1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 14 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    de voortekenen zijn dat ook de SP errug diep wordt. Maar over de communicator, kan ik die ook gebruiken voor bijv Amped 2? Is het een echte Xbox comunicator met gewoon een RBS stickertje erop?
     
  2. Shorty

    Shorty Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ja volgesmij kan je hem ook gewoon bij live gebruiken.. maargoed nu mijn vraag dan :p is hij zonder live ook het geld waard?
     
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb geen live en ik heb hem ook besteld. De singleplayer wordt namelijk ook super en system link ook _O_:p:);)
     
  4. Shorty

    Shorty Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ok.. tx! ik bestel em ook! :D ik houw wel van games zoals deze.. is hij een btje te vergelijken met splinter cell met een tikkie meer actie?
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja je zou het een heel klein beetje met splintercell kunnen vergelijken, alleen heb je nu geen gadgets en kun je geen lichamen bergen en aan dingen hangen. Ook is rainbow six 3 first person en splintercell third person. De grafix zijn van het zelfde niveau en het is natuurlijk gemaakt door ubi soft montreal , die splintercell ook hebben gemaakt. Ze kregen trouwens hulp van redstorm, de makers van het bekende ghost recon (island thunder) dus ook zullen er invloeden van die gamezijn. Het is dus een combinatie van ghost recon en slintercell, alleen dan in binnen locaties en met ze 4'en.
     
  6. Shorty

    Shorty Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ok tx :).. maargoed nu nog een vraag.. kan je alleen maar offline multiplayer doen met systemlink of is dat ook mogelijk met 1 xbox?
     
  7. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    nee, alleen systemlink...voor multiplay offline hbben we halo hoor :p ik vind het wel jammer..maar ach..het mag de pret niet drukken
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, het is zonde dat er geen splitsreen of co-op mode is. Maar system link is ook cool, vooral omdat je dan je headset kunt gebruiken (waarschijnlijk). En wat betreft Halo: ik heb die maps nu wel gezien, na ongeveer 150 uur de multiplayer te hebben gespeeld...
     
  9. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de graphics iets tegenvallen en de A.I. werkelijk uitblinkt op enkele punten maar ook erg slecht is in sommige situaties.
    Ik ben er zeker nog niet uit of ik deze game zal kopen alhoewel de Live! funtie erg vet wordt denk ik.
    Wat de voice-commands betreft, erg leuk gedaan. Leuk voorbeeld, ik zei tegen een maat van me: "Wat doet die L*L nou?!?!?" en vervolgens hoorde ik uit de speakers "oke, breach and clear" :D |:- *)
    Deze dingen weet ik dan weer wel te waarderen alhoewel dit niet echt van pas komt in een clanmatch. :p


    Kelovitz
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2003
  10. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    word egt een prachtspel en je krijgt nu ook 2 maanden xbox live trial bij aankoop :p. heerlijk kan ik meteen ff testen of ik op live kan
     
  11. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan jij dat spel hebben gespeeld btw
     
  12. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo bij OXM ;) Beetje opletten
     
  13. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    daar let ik dus niet op
    kvind dat blad egt veel te duur ik kijk wel een sof r nog leuke demo's bijzitten maar meestal niet dus......
     
  14. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    zo, ik heb hem nu gepreordered... het is weer eens wat anders en daarom koop ik hem...ik had nog geen realistische shooter en het is een mooie manier om goedkoop aan een headset te komen (5 euro extra :p) Dus ook al is het spel te moeilijk, ik heb er toch plezier van :p Play at zulu peepz!
     
  15. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Moet je wel een creditcard hebben anders kan je alsnog niet die 2 maanden trail live doen hoor.
     
  16. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    ach, vooreen gratis trial kan ik dat altijdwel ff lenen :p
     
  17. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    De NL versie van de XBOX site is een of ander slap aftreksel van de amerikaanse XBOX site. met andere woorden heel veel wordt gewoon vertaald en in de states is ie inderdaad uit. Vond dat MS wel s met een volwaardige site mag komen!!!
     
  18. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    ach, we hebben xbw nog..maar wel slordig hoor.
     
  19. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk spel, weer een stuk beter dan ghost recon. Alleen ff wennen dat de graphics wat minder zijn dan de PC versie. Alleen snap ik niet waarom die poppetjes af en toe niet luisteren als ik ze ergens op af stuur? Willen ze niet dood ofzo :confused:
     
  20. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is er dan mis met de gfx? op de screens ziet het spel er prachtig uit.
    maar dit spel ga ik ook zeker kopen!
    check gamerankings staan veel reviews btw hij staat een 92.3 average!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina