heeft totaal niets van zich laten horen terwijl hij eigenlijk de 'teamleader' is...

Post dus de tijden wanneer je wel en niet kan...

Ik kan de hele week behalve op

Donderdag, alleen 's avonds
    Vrijdag, alleen 's avonds
    Zondag, na 8 uur

Edit: Ik zie dat Rinus nog een plaatsje zoekt, mocht er iemand uit ons team minder actief gaan meedoen dan vind ik persoonlijk wel dat jij mag meedoen...

Laatst bewerkt: 18 dec 2003
  12. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik kan zondag na achten ook, behalve op 28 december want dan ben ik jarig.
    vrijdag avond kan ik misschien, kmoet nog ff kijken!
    Voor mij is het nu ok kerstvakantie dus, ik kan meestal wel.

13. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Welke clans zijn nu eigenlijk allemaal afgemaakt in deze beginnende rondes? En hoeveel doen er nu mee?

K'weet er nergens iets van te vinden...

{Onder voorbehoud van typfouten deze keer}

Laatst bewerkt: 18 dec 2003
  14. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit bij team outblast en ik kan zondags en donderdag's avond !

15. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan vrijwel de hele komende 2 weken

16. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik kan ook vrijwel de hele vakantie, behalve aankomende maandag. (22-12)

17. Sjors Albers

Sjors Albers The New Way Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal wel leuk en aardig maar ik heb op maandag gezegd tegen roberto: ik kan niet om 8 uur maar pas om kwart voor 9. Hij zei is geen probleem als je maar tussen 8 uur en half 10 komt . En Trouwens ik was zondags om 15.00 op xbox live tot 20.00 en jij was er ook niet om 15.00 terwijl we ook een wedstrijd hadden.

Ik kan trouwens pas donderdag want ik ga morgen op ski vakantie. Maar daarna heb ik de hele week tijd.

18. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je beter vervanging kunt regelen dan, want ik vind het een beetje onzinnig om een hele week te wachten...

19. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Rinus, geïnteresseerd?

20. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Sjors, jij bent teamleader, dan hoor je ook je team te informeren over of je wel of niet kunt, niet alleen de toernooi leiding... Daarnaast zou 't ook leuk geweest zijn als je vervanging had gezocht...

Edit: En dat ik er zondag niet was, dat is waar, mijn internet verbinding lag eruit, maar ja, ik liet tenminste via iemand anders de reden weten op het tijdstip zelf...

Laatst bewerkt: 19 dec 2003

Deel Deze Pagina