Rainbow six 3 Toernooi

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door robberto, 25 nov 2003.

1. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Gaap...

2. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Ander onderwerp PLZzzZ

3. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Gast, sodemieter een eind op uit deze thread als je niets zinnigs te melden hebt en denkt belangrijk te zijn...

4. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop toch ook niet de hele tijd over mijn clan te lullen

5. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Komt dan godver 's met wat nuttigs aanzetten in plaats van dat nutteloze geblaat van je...

6. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Ok Khoef geen ruzie ofzoow

7. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens klopt het dat "Carnaval" ook gespeeld mag worden?
    K'hoop van niet, het zijn oneerlijke spawns ...

Nou?? Ik hoorde het iemand zeggen, maar is het waar

Laatst bewerkt: 20 dec 2003
  8. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dark Aldo, wil je in plaats van dubbelposten een keer de "EDIT" knop gaan gebruiken!

9. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    om kwart voor 9 waren we nog allemaal online en was jij er volgens mij ook niet :{

en van roberto vind ik het ook dom geregeld dat hij zegt kom maar ergens tussen 7 en 10 een keer aan. Zo regel je geen wedstrijden. Ik heb ook meer te doen als 3 uur lang achter me xbox gaan zitten w88 tot de andere teams komen opdagen.

10. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Zondag 21:00

WODS - Team Outblast

Kan iedereen uit beide teams?
    Wij hebben in ieder geval geen Black Vampire want die is op vakantie, Rinus kan nog niet invallen want die heeft het spel nog niet en is daarnaast dus ook nog niet ervaren genoeg... Iemand die bij de WODS wilt meespelen? Laat het me weten!

Maar laat dus nu meteen weten of je kan, geld voor beide teams!

Edit: Wie gaat er trouwens hosten, heb namelijk begrepen dat Robberto niet meer host!

11. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Dark Goblin gaat hosten, moet je maar ff aan hem vragen

12. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk !

13. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    ik kan dan wel, ik dacht dat het de bedoeling was dat we zelf zouden hosten, ik heb nooit problemen met een server van 8 man dus zou dat eventueel wel willen doen.

edit: Dark Aldo als jij een ergens anders gaat vervelen word echt strontziek van dat irritante onzin gepost.

14. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan 12 man hosten zonder lag, dus ik wil ook wel hosten

edit: BG (Ter herinnering) morgen om 12 uur training. Als je niet kan laat het ff weten, want ik word helemaal gek van mensen die niet opkomen dagen en die dan 2 dagen later zeggen dat ze "niet konden". Pm me

15. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    vragen we jou iets ofzo???
    ik zeg toch zelf dat ik kan hosten, jij hebt verder helemaal niks met onze match te maken dus houd je gewoon bezig met je eigen zaken en stop met deze thread vervuilen.

16. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Wegens gebrek aan online members gaat morgen de training niet door, en SkaTe StAr zou hosten maar die is morgen weg. Dr unreal, kan jij misschien maandag hosten??

note : mr.ed mag ik niet meer tegen mijn clan praten van jou?
    Ik laat jou toch ook posten!:mad: Rot op met je gek@nker, deze threat gaat helaas niet over alleen jou en je clan ! Ik hoef trouwens helemaal geen ruzie, dus we zullen maar stoppen met dit geblaat want we verneuken deze threat.

17. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik kan!!!!!

18. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, nu dutch executioner nog en we hebben nog steeds een vervanger nodig voor Black Vampire, heb het ook al gevraagd in de algemene Rainbow Six 3 thread...

19. realxboxgamer

realxboxgamer Speedfight II X-Race

Leuk Bevonden:
    0
    JA is goed ik ben er ook om 21.00

20. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    een ding vooraf, dark aldo zoek een leven, kap met die posts, wil je hier je posts halen door zo belangrijk te lijken ofzo(niet meer dubbelposten en alleen maar belangrijke info!!)

ten 2de, als jullie tegen elkaar spelen gasten dan moeten jullie gewoon zelf hosten snap je?? dus ik en goblin hosten geen dedicated host, want dat schiet toch niet op, jullie moet zelf hosten, zodat je alles in de hand hebt, dus om de map hosten, of gewoon een iemand met een goede verbinding etc. zelf uitwerken, dat zal toch wel lukken denk?

Nog iets, rinus treed maar af en toe op als ze zich misdragen, want hier posten moet alleen eigenlijk voor resultaten, opmerkingen/vragen, maar alles van je clan of onnozele opmerkingen gewoon niet!, het moet overzichtelijk worden en dus ook niet dubbelposten(dark aldo!!!)

En voor diegene die denken dat andere mappen kunnen, lees de eerste pagina, alleen die 5 maps zijn toegestaan!!!!!!

succes met match btw TO en TK

Deel Deze Pagina