Sorry jongens aangezien ik een nieuwe xbox moet kopen.....word mijn xbox live gamertag: CyriLLuZ sorry vooor het ongemak.. EDIT: Blijkt dat ik toch mijn CyriLLuZ NL opnieuw kan aanmelden zie deze post als ongedaan dan maar
ok ik zet je erbij, nt betekent nog niet, die geef ik een team, kan zijn dat dat nog achter je naam staat terwijl je al in een team zit, is geen probleem
willen:Xguus, xbox-control, n.e.r.d., rutger even aangeven of ze met zijn vieren een team willen vormen of anders bij iemand anders willen. dutchxecutioner: jij wilde bij team kaliet, maar daar zitten er al 4, moet ik jou er toch bijzetten, zodat jullie met zijn 5en het verder regelen, ik kan ook CyriLLuZ bij the soldiers zetten, zeg het maar mensen!! *edit* ook handig om te weten, de word bestanden zijn niet upd to date, dus lees altijd eerst de excel bestanden!!!! Als je geen excel hebt, zeg maar ff, ik zal vanmiddag de word bestanden updaten!!!(komt omdat ik ze telkens moet uploaden en saven)
To Crrilluz: Je mag wel onze 5de man zijn maar dan kom je alleen aan het spelen als er 1 van de eerste 4 man echt niet kan. To Roberto: WE hebben een nieuwe naam: WODS
Ja ik dacht het ff niet sorry...ik blijf wel bij kaliet want ik wil verzekerd zijn van een match....gooien jullie mij nou uit een team zonder dat ik het weet? Want ik wil toch wel bij kaliet blijven he verzekerd vane en match...
Jij bent bij ons in het team geplaats zonder dat wij er van wisten! Wij hadden al 4 man en toen kwam jij er dus bij.Dus je mag best bij WODS blijven maar wel als 5de man want je bent er ook als 5de bij gekomen.
cyrilluz: ik zet je wel bij the soldiers!! sjors albers: ik heb hem daarbij gezet omdat jij nog amar 3 leden had, nu is dutchXecutioner erbij toch, zeg het ff!!! en waar staat jullie afkorting voor!!!?