Rainbow six 3 Toernooi

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door robberto, 25 nov 2003.

1. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en ik hoop dat m'n Live het zondag weer doet!

2. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Luitjes kan ik me nog inschrijven????

3. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Nope kan niet meer, toernooi is al lang begonnen.

4. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar het schiet toch voor geen meter op

5. Sjors Albers

Sjors Albers The New Way Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Waneer komt in vredes naam de wedstrijd tussen WODs en team darkvader want ik heb geen zin on nog een eeuwigheid te moeten wachten!!

6. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Weetikt, ik heb die darkvader een PM gestuurd maar volgens mij is die gast overleden ofzo...

7. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond 20:00:

Red Wing Militia vs Team Supreme!

Dit hebben we 5 dagen geleden met edjuhh afgesproken, maar daarna heb ik hem niet meer gezien op msn. Als Team Supreme er niet is dan hebben wij (RWM) toch gewoon gewonnen??

8. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    sjonge er klopte geen reed van
    er kwamen er maar 2 van onze team opdagen en toen hebben we 2 invallers gehad
    moet ruttyx ineens van z'n moeder van live
    en toen hadden we nog een invaller
    dus was ik de enige van onze clan
    ik wil de invallers nog bedanken
    maar ineens hun hadden wat gewonnen zeggen ze ja jullie hebben verloren dus jullie liggen eruit
    terwijl dat er nog niemand helemaal gewonnen had

9. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals je hier boven leest hebben wij (RWM) gewonnen van TS.

scores:

City Sreet Large:
    - 3-2 voor TS
    - 3-2 voor RWM

Old City:
    - 3-0 voor RWM
    - 3-1 voor RWM

Het was weer een leuke wedstrijd, alleen het was wel jammer dat maar 2 members van TS opkwamen dagen. En wanner wordt die andere verliezers ronde nou gespeeld?

10. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    het was the best of 3 wedstrijden en wij hebben 5 gedaan

11. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    We speelden in elke map 6 rondes van best of 5, na 3 rondes gingen we van spawn wisselen. Dat is toch ook veel eerlijker? Dan komt elk team in het green en red team.

12. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja idd, ik dank me moeder omdat ze mij van live heeft afgehaald... Toen ik er was stonden we nog voor, jammer dat we uiteindelijk hebben verloren..

13. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Uh team darkvader reageert niet dus ik denk dat de WODS hebben gewonnen dan...

14. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Cool WODS vs RWM. Wat gebeurt er nou met degene die wint?

15. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Die krijgt al het prijzengeld (20.000 euro) tjing tjing

16. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb al meerdere malen tegen jullie deze dingen uitgelegd en het staat ook op pagina 1(lezen!!!)

ten eerste , als team dutchvader, wat toch al niet antwoord, niet voor woensdag contact opneemt , gaat WOds door voor een match tegen De RWM voor een finale plaats!!!, zo als het ook staat vermeld!!!!

De rest van de winnerspool moet nog ff de score's doorgeven van hun matches, waarna we uit de 5 deelnemers uit die pool 3 mensen door gaan naar de finale, samen met 1 uit de verliezers pool.

En de match tussen Rwm heb ik erbij staan, jammer voor TSU, maar zo is het nou eenmaal als je niet als clan, maar als onbekenden in een groep bij elkaar zit, volgende keer, laat ik alleen clans, of groepen toe die elkaar kennen en waarbij ik niks hoef te regelen binnen die groep!!!.

En headcollector, als je zegt best of 5 voor een mapwin, dan heb je geen 6 ronde's en wissel je per 2 ronde's om, want dan heb je sowieso allebei 2 ronde's op 1 kant gestaan, en gouden regel als je er niet uitkomt wie als eerste mag op welke kant, dan doe je gewoon team dat niet-host mag kiezen!!!.
    De score's klopten wel, alleen had je best of 5 mapwins gedaan, terwijl het er maar best of 3 hadden gehoeven, is wel iets eerlijker, maar duurt wel langer, maar van nu af aan(na de winnerspool 1ste ronde wedstrijden) zal het gewoon best of 5 mapwins zijn.

Nog iets, waarom hadden jullie 2x 2 dezelfde maps gedaan?(citystreet large en old city) je moet gewoon verschillende maps doen, jammer dat ik niet hoste, want dan kon ik het zeggen, maarja als jullie dezelfde beide wilde doen, maakt mij dat ook niet uit, maar het is beter om gewoon alle 5 op rij af te spelen dus:
    -Airport 1
    -Training
    -City street large
    -warehouse
    -Old city
    En van mij part dan training als laatste, omdat die toch minder geliefd is??

DUS OPROEP AAN tEAM DUTCHVADER, ALS JULLIE NOG LEVEN EN NOG WILLEN MEEDOEN LAAT DAN WAT WETEN, POST/PM/MAIL ME EN DAN DIE MATCH TEGEN DE WODS SPELEN!

Laatst bewerkt: 5 jan 2004
  17. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ach schijt aan het toernooi

18. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    JAh je hebt helaas verloren :) , maar je dan ook niet echt een goed team bijelkaar, onbekenden en das gewoon jammer, volgende keer alleen maar vaste teams!

19. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik snap niet waarom mensen niet op komen dagen? JE weer wanneer je moet spelen, dan kom je op dat tijdstip toch gewoon op live? :confused:

20. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    kan soms gebeuren heb ik ook weleens, je moet naar familie, vrienden, ziek etc

Deel Deze Pagina