1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 14 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    dit was dus mijn contact het is inieder geval iets heel nieuws en mooi dat ze reageren op wat je zegt
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb nu ook de demo:

    FF een korte impressie:

    De grafix zijn mooi, goede schaduweffecten. De AI van je medespelers is gelukkig goed, ze halen neit opeens domme dingen uit. Over de AI van de tegenstanders ben ik wat minder te spreken. Vaak zitten ze achter een object en zie je ze telkens heel snel op en neer gaan. Ik hoop dat ze de fout nog uit deze demo halen. Verder heeft de echte versie natuurlijk veel meer oties en gelukkig ook een multiplayer. Het gebruik van de communicator heb ik niet kunnen testen omdat ik er niet over beschik. Maar 7 november wordt het lekkker commanderen.
    De sound van de game is goed, mooie geluiden van de geweren en mooie inslagen van bijv. een granaat. Verder zijn in de demo de laadtijden lang, maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk als dit in de uiteindelijke versie nog steeds het geval is.

    Ik zal gewoon ff de demo halen, dan kan je het zelf ff testen. Voor mij was het in iedergeval een heerlijke opwarmer voor de uiteindelijke versie.
     
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Is er al iets bekend over de multiplayer varianten (Live wist ik al), zoals co-op missies, of net als in RS3 Raven Shield (PC) zoiets als terrorist-hunt, of is er free for all, enzz??
     
  4. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    3 - Adversarial: Survival, Team Survival, and Sharpshooter

    2 - Coop: Terrorist Hunt, and Entire Single Player Campaign

    Deze naar mijn weten.
     
  5. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik nou vreemd vind, is dat er nog helemaal geen reviews binnen zijn, en dat hij morgen al gereleased wordt in Amerika.
     
  6. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het al bekend of je via live ook tegen amerikanen kan? Het wil nog wel eens zo zijn dat je alleen tegen europeanen kunt...
     
  7. p@cm@n

    p@cm@n X-Box Fanatic

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het al bekend of je via live ook tegen amerikanen kan? Het wil nog wel eens zo zijn dat je alleen tegen europeanen kunt...

    Jaaaaaa...deze houden we erin:)
     
  8. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een serieuze vraag... Er zijn gewoon games (NBA 2k3 bv.) waarbij je alleen tegen europeanen kunt spelen.
     
  9. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    dat van nba2k3 , bleek een fout te zijn in de nieuwe nba2k4 moet je wel tegen amerikanen kunnen spelen , verder ken ik geen spel waar je niet tegen amerikanen kunt spelen
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    die headset functie is best lache alleen soms moet je echt hoooooooooolllllld roepen of 3 x hold voordat ze stoppen en dekking zoeken :) (ik heb de demo dus:))

    ik ga hem nu ff pre-orderen bij gc.... en met headset want tja.. dus wel grappig voor 5 euroe xtra :)
     
  11. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb ook gepreordered hoop dat hij der nog voor mijn verjaardag is dat is de achste van november
     
  12. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Eerste review van Rainbow Six van OXM is een 9.2. Zeer goed cijfer.
     
  13. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    maar ik heb de demo gespeeld en ik als Sniper fan heb dys meteen naar de snipers gekeken. Je hebt dus 3 echte snipers zeg maar die 2 keer kunnen inzoomen. En je hebt nog 3 machineguns die 1 keer kunnen inzoomen maar waar je wel ver mee kunt kijken( bijv de HK MP5A5 ), dit zijn eigenlijk dus ook snipers maar dan in mitrailleur vorm:D

    echt vet wordt dit spel man
     
  14. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
  15. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop je Rainbow Six 3 dan zit er een code bij waarmee je 2 maand gratis online kan. Deze codes zitten nog bij meerdere toppers. Dus voor degenen die nog niet online zijn. Schaf onmiddelijk RS3 aan met headset en ej bent online zonder kosten. Is dat een deal of wat??? Rennen...!!!
     
  16. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    yoooow thakns hoef ik eerst ook geen StarterKit te kopen!
     
  17. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    @Duo Maxwell

    En vergeet de credit card niet voor daarna.. kost ook geld!!
     
  18. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Je credit card nummer moet je toch gelijk invoeren of heb je die voor die 2 maanden niet nodig?? Volgens mij wel toch?...weet het even niet meer zeker.
     
  19. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Of ze doen met deze actie al met van die kraskaarten.
     
  20. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet inderdaad creditcard gegevens intoetsen. Vind je er na 2 maand niks aan. Dan kap je er mee en het heeft je geen geld gekost. Om met RS3 of andere toppers van het online gebeuren te proeven is een goede zaak. Het is algemeen bekend dat in Europa het online gebeuren van MS zwaar tegenvalt. Komt tendele creditcard en ten dele abo. Anyway met RS3 it`s teh right time to start with it. De actie loopt tot april 2004. Hier kan je het ff nalezen allemaal...
    http://www.xbox.com/nl-nl/live/trialoffer.htm
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina