Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 14 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat wel wat in de manual over commando's, zie mijn laatste reactie hierboven... :)
     
  2. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    lol,

    Headcollector1 : Ja die is in kleur...
    Hellspawn : zwart wit met grijstinten

    *grinnik*
    Headcollector bedoeld denk ik de buitenkant in kleur?
     
  3. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de juiste beschrijving die ik zojuist gaf:

    "De omslag natuurlijk wel, maar de binnenkant is in zwart wit met grijstinten... In de achtergrond van de pagina's zie je als een soort grijs watermerk het Rainbow Six-logo..."

    Ik denk dat hij inderdaad de omslag bedoelt... ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2003
  4. Shorty

    Shorty Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    lol! tx for alle info man :D.. ik kan nu echt niet meer wachten :)
     
  5. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog een paar nachte slapen:)
     
  6. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    De spraak is idd erg gaaf. Heb pas net mijn live! headset aangesloten om het uit te proberen, maar het werkt goed! Het ziet er waarschijnlijk wel een beetje dom uit, iemand die tegen de TV zit te praten.
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    HIER gaan we het verder hebben over de perikelen rondom bezorging, releasedate of het wel of niet aanwezig zijn van een spel in een willekeurige winkel.
     
  8. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    OKEE ik heb met order nummer 03103194 het spel net een kwartier geleden binnen gekregen! rond 12:00 uur :D moet ff wachten met spelen tot ik klaar ben met mijn werk! vanavond kan ik er aan!!! :+
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Wat is er nou zo speciaal aan die headset?? Is dat dezelfde als die in het live pakketje zit?? En kan je ook live met dat headsetje??
     
  10. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    er is niks speciaals aan die headset! na genoeg het zelfde het enige verchil zit 'm mischien in de vorm en het tekstje "rainbow six 3" (ik heb de bijgeleverde head set nog niet kunnen aanschouwen, helaas) en tuurlijk kan je live met dat headsetje.. ze hebben de mogelijkheid geboden om voor die gene die geen head-set hebben toch eentje te kunnen krijgen voor de commando's...

    Thanx...........
     
  11. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb hem ook net gehad en hij speelt echt super. Moest alleen even wennen aan de bediening van die nightvision, die gaat namelijk niet via het d-pad zoals in splinter cell. De rest van de besturing is gewoon perfect en na die trainingsmissies heb je de gehele bediening goed onder de knie. Gameplay is ook veel beter dan bijvoorbeeld Ghost recon (PC-versie), die speelt echt zo sloom. Hier zit tenminste een beetje tempo in.
     
  12. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Zilverpijl is het goed als ik je in mn frendlist zet?
    Dan kunnen we samen spelen.
    En mssn kun je ook mijn clan joinen.
     
  13. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    zit die trainings missie een beetje in het verhaal geweven alla splintercell?? en zijn de missies ook aan elkaar gekoppeld (de rode draad!) of is het per level een nieuw verhaal?
     
  14. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik kijk later nog wel ff of ik bij je clan kom, maar zet me maar op je lijst.:cool:

    De trainingsmissies zijn niet verbonden met het hoofdverhaal. De eerste is gewoon los in het menu toegankelijk en heeft betrekking op de besturing van je eigen mannetje. De tweede is de eerste missie van de campaign mode en gaat over het bedienen van je teamleden. Maar deze missie staat los van het hoofdverhaal. En voorzover ik het heb kunnen zien horen de overige missies wel bij elkaar in 1 grote verhaallijn.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2003
  15. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ohw dat is dan beter ik geloof dat rainbowsix 3: ravenshield niet echt 1 mooi doorlopend verhaal had. ik ben echt heel benieuwd. en dat van die trainingsmissie maakt eigenlijk ook niet zo veel uit.. maar hoe dat gedaan is bij splinter cell was wel cool..
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Je moet gewoon opletten :) In het begin zijn het losse incidenten, die men gewoon bijelkaar weet te knopen en het grote complot ontdek je vanzelf wel :)
     
  17. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    en welke head set is het nou geworden?

    die gene die is afgebeeld op GCshop.nl of die ene op de site van ubisoft?
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
  19. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    okee.... das wel beter! deze is veel mooier dan diegene die GCshop.nl afbeelde! waar dient dat bedienings blokje voor in het spel?
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Volume
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina