1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 14 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. K-SaN

K-SaN Can't tell me nothin

Leuk Bevonden:
    0
    De graphics zijn inderdaad wat minder dan op de PC, maarja het is ook veel lagere resolutie.

En je moet gewoon heel duidelijk praten, met een sterk amerikaans accent denk ik ;)

Stemherkenning in spellen is nog steeds in de kinderschoenen he.

2. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    Wat interesseerd mij die PC versie. Ik koop een XBOX om op de bank te kunnen gamen. Er gaat niks boven gamen op de bank op een big screen en een paar maten met je. Woehoe...!!!
    Enne als de gameplay goed is dan gaat deze RS3 zwaar roeleren.

3. K-SaN

K-SaN Can't tell me nothin

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, rustig aan ancientsunlight!

Je hoeft niet in de verdediging te gaan...

Het is gewoon een feit dat de graphics anders zijn dan de PC versie, ben hier niet RS3 aan het dissen.....

4. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een persoonlijke mening. Als het als een verdediging overkwam dan was dat zeker niet de bedoeling

5. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    hangt ervan af..op mijn pc zou het vast niet zo mooi zijn als op de xbox...tuurlijk, op jullie thunderpc's is het mooier (hogere resolutie, betere videokaart etc) maar of de graphics nou ontzettend mooi zijn (Splintercell, Xbox) of verbijsterend mooi (thunderpc) mij maakt het niet uit. Mooi is mooi en de voice communicating is een heel leuk gameplayelement.

6. vassilli

vassilli Guest

Inderdaad. En de graphics zijn niet het belangrijkst, dat is de gameplay. En de graphics zijn top op de xbox, het is niet voor niks de krachtigste console.

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Het belangrijkste blijft de gameplay, en die is echt heel erg goed uitgeblanceerd. De grafix zijn ook van hoge kwaliteit, misschien zijn ze dan wel beter op de pc, but who cares. Zoals op de vorige pagina al werd gezegd: gamen op je bank is veel lekkerder !:)

8. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Aardige discussie! Het enige wat ik bedoelde is dat als je een spel eerst op een PC monitor speelt, het altijd ff wennen is als je achter je TV gaat zitten. Maar dat is met ieder spel zo. Maar waarom denk je dat ik een xbox gekocht heb?
    Maar het is een erg gaaf spel, ook vrij moeilijk, ben nog steeds niet door het eerste level heen. Een stuk moeilijker dan Ghost Recon.

9. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, gelukkig wel zeg, want ghost recon was echt te makkelijk!

10. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    @ JAW001
    moeilijk in de vorm van koppie erbij houden, rustig blijven en dan lukt het wel (maw, het lukt niet omdat JIJ fout zit) of moeilijk in de vorm van frustraties/oneerlijkheid (de tegenstanders hebben 8 zintuigen, ze zijn TE goed etc)?
    moeilijker dan SC? (don't let it be..heb SC nog steeds niet uitgespeeld)

11. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Moet er meer tijd voor nemen denk ik. Maar de tegenstanders zijn aardig slim wat betreft wegduiken e.d. Duidelijk moeilijker dan SC, maar dat is toch echt een ander spel.
    Ook het gebruik van je teammaten is ff wennen. Die rennen nu af en toe nog in de weg, maar dat had ik in het begin bij Ghost Recon ook.

edit/ Splintercell was eigenlijk ook best moeilijk............

Laatst bewerkt: 2 nov 2003
  12. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    nah, ik was nu bij de slachterij met SC en toen lukte het niet meteen en toen heb ik het maar laten liggen..maar door die andere levels kwam ik wel goed

13. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    WTF? Rainbow Six 3 is ineens duurder geworden! ze vragen er nu 52 euro voor! Ik heb vrijdag gepreordered, gisteren opdracht gegeven voor het overmaken (het geld is toen niet van de rekening afgehaald, dat gebeurt kennelijk niet op zaterdagavond, de faktuur van 51,50 in totaal heb ik wel binnen) en vandaag is dus die prijs veranderd! Moet ik nu bijbetalen? Loop ik nu mijn head set mis? heb ik hem nu niet vrijdag binnen?
    help
    :{

14. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    zij moeten em jou gewoon leveren voor je aankoopbedrag op dat moment, maar ik zou ze toch maar ff bellen. Ik ga em ook maar even pre-orderen.

15. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ik heb al een mailtje gestuurd..als ik morgen niks heb gehoord trek in aan de bel en bel ik ze wel ff

16. Shorty

Shorty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ze veranderen elke keer die prijs :confused:

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Moet je niet aan 'ons' vragen maar aan hun. Echter weet ik zeker dat dat gewoon precies 'het ding' is. Het is voor 'hun' (whoever that may be) interessanter om zekerheid te hebben omtrend aankopen vandaar dat prijzen in de pre-order vaak ook gewoon laag zijn.

Als de factuur zegt 30 dan betaal je 30 ook als de prijs de dag erna 100 is geworden.

18. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb dat probleem ook ja, heb ze er al over gemaild, ik wacht nog op antwoord :).

Maar die headset krijg je wel hoor, want die ene zonder was €45. En ik denk wel dat je 'm gewoon op de releasedate krijgt.

19. Shorty

Shorty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volges hun kon je die headset ook nog krijgen na de release..

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Simpelweg omdat ze een te grote voorraad van die dingen inslaan en het daarom dus niet als 'launch-goodie' meer gezien kan worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina