1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow six 3 Toernooi

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door robberto, 25 nov 2003.

1. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan:p Ik hield me gewoon aan de regels die je me verteld had....Ik wist ook niet dat er mensen uit waren....

2. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap het, no offence, heb zin in vrijdag, lekker hosten!!! succes mensen!!!

*EDIT* er wordt nog een iemand gezocht voor Team Soldiers!!!! een iemand die nog wil inschrijven pm me!! of post hier ff!!!(geldt niet voor jou booster, jou plaats ik bij Team supreme)

Laatst bewerkt: 10 dec 2003
  3. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal moeilijk worden, idd:{

|:- |:- 8)

waar heb je t in hemelsnaam over

4. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    moeilijk te vinden ja, met al zijn kampeer plekjes :D

5. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik bedoel dat outblast en z'n team maten goed zijn en dat het moeilijk zal worden maar we zullen het wel winnen

6. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ooh, op die fiets :D

dank je :+

Laatst bewerkt: 10 dec 2003
  7. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    leuke informative posts :D, maak niet uit, maar bewaar de praatjes maar voor na de match :)

8. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    fragsoldier en darksoldier ik wil ff weten of jullie nog meedoen of wat?
    Ondertussen komt er een nieuwe groep bij !!! DE Blowing Gamers(BG), deze komt nog in het schema, waarschijnlijk op zondag!!

9. skate star

skate star Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    als frag soldier en darksoldier, niet vandaag antwoorden doet blowing gamers meej met het toernooi inplaats van hun!!!!, cyrilluzz, dan plaats ik jou jammer genoeg bij een ander team.
    vanavond meer info!!!

11. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    wij doen mee ja

12. FragSoldier

FragSoldier Nice ass!

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt er eens wat actie. Wanneer komt dit toernooi van de grond. Ik heb namelijk niet zo'n aangename ervaringen met xbw toernooien gehad.

13. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    das waar, met dat toernooi van RTCW, werden we uit de game gekickt door de host, omdat we hadden gewonnen 3 tegen 5.......

14. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    Fragsoldier(ik hou me in!!!) kijk ff goed naar alle posts en naar de 1ste pagina, de voorrondes zijn dit weekend en darksoldier wat heb ik te maken met RTCW???? ik ben niet diegene die dat toernooi hoste , ik heb nog nooit gehost bij xboxworld, dus ik weet niet waar het over gaat, dus oftwel offtopic shit(liever niet).

Ok ik had pm gestuurd, maar omdat jullie meedoen, laat ik het team soldiers bij elkaar, hebben jullie al 4 mensen?(cyrilluz zit er nu ook bij btw, maar dat stond al op de lijst!!!)

Fragsoldier, verander ff je post, haal gewoon ff weg, want daar hou ik niet echt van als mensen gaan zeuren over wanneer begint het nou als je gewoon niet kan kijken op de eerste pagina of ff af en toe deze thread checkte!!!, de rest weet het toch ook waarom jullie dan niet, ik organiseer dit toernooi vrijwillig met dark goblin en ik ben er dan niet echt voor om te gaan zorgen dat jij telkens geinformeerd word, dat is namelijk je eigen verandwoordelijkheid.

Sorry als het vijandig aankomt, maar ik heb me nog in gehouden, wij doen dit voor de lol organiseren en als er dan iemand niet goed bij de les blijft kan die ook nog eens een beetje gaan stoken of wat dan ook, ik vind het jammer, maar ik ben ook niet de slechste en plaats jullie gewoon nog op zondag tegen WODS

Laatst bewerkt: 11 dec 2003
  15. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen heb nu nog steeds een prbleem voor TSU(team supreme) ze missen 1 lid en dat geld ook voot team soldiers, als er nog 2 mensen zijn die willenmeedoen, om me ff ik deel en regel je wel in, ik kan als het nodig is wel voor subs gaan zorgen, maar als het geen team is is het geen team, terwijl de andere al met elkaar hebben geoefend en dus een team hebben gemaakt, jammer, maar ik denk dat ik misschien iets anders moet vinden, we zullen zien, misschien iemand suggesties??? pm me ff!!!

16. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    DAniel_nl hoor ik ook al niks van!!! ik kan hem niet pmen en niet mailen, iemand van zijn team die ff weet dat jullie morgen een match hebben om 20.00 uur!!!!!!pm me ff !!!

17. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    Teams soldiers is dus uiteengevallen, the soldiers doen volgende keer meej, Dit team in inplaats van hun gekomen!!!!:
    Blowing gamers(zie pagina 1), zij nemen het zondag op tegen Wij ownen die shizzle van half 4!!!

Cyriluzz!!! je zit nu bij Team supreme, kijk maar even op pagina 1, bij edjuhh, ruttyx , stimpy nl.
    vrijdag om 19.00 dus!!!

18. CyriLLuZ

Leuk Bevonden:
    0
    Wel een aardige verandering van tijden maar ik red dit denk ik wel....

19. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt, moet wel iedereen kan niet(dan weer wel, dan weer niet enz)

*EDIT* Blowing gamers is verwisseld met Team outblast!!!!
    dus blowing gamers op vrijdag om 19.00 en team outblast op ondag om half 4!!(sorry gasten als dit beetje verkeerd uitpakt, maar kon niet anders!!!)

Laatst bewerkt: 11 dec 2003
  20. CyriLLuZ

Leuk Bevonden:
    0
    Laat dat dan wel de laatste wijziging zijn of het loopt uit op een regelrecht drama....

Deel Deze Pagina