Ik heb Rainbow Six 3 net binnen... Ik zie soms in diverse treads staan dat er behoorlijk boos wordt gedaan over bijvoorbeeld Dixons, alsof ze illegaal bezig zijn, blablablabla...
Ik oordeel niet over het feit of Dixons goed bezig is of niet, maar ik heb hem daar wel kunnen scoren zonet in Den Haag, ik vermoed dat Rijswijk de game ook binnen heeft...
Punt 1: Rainbow Six 3 incl. headset kost bij Dixons € 69,95 en bij GameCom webshop dus maar € 55,00 (excl. verzendkosten)... Dat is dus een behoorlijk verschil... Maar ik ben iemand die niet kan wachten, dus ben ik duurder uit... Dat is mijn eigen keuze...
Punt 2: Je hoeft volgens GameCom dus maar 2 of hooguit 3 dagen te wachten op je bestelling thuis, dat is dus mooie winst als je hem bij GameCom scoort...
Punt 3: Ik had ook nog kunnen wachten totdat de Free Record Shop hem bijvoorbeeld zou krijgen, dan zou ik ook 10% korting ontvangen, maar toch nog duurder uit zijn dan GameCom... GameCom kan gewoon onder andere zo goedkoop zijn, doordat ze geen winkelketen in stand hoeven houden...
Nu kunnen er lui zijn die vinden dat ik een dief ben van mijn eigen portemonee, het is mij om het even... Maar ik vind het onterecht dat diverse gamers op het personeel van GameCom gaan lopen zeuren omdat GameCom hun games dus niet zo supersnel kunnen leveren dan bijvoorbeeld Dixons in de winkel...
Dus kies nu zelf: heb je gruwelijke haast, koop Rainbow Six 3 dan in de gewone winkel en betaal dan ook gewoon meer... Kun je even geduld hebben, bestel het spel dan online bij GameCom of bij Dimensionplus of weet ik veel wie... Maar het heeft geen enkele zin om Dixons te beschuldigen van illegale praktijken en het heeft nog minder zin om boos te zijn op het personeel van GameCom, die mensen doen ook hun best om het allemaal in goede banen te leiden... Tenminste, dat neem ik aan...
Hellspawn has spoken...
Laatst bewerkt: 5 nov 2003