Fragsoldier(ik hou me in!!!) kijk ff goed naar alle posts en naar de 1ste pagina, de voorrondes zijn dit weekend en darksoldier wat heb ik te maken met RTCW???? ik ben niet diegene die dat toernooi hoste , ik heb nog nooit gehost bij xboxworld, dus ik weet niet waar het over gaat, dus oftwel offtopic shit(liever niet).
Ok ik had pm gestuurd, maar omdat jullie meedoen, laat ik het team soldiers bij elkaar, hebben jullie al 4 mensen?(cyrilluz zit er nu ook bij btw, maar dat stond al op de lijst!!!)
Fragsoldier, verander ff je post, haal gewoon ff weg, want daar hou ik niet echt van als mensen gaan zeuren over wanneer begint het nou als je gewoon niet kan kijken op de eerste pagina of ff af en toe deze thread checkte!!!, de rest weet het toch ook waarom jullie dan niet, ik organiseer dit toernooi vrijwillig met dark goblin en ik ben er dan niet echt voor om te gaan zorgen dat jij telkens geinformeerd word, dat is namelijk je eigen verandwoordelijkheid.
Sorry als het vijandig aankomt, maar ik heb me nog in gehouden, wij doen dit voor de lol organiseren en als er dan iemand niet goed bij de les blijft kan die ook nog eens een beetje gaan stoken of wat dan ook, ik vind het jammer, maar ik ben ook niet de slechste en plaats jullie gewoon nog op zondag tegen WODS
Laatst bewerkt: 11 dec 2003