ik weet het jongens ik had een foutje gemaakt, maar ik heb het weer goed, de volgende fase van het toernooi is af, nu alleen moeten jullie nog ff met elkaar als clanleaders afspreken wanneer je wilt spelen en wie er zal hosten -->belangrijk<--[Wie mij nog niet heeft aangemeld als clanleader van een team doe dit dan nu!!! op dit email adress: timmermans_robbert@hotmail.com , stuur mij dan een mailtje met jouw email adress en ik voeg je toe(gaat anders niet, heb een of andere beveiliging]. ZIE PAGINA 1 VOOR DE SCHEMA'S EN UITLEG
Wilt de Clan Leader van Team Dutchvader mij PM'en met zijn msn adres zodat ik hem kan toevoegen, dan kunnen we een datum prikken voor de clanmatch!
jongens sorry voor al mijn veranderingen, maar 4 wedstrijden is gewoon te veel in de winnerspool!!! dus gewoon maar 1 match per team + een kans voor 1 van de verliezers. sorry nogmaals, maar nu is het makkelijker regelen.
ruttyx en ik kunnen zondag maar ik w8 nog op pmetjes van stimpy nl en Dutchy CyriLLuZ om te weten of ze kunnen
ruttyx en ik kunnen zondag maar ik w8 nog op pmetjes van stimpy nl en Dutchy CyriLLuZ om te weten of ze kunnen
nahh... ik snap er niks! kan je mischien een schema maken? dat zal wel makkelijk zijn. en hoeveel vaak moet je dan spelen in de winnaarspool? of ik het een nock out? mzzol
het kan aan mij liggen maar hoe moet ik nu zien tegen wie wij moeten? Het enige dat ik kan zien is dat het DST is beetje lastig afspreken word dat :{ anyway, volgens mij is Outblast onze leader (TO, team outblast ) dus outblast als je dit ziet regel ff wat en pm me*)
Hey, wij (WODS) moeten tegen team darkvader, maar die gozer neemt geen contact met mij op (met PM of email), volgens mij komt ie nooit in deze thread... hoe kan ik nu een afspraak maak met deze grote vriend?
important!!!! Mijn Gamertag is BizarreLink en ik zal het team van outblast, obiwan nl, Royal18 vergezellen in da plaats van KOTO!!!! Greatzz BizarreLink
Opgave van mijn clan team ik zit zelf al in een team dus hierbij geef ik mijn CLAN team op Stealth Assault Force !!! Bestaande uit DJ Mezzz, XtremHeeroyuy, ThaMechmaster en Zonnik24 Voor Meer info check>>> http://www.StealthAssaultForce.cjb.net Greatings BizarreLink
hmm ja dat is zeker in goed team overleg besloten ! .... mmm .... en ik vind het een super onduidelijk tournooi allemaal via via en een dag van te voren horen waneer de match is etc.
de match van team outblast tegen team roberto overgespeeld moet worden het was 3 tegen 3 .. en beide teams hadden een vervanger nodig ik kon op dat tijdstip niet ik had alles netjes gemeld .. krijg ik net te horen dat het al gespeeld was. ik vind een re-match op zn plaats
Volgens mij hebben we een nieuw record... Een match spelen van 4 vs 4 en er komen er in totaal maar 2 (edjuhhh en ik) opdagen... Vervangers van de andere 2 uit ons team waren wel geregeld, maar als er niemand van de tegenstander is... Schiet lekker op. Ik begreep dat de clan leader's (headcollector) live kapot was, maar waar was dan de rest van het team? Ik vind het best om de wedstrijd op een andere dag te plannen, maar ik denk toch dat veel mensen weer niet komen. Ik denk dat de wedstrijden zo niet meer werken, en dat ons team (team supreme) het beste uit het toernooi kan stappen. (nog ff overleggen met edjuhhh)
mensen, aan onduideljkheid kan ik niet veel helpen, probeer tussen werken door alles te regelen en kan soms kort dag worden, maar daar is het probleem ok, ik denk dat meerdere mensen vaak niet kunnen enz, maar dit toernooi moet maar een keer overgedaan worden, voorlopig wil ik eigenlijk nog wel proberen een finale eruit te halen. geen nieuwe teams toegelaten trouwens!!! De match van outblast tegen mijn clan kan van mijn part overnieuw, maar de kansen waren wel gelijk, maar je hebt gelijk royal, kom maar op met die rematch spreek wel datum met outblast af. de rest geef jullie gespeeld score's maar aan mij dan voer ik ze in.
neej ik wil er niet uitstappen als headcollector niet met een oplossing komt hebben wij gewoon gewonnen
ok we spelen zondag 8 uur de wedstrijd en als er iemand niet is dan heeft het team pech en speelt het met een speler minder dus geen vervangers