hey robberto ik heb een spijtige mededeling want ik denk dat ik me moet uitschrijven want ik heb het de laatste tijd best wel aardig druk met school hopelijk heeft het niet teveel probelemen bezorgt dit betekent niet dat ik je niet meer inmaak op live he dat gaat gewoon door nah just kiddin hey spreek je.
IK HEB EEN MEDEDELING!!! /Mod Dit is het Rainbow Six 3 toernooi. Gaarne het over het Rainbow Six 3 toernooi te houden. Daarnaast ook stoppen met excessief smilie-gebruik.
ehm regels staan gewoon op de eerste pagina dark goblin en graag niet dubbelposten, gebruik edit knop rechts onderin je bericht. En voor de rest natuurlijk ook, lijst komt er zo te staan, controleer die ff anders zet ik je er ff bij, lees eerste pagina !!!!!!!! Edit Heb de lijsten erop staan, check eerste pagina voor de link, kunnen nog een paar teams bij, check die namen ook mensen, pm elkaar voor team setup teamloze mensen
Alleen Ts nu nog maar !!!! Survival zal rond januari komen !! ik zet je erbij team kan je maken met de andere teamloze
ehm week voor kerstmisvakantie voorrondes, en de rest in de kerstvakantie waarschijnlijk, denk finale dan in januari *edit* Matje en sjors albers heb ik bij het team van Outblast gezet!!!!
Robberto ik wou ff zeggen dat Matje ik en Kaliet al een team hebben gemaakt alleen hebben we nog geen naam. Aangezien we nog geen 4de man hebben wou ik dus aan de teamloze mensen die aan s en ts mee doen vragen wie wil er bij ons in het team? Stuur me maar een pm en je hoor het zsm.
Is goed, ehm naam kan team kaliet zijn ofzo??(TK dus) is alleen nog maar TS over mensen, eerst dat dan S
Ik heb matje en sjors bij kaliet gezet, en mr.ed moet maar ff met outblast 2 members zoeken(lees eerste pagina, teams houden 4 members 1!!) En als je geen excel hebt, ehm ja beetje kut, iemand een idee?Ik weet het al, maak er wel een foto van voor je ok? komt er ook te staan over een tijdje(voor 7 uur) Edit ik heb er een kladblok bestand van gemaakt(alstublieft)
zeg ff of die werken mr.ed!!!(als je hem niet kan openen, download dan en open hem met kladblok(heeft ieder normaal windowssysteem)) EN mensen ik zal vanavond van 7 tot 9/10 uur online zijn bij rainbow six 3, voor als je nog persoonlijke vragen hebt of mij wilt toevoegen enz, andere mogelijkheid is om mij te mailen, zie mij profile!!!
Ik had al een afspraak met robberto aangezien ik xbox live sowieso heb zodra de toernooien er zijn.... CyriLLuZ en gamertag: CyriLLuZ NL bij wie ik in het team kom zie maar geen super noobies want ik speel het al wel lang op connect
Ok komt in orde, en Ruttyx ik zet je erbij. Mensen dindsdag komen de pools hier te staan voor volgende week, de voorronde's