Heb al meerdere malen tegen jullie deze dingen uitgelegd en het staat ook op pagina 1(lezen!!!)
ten eerste , als team dutchvader, wat toch al niet antwoord, niet voor woensdag contact opneemt , gaat WOds door voor een match tegen De RWM voor een finale plaats!!!, zo als het ook staat vermeld!!!!
De rest van de winnerspool moet nog ff de score's doorgeven van hun matches, waarna we uit de 5 deelnemers uit die pool 3 mensen door gaan naar de finale, samen met 1 uit de verliezers pool.
En de match tussen Rwm heb ik erbij staan, jammer voor TSU, maar zo is het nou eenmaal als je niet als clan, maar als onbekenden in een groep bij elkaar zit, volgende keer, laat ik alleen clans, of groepen toe die elkaar kennen en waarbij ik niks hoef te regelen binnen die groep!!!.
En headcollector, als je zegt best of 5 voor een mapwin, dan heb je geen 6 ronde's en wissel je per 2 ronde's om, want dan heb je sowieso allebei 2 ronde's op 1 kant gestaan, en gouden regel als je er niet uitkomt wie als eerste mag op welke kant, dan doe je gewoon team dat niet-host mag kiezen!!!.
De score's klopten wel, alleen had je best of 5 mapwins gedaan, terwijl het er maar best of 3 hadden gehoeven, is wel iets eerlijker, maar duurt wel langer, maar van nu af aan(na de winnerspool 1ste ronde wedstrijden) zal het gewoon best of 5 mapwins zijn.
Nog iets, waarom hadden jullie 2x 2 dezelfde maps gedaan?(citystreet large en old city) je moet gewoon verschillende maps doen, jammer dat ik niet hoste, want dan kon ik het zeggen, maarja als jullie dezelfde beide wilde doen, maakt mij dat ook niet uit, maar het is beter om gewoon alle 5 op rij af te spelen dus:
-Airport 1
-Training
-City street large
-warehouse
-Old city
En van mij part dan training als laatste, omdat die toch minder geliefd is??
DUS OPROEP AAN tEAM DUTCHVADER, ALS JULLIE NOG LEVEN EN NOG WILLEN MEEDOEN LAAT DAN WAT WETEN, POST/PM/MAIL ME EN DAN DIE MATCH TEGEN DE WODS SPELEN!
Laatst bewerkt: 5 jan 2004