1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 14 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    kort maar krachtig :D
     
  2. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Hier het verhaal van missie 1 t/m 3 voor de liefhebbers. Ik weet niet of deze gelijk is aan de PC-versie, vandaar de spoiler-balken.

    De VS en Venezuela zijn een alliantie aangegaan, waarbij Venezuela zorgt voor de olie-aanvoer naar de VS. Er is een nog onbekende groepering die wil dat deze leveranties stoppen, deze heeft misschien banden met de OPEC, de OPEC levert blijkbaar geen olie meer aan de VS. Om dit te bereiken pleegt deze organisatie allerlei misdaden, en jij moet ze stoppen. Bij de eerste twee missies kom je in Zwitserland terecht, waar je gijzelaars moet bevrijden. Bij de derde missie kom je in Curacao terecht. Let op de uitspraak van dit land Kurakao.8) Daar moet je een olieraffinaderij bevrijden en een gijzelaar bevrijden.

    Edit: Oh ja, op de doos staat dat de game een 9 krijgt in de komende xbox magazine.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2003
  3. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ?? wat moet ik met die spoiler?? ik weet nu nog niet het verhaal van missie 1 t/m 3??
     
  4. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Selecteer dat balkje maar, dan kan je zien wat er in die spoiler staat. Tenminste als je het echt wilt weten.
     
  5. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    balkje?? ik heb een groen veld met een smiley!!?? en er valt daar niks te klikken?!
     
  6. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat groene veld moet je selecteren. Klik je rechtsschuinonderaan, en sleep je met je muis naar linksbovenaan.
     
  7. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand die hem bij Gamerelease besteld heeft hem al binnen gekregen.
     
  8. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    oleee ik snap 'm eindelijk!! (goh wat is ie toch slim) thanx stryker!
     
  9. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    :mad:!! Heb um nog niet binnen! Mn moeder was vandaag net boodschappen doen toen de postbode kwam.... :mad: Lag er zo'n kaartje: uw postbode heeft u niet aanwezig getroffen blabla... :mad:
     
  10. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand die hem bij Gamerelease besteld heeft hem al binnen gekregen.
     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wel met GCshop,
    in een zeer luxe mooi uitgevoerde (maak jullie ff lekker) doos, met headset toppie!!!
    ik ga em straks ff spelen :)
     
  12. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    GRRRRR.... moet nog een 2 uur wachten!!!! pffff
     
  13. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je?
     
  14. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    voor dat ik van mijn werk thuis ben....
     
  15. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    ok nou een paar mensen em hebben : is het spel ook de moeite als je GEEN live hebt ??
     
  16. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    psst, lees de thread. Ja, dat is ie wel..en je krijgt trial erbij dus je kan sowieso live op (als je een CC hebt/leent, als je inet te langzaam is kun je altijd nog updates downen (als je kabel lite hebt)) dus mogelijkheden genoeg..en ook offline blijft ie uitdagend..
     
  17. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    ik d8 alles wel gelezen te hebben vanaf dat iemand hem hier in deze thread had....maar goed zo niet : sorry
    iig bedankt
     
  18. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Mjah, ik zou als ik geen live! heb er persoonlijk geen geld in steken. De singleplayer is wel vet. Maar re-de-lijk linear. Dus ik denk dat je die 1 keer speelt (de SP campaign). Maar daarna heb je toch echt live nodig.

    Ik denk trouwens dat de SP bijna helemaal etzelfde is als Raven Shield op de pc. Afgezien dan van die voice commands, lichteffecten en night/thermal vision. Maar, et speelt heel lekker, dat kan ik wel zeggen.

    Behalve dat de AI niet erg veel voorstelt.... Ze staan een beetje niks te doen, zeggen niks boeiends, ze leven niet echt. Als je met ze vecht zijn ze niet stom ofzo. Maar et is heel duidelijk nog vrij simpele AI. Je eigen teammates zijn al wat beter, dat zului command is erg vet. Alleen het "move to" commando wil bij mij nog wel eens niet lukken :confused:
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2003
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik kon me op de PC toch nog altijd redelijk vermaken met Terrorist Hunt etc hoor :)
     
  20. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, Ik ben mij de derde missie nu. En dat speelt zich af op Curacao.

    nu wat is daar zo grappig aan? Niet veel, alleen zegt de gast die de tekst opleest voor de missie: KURAKAO

    Ik weet niet of je het zo officieel uitspreekt op z'n engels, maar het is iig heel anders dan in het Nederlands ;)

    En fallout, Ik heb