Rainbow six 3 Toernooi

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door robberto, 25 nov 2003.

1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Triest van je dat je de zaken verdraaid maar ok, ik negeer jou ook gewoon...

2. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Rwm gaat nu door naar de finale samen met DST en 2 van deze 3 nog:BBe - BG(moeten nog tegen mekaar!!) TO(deze gaat tegen een van de verliezers van de match bbe-bg, en maakt dus nog kans op halve finale plaats!!)

SKate regelen die handel!!

Ik weet trouwens niet wat er gebeurt is, maar gasten probeer jezelf een beetje volwassen te gedragen, schelden schiet je niks op(alleen als afreageren, als er niemand bij is:)), jammer van WODS, maar ik het het al zien aankomen, RWm is een clan en WODS gewoon een samengestelt team, jammer, maar misschien volgende keer kaliet in een clan?? we zullen zien.

Laatst bewerkt: 17 jan 2004
  3. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Tsja, volgende keer beter idd...
    Ik vond het in ieder geval leuk om mee te hebben gedaan aan je toernooi robberto, thank you!

4. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    En zo is het. Iedereen kappen met die onzin en het gescheld of er gaan Officiele Waarschuwingen vallen. Iedereen even afkoelen nu... Komt op zeg :{

5. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    naja, sorry in ieder geval kaliet, voor het slecht verlopen van het toernooi, weinig tijd jammer genoeg, ik hoop dat iemand er zal zijn die het beter wilt doen dan mij :)

6. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Quote:
    SKate regelen die handel!!

Doe ik wel, probleem is dat BBE en wij weinig contact hebben.
    Hier zal tot voorheen wel verandering in komen, want die ClanWar moet natuurlijk wel plaatsvinden en het allerliefst zo snel mogelijk. Dus mocht iemand dit lezen , mail me : da_dark_aldo@hotmail.com

- AldO

Deel Deze Pagina