Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 14 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    van gcshop.
    hell, ik zit er 100 boven...dan maar huiswerk maken:{ Vrijdag vroeg uit! dit weekend ben ik er niet:p:D

2. K-SaN

K-SaN Can't tell me nothin

Leuk Bevonden:
    0
    Woohoo! Ik krijg het morgen! Mijn factuurnummer ligt er echt wel onder!

Nog +/- 18 uur :9

3. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Fack !! Kzit erboven...maargoed ik heb er donderdag toch geen tijd voor, ehm vrijdag ook niet maargoed :D *grbbll @ 6 keer per week voetballen*

Ach in het weekend dan maar ff ;)

4. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ok das mooi ik krijg em ook morgen. Tentamens afgelopen en spelen 8) :+.

5. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, er is om een eerste reactie gevraagd op Rainbow Six 3, daar gaat-ie dan:

Graphics: het spel is errug mooi, waarschijnlijk niet mooier dan de PC-versie, maar ik ben dik tevreden over de look van het spel... Het is misschien een graadje minder mooi dan bijvoorbeeld Halo, maar ik denk dat je Rainbow Six 3 grafisch kunt vergelijken met Splinter Cell, maar dan met minder kartelrandjes... De menu's zijn mooi verzorgd en strak, de intro adembenemend...

Sound: het geluid is echt ongelofelijk goed, ik heb nog niet eerder een fps gespeeld met zo'n superrealistisch geluid... Het doorladen, schieten en het sneuvelen van ramen of het knallen van granaten... Echt, beter kan het volgens mij niet als in dit spel...

Gameplay: de besturing is op default à la Halo, maar je kunt uit meerdere presets kiezen... Ik vind de default setting zelf het meest prettigst en uiteraard kun je je Y-axis inverten... De bewegingen gaan uiterst soepel en de framerate is constant...

Inzoomen: de meeste wapens kun je inzoomen... De snipergun in het trainingsveld zelfs 2x, maar er zullen nog wel andere snipers beschikbaar zijn, denk ik...

Thermal vision: dit is dus een vision op warmte en dat is eigenlijk precies hetzelfde als in Splinter Cell...

Night vision: dit is dus een nachtvisie en dan gaat de visie op groen en kun je in het donker kijken, ook hetzelfde als in splinter cell...

Deuren openen: dit gaat ook als in Splinter Cell, met het verschil dat je de deur heel langzaam stukje voor stukje kunt openen... Dat is afhankelijk van jou bewegingen via de controller... Dit varieert dus van een kleine kier, tot een grote kier tot het volledig openen van de deur...

Klimmen op ladders: dit is ook à la Splinter Cell, ga voor de ladder staan en druk op action, dan pak je de ladder beet en kun je de ladder bestijgen... Omgekeerd gaat het afdalen... Een kind kan de was doen...

Conclusie: Mijn eerste indruk is dat dit een mooie game is die goed past in het genre... Hij speelt als een zonnetje en je ziet dat aan de afwerking ervan veel aandacht is besteed... Ik heb tot nu toe alleen even het trainingsveld gespeeld, en nog niet een van de missies, maar volgens mij is dit een aanrader... Ik heb tot nu toe naar wat ik heb gezien absoluut geen spijt van de aanschaf... ;)

Laatst bewerkt: 5 nov 2003
  6. K-SaN

K-SaN Can't tell me nothin

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de First Impressions van het spel, Hellspawn.
    Maar ik heb nog een vraagje voor je.
    Welke headset kreeg je nu erbij?
    Deze:
    Of deze:

7. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Originally posted by K-SaN
    Bedankt voor de First Impressions van het spel, Hellspawn.
    Maar ik heb nog een vraagje voor je.
    Welke headset kreeg je nu erbij?

-----------------------------------------------------------------------------

Graag gedaan, be my guest...

