owkeej, het is tenminste een naam ok mensen ik wil nog van de teamloze mensen weten of ik ze gewoon ergens bij moet zetten of iets. en velvet moet ff zeggen of ie wel aan 4 man komt, was zijn clan ofzo die mee deed toch?? dan kan het zijn dat zijn members niet geregristreerd staan op xbw, zeg het maar, ik doe in ieder geval nu al namen op papiertjes zetten en ff loten wie er tegen wie komen.
*edit*regels aangepast!!!! EN mensen komt het uit als er 1 a 2 matches rond 7 a 8 uur worden gehouden op een vrijdag? CHECK REGELMATIG DE EERSTE PAGINA, DAAROP KOM DE TIJDEN TE STAAN
alle tijden zijn vanaf 7 uur tot 9 a 10 uur(ligt aan de match), er zullen tergelijk dus 2 matches per dag gehouden worden. cyrilluz, dat maakt niks uit, ik doe toch alleen maar het teamhoofd add bij mijn friendlist en als je online gaat weet ik beide namen nog wel van jou/anderen.
Ik ben blij dat deze tijden er zijn lekker op tijd en volgende weekend was ik niet eens hiergeweest....
DIe tijden 7-9(vrijdag en zaterdag) en 3-5(zondag), zijn start tijden , dus als je rond 9 uur wilt starten en het andere team kan ook, start je dan, anders word je gewoon ingedeelt op andere tijden!!! Ik zet dus morgen een voorlopig schema op, waar de wedstrijden komen te staan, kan je dan niet, dan kan je altijd nog switchen, is allemaal mogelijk!!!
Team Outblast moet inplaats van WODS spel op vrijdag, Wij ownen die shizzle speelt dan op zondag!!!!!!!!(zie ook eerste pagina).
19:00 - 20:00 DutchExecutioner, Dutch Salvation, Black Vampire en ik, als je niet kan laat het dan weten!! Dutch Salvation, hoezo kan je niet voor 8 uur dan? Kan het verzet worden? hmmz...
ik kan niet om 7 uur !? tussen 5 en 6 kan ik wel weer .. anders 12 uur savonds ik heb dan zelf belangrijke basketbal wedstrijd .. sorry
Zondag tussen 15:00 en 16:00, kan het tussen 16:30 en 17:30 ofzo? Want ik moet tot 15:00 werken op zondag...
@Organisatie: zie PM Kort gezegd: het liefst speel ik geen RS3 tot de MM3finales en over het team weet ik nog niet echt veel te zeggen
Booster, ja als je zou willen!!! moet nog 2 mensen hebben, je kan bij nerd in het team sinds xguus eruit is, hij kan/wil dit toernooi nog niet meej doen, komt volgende keer wel guus. dus zeg ff of je wilt!!! CyriLLuZ, bedankt voor je bezorgdheid, maar dat zeg ik wel, hij kan er nog gewoon bij!!!!