Rainbow six 3 Toernooi

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door robberto, 25 nov 2003.

1. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar ik ga er mee stoppen

ik vind dit niet echt een tournooi zit geen enkele regelmaat in ... heb nu ongeveer al 2 a 3 weken niks meer gehoord over waneer de volgende wedstrijd is .. en de teams moeten zelf maar contact met elkaar opnemen spelen hosten en de scores doorgeven zodat roberto zn eerste post kan editen .. komop roberto ik vind dit zwaar bagger .. niks persoonlijks maar ik vind niet dat je zo een tournooi kan regelen

2. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Team Dutchvader heeft volgens mij nog steeds niet gereageerd. Heeft iemand van WODS msn? Voeg me maar toe: Head_collector@hotmail.com

3. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm royal jij zat toch bij Team outblast?
    zo ja, dan lig je al uit het toernooi, de enige die nog over zijn zijn:
    -DST (finale)
    -BBe (moet nog tegen blowing gamers)
    -BG (tegen BBE)
    -RWM (tegen WOds voor finale plaats)
    -WODS (tegen RWM)

BBe tegen BG en RWM tegen wods voor de finale, kom op jongens!!!

4. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Zal met de WODS een war afspereken!

5. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ohja roberto ? maarja hoeft voor mij al niet meer

6. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    neej, daarom, maar vond naderhand eigenlijk niet echt zinvol, jullie komen niet, waren er ook een paar van mij niet dus was eerlijk en dan maakt het niet veel uit.
    Maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat jullie echt veel kans zouden maken, jullie trainen nooit met elkaar etc, dus das gewoon jammer, daarom is het ook zo kut verlopen met het toernooi, mensen kenden elkaar niet in het team, zo heb je ook wel clanleaders die niks regelen(SKate Star wanneer ga je tegen the BBE???)
    maarja goed, ben nog wel benieuwd wie er zal winnen, zitten toch paar goeie clans nog in de race: BBE, RWM, BG en mijn clan natuurlijk.

we zien wel.

7. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    fijn dat je dat meteen even goed duidelijk hebt gemaakt :{
    ik kan namelijk echt niet tegen vaagheden...

Hoezo arrogant???
    als ik eerlijk ben denk ik dat we toch wel een kans hadden eigenlijk...:{ en als je van te voren al overtuigd ben van wie wel en niet goed zijn, hoef je ook geen toernooi te organiseren

Volgens mij had je beter de touwtjes strak in handen kunnen houden, en ook zelf dedicated hosten.....

nou...om maar even in jouw style te reageren, denk ik niet dat jullie veel kans maken, en dat de BBE alles gewoon makkelijk gaat winnen...:{

8. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit slaat echt alles ... zijn we dus uit het tournooi gegooit omdat we toch geen kans zouden maken ? waar de hell slaat dat op ?

waarom dan een tournooi regelen ?

komop man

_O_ @ outblast

Laatst bewerkt: 11 jan 2004
  9. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dit verwachte ik al!! :)
    ten eerste, ik zeg niet dat jullie niet konden winnen, maar als jullie als team niet bij elkaar spelen en outblast ook al bij mij in de clan zit, dan lukt dat niet echt, jullie deden dat dan wel beter dan die andere teams die uit losse personen bestaan, maar dan nog, het is gewoon makkelijker om alleen clans met elkaar te laten streiden en/of goede vrienden die bij elkaar zitten, ik had dat gedoe met alleen inschrijven nooit moeten doen, ik had beter kunnen zeggen als team inschrijven en als je fight hebt zorg je gewoon voor 4 personen.

Dat dit toernooi niet lekker verliep kwam ook vooral daardoor, je moet van mij niet verwachten dat ik dingen in een team ging regelen voor mensen, dat is de taak van de leider van dat team, ik heb gewoon de tijden doorgegeven en heb jullie zo veel mogelijk proberen toe te voegen.
    En toen ik dedicated hoste ging het ook niet, ik kan niets regelen dan alleen zeggen van hey dit zijn de regels en als ze dan al starten is het gewoon kut, ik kan dan niks(niet launchen enz) dus daarom heb ik ook gewoon gezegd ik regel de fights, wie tegen wie en dan moeten jullie als leider onderling een datum uitzoeken en hosten.

en dat van die arrogantie valt wel meej, want ik heb nergens gezegd dat wij goed zijn, ik zei alleen dat jullie minder kans zouden hebben, omdat jullie geen hecht team zijn, zoals dat bij een clan is. Zo zit outblast dus bij mij in de clan etc.

Maar ok ik hoop dat degene die nog door zijn de matches afhandelen, dan kunnen we een soort van finale er nog van maken en ik denk trouwens dat de bbe niet echt zo onoverwinnelijk is als jullie zeggen, kan best wel verslagen worden, als je maar goed op elkaar inspeeld.

TOT slot, wil ik aan al die mensen zeggen dat het toernooi niet goed verliep, je hebt gelijk, maar hou jij anders maar een toernooi ?? :)

10. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Jaja RWM vs WODS word nu geregeld, tijd wordt binnekort (1 a 2 dagen) bekend gemaakt...

11. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik en Kaliet hebben afgesproken om de war te spelen op aanstaande vrijdag om 20:00 uur.

_O_ Veel Succes WODS!_O_

12. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    haha jullie ook :D

Vrijdag
    20:00
    RWM vs WODS

de heer 'projectego NL' host...

see you there!

Laatst bewerkt: 12 jan 2004
  13. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmz, Ruffryder kan niet, Black Vampire komt misschien, hij moet werken, project ego die host, en ik had dark martini nog gevraagd maar die kon ook niet, ik zal dutch executioner ff PM'en... mja ik vrees dat het 2 tegen 4 word of 3 tegen 4, maarja... maakt verder niet uit, denk dat dit de laatste wedstrijd van de WODS word... 8)

14. realxboxgamer

realxboxgamer Speedfight II X-Race

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet moet ook werken...

Veel suc6...

15. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Martial kan ook ff niet bij moet van 19:00 tot 20:00 karate (een echte martial artist dus :D), maar dan komt hij dus wat later.

16. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    uhuhuh jullie hebben gewonnen, maarre wou effe melden dat jullie echt zielige gasten zijn (op headcollector & tijnio na dan), jullie vinden het blijkbaar heel stoer als je wint, dat jullie niks beters te doen hebben daar kan ik ook niks aan doen maar dat jullie steeds lopen te schreeuwen in de lobby daar word ik ziek van...

Dat team van Robberto en Outblast zijn tenminste teams die normaal kunnen praten maar jullie... sjeez

Laatst bewerkt: 16 jan 2004
  17. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wij schreeuwen waar heb je het over en trouwens jullie sluiten de server als jullie niet tegen jullie verlies kunnen en vervolgens kicken jullie ons ???????

Dat is pas zwaar zielig.

18. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Wat lul je nou man, ze xbox liep vast, in dat potje was trouwens nog geen een dooie gevallen dus wat huil je nou lelijkerd...
    En dat stomme gelul van je over oh ik ben zo goed dit en dat...

Laatst bewerkt: 16 jan 2004
  19. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben inderdaad gewonnen (12-0 :eek:), was een leuke match alleen jammer van die scheld partijen in de lobby.

Maar tegen wie moet RWM nu spelen?

20. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0
    Weetje ik reageer gewoon niet op jou aangezien jij tog alleen maar kan schelden als je dood gaat.

Deel Deze Pagina