De headset die bij Rainbow Six zit is de bovenste van de twee, deze dus: [​IMG]

8. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx leuk stukje tekst, ben blij dat je er positief over bent! Weet ik iig dat ik vrijdag een leuk spel krijg :) ( iig ik hoop dat ik het ook zo leuk vind als jou )

Splinter cell was wel ok en ik merk uit je leuke mini review dat het wel aardig vergelijkbaar is.

Edit: w00000t is blij dat ie de mooie headset erbij krijgt :D

9. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, een aantal zaken in de besturing zijn vrijwel hetzelfde als in Splinter Cell... Maar Rainbow Six 3 is een first person shooter... En het is wat mij betreft alleen maar een voordeel dat wat dingen hetzelfde besturen dan in Splinter Cell... Het is in ieder geval een erg intuïtieve besturing... Ik ben er zeer tevreden over... Wat betreft het bestijgen van ladders heb je gelukkig ook geen last van het Soldier of Fortune-effect, dat je er gemakkelijk vanaf kunt lazeren... De implementatie is vrij perfect geregeld in Rainbow Six 3 moet ik zeggen, en dat is alleen maar een goed punt natuurlijk...

10. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe komt het dat jullie da game al krijgen??? hij si tog pas de 14e uit?

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee hij is verplaatst naar de 7e. Nu ben ik de domme releasedatevragen zat jongens... Zoek zelf eens iets uit of lees de recentste pagina's van dit topic door...

12. mamamias

mamamias dwars

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb (net als zo velen onder ons) de demoversie van OXM. Ze zeggen dat in de demo de voice-commands ook moeten werken, maar dat is bij mij niet het geval.
    Ik vind de graphics oke, de gameplay goed en de wapens realistisch overkomen. Ik geef 'm een 9.

13. steveshit

steveshit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maat van me heb m ook al, die is zwaar positief. Kan je trouwens ook met de standaard headset commandos geven?

14. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoeld met een Live headset? Ja, dat kan.

15. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een goeie vraag, dat weet ik niet, want ik heb de standaard Xbox headset niet... Maar ik denk het haast wel hoor...

In de manual van Rainbow Six 3 staat het volgende, ik citeer:

"Met behulp van een communicator headset kun je met andere gamers praten. Met wie je praat hangt van het soort game af [...]" (welke gamemodus dus, Hellspawn).

Bron: Rainbow Six 3 - Xbox gamemanual.

16. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen met Xbox Live die RB6 3 al hebben?

17. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Staan in het boekje de commando's die je kunt geven, of zou ik de lijst toch moeten uitprinten?

18. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Is de handleiding in kleur?

19. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die commando's staan niet in de gamemanual... Maar je kunt ze in het spel wel oproepen, uiteraard. Ik citeer weer uit de gamemanual van Rainbow Six 3:

"Standaard orders
    Om je team iets te laten doen kijk je gewoon van een afstand naar het voorwerp/gebied waar je ze iets mee wilt laten doen. Als er midden onderin het scherm een icoon voor een team actie [Team Action Icon] verschijnt, druk je op de A-knop om het team de standaard actie uit te laten voeren.

Quick Order Interface (snel orders geven)
    Je kunt ook de A-knop ingedrukt houden, hierdoor verschijnt de zogenaamde Quick Order Interface (QOI). Deze bevat een compleet overzicht van alle mogelijke acties. Om een order in de QOI te laten uitvoeren druk je het navigatiepad de bijbehorende kant uit. [...]

[...] Heb je een Communicator aangesloten dan kun je je team opdrachten geven door deze in te spreken. Om een opdracht te geven spreek je de tekst in die je in de QOI ziet."

Bron: Rainbow Six 3 - Xbox gamemanual.

-----------------------------------------------------------------------

De omslag natuurlijk wel, maar de binnenkant is in zwart wit met grijstinten... In de achtergrond van de pagina's zie je als een soort grijs watermerk het Rainbow Six-logo...

20. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het heel goed het boekje bekeken, maar volgens mij staat er helemaal niks in over commando's.

Ja, die is in kleur.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina