Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 14 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Kun je die zulu troep ook ofline zeggen via de Heaset reageren ze daarop :)
    Of heb ik het mis
     
  2. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is juist de singleplayer waar we het over hebben.:p
     
  3. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus het kan:+
     
  4. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    ik zei mede dankzij deze thread.. maar ik wil m ook hebben omdat ik ongeveer hetzelfde wil beleven als wat ik in de film Badboys 2 heb gezien vandaag.. (en voorproefje van S.W.A.T.)
    dat soort dingen vind ik toch zoooow geweldig!!!
     
  5. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    "tijd" ??? niet dan.
    versschilt ie trouwens veel met de pc of nie?
     
  6. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja het is een totaal nieuwe game.
     
  7. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Totaal nieuw gaat wat tè ver denk ik, misschien lijkt het zo als je al die wilde verhalen leest. Denk dat het wel zal tegenvallen.

    Niet dat de game dan slecht is, want Raven Shield was natuurlijk een leuke game.
     
  8. Veggie

    Veggie Guest

    Tactical shooters zijn de bomb ...
    Die worden tenminste niet zo snel saai zoals UC ... niet dat et slecht is ofso maar et verveelt snel ... k heb liever strategie en tactiek dan je door een level rotrennen zoals bij SOF2 ...

    November wordt een goeie maand :)
     
  9. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet voor mij eigenlijk want ik heb geen Xbox live.
    Maar ondanks dat hoop ik dat de Single player ook super tof gaat worden. Want dan koop ik hem wel.

    Ik begrijp trouwends helemaal niets meer van die zuluzooi.
    Ik denk weer juist dat als je roept "Zulu open door". Dat ze dan naar de deur gaan en pas naar binnen gaan als je zulu roept.
     
  10. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    Zulu is naar mijn weten dit:

    Je spreekt iets af wat moet gebeuren en met zulu geef je aan dat he nu moet gebeuren.
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Verschil met de andere go-codes is dat je dit on-the-spot kan doen, tijdens de missie zelf. Stel je ziet nog een kamertje met veel mannekes erin, kan je een aantal teams nog opdragen dat kamertje te bestormen, eventueel met granaten/teargas.
     
  12. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nog nooit eigenlijk een Tactical Shooter gespeeld. Dus kan er in november mee beginnen, de trailer/screens en filmpjes zagen er in iedergeval vet uit. ............. kopen maar :p
     
  13. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee ik ook niet. Maar toch kijk ik er al lang naar uit. Heb je btw al Alcatraz filmpje gezien? Is echt vet.
     
  14. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Waar staan eigenlijk nog meer filmpjes, en ook dus dat alcatraz filmpje? Wie kan mij even een linkje geven :)

    Edit: Oké ik heb hem gezien... zag er vet lijp uit, een beetje The Rock sfeer.

    Hier staat dat filmpje + nog die E3 trailer

    Klik
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2003
  15. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn veertien missies. Ik weet alleen niet hoe ze dit gaan doen? Kleine levels in die missie, of gewoon 1 grote missie met checkpoints ofzo?
     
  16. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is het in dit spel... Maar ik had het er nu over wat het in het echt betekend.... :D
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Je speelt het per missie. Het zijn dan ook totaal verschillende missie's op totaal andere plaatsen. Elke missie heeft 3 a 4 doelstellingen die je moet bereiken.
     
  18. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe gaat het dan met saven? is het gewoon net als bijv met KOTOR saven wanneer je wilt of is het met checkpoints?
     
  19. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk gewoon tussen de missies door maar misschien ook dat je nog naar het vorige chek point terug kan gaan wat ik zelf niet real zou vinden kan in het echt niet en dit spel willen ze zo echt mogelijk laten lijken dus ik denk niet dat er chek points in zitten
     
  20. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat spel wordt echt super. De grafix zijn mooi, de sfeer is goed, de wapes zijn cool en de headset :eek: :p

    Wat betreft de missies zal het denk ik ongeveer hetzelfde zijn als ghost recon. Een aantal opdrachten in een missie van ongeveer een half uur, waarbij je kan saven waarneer je wilt.
    Het is jammer dat ik geen live heb, maar live bezitters kunnen hun slaapzak wel pakken en alvast voor de winkel gaan liggen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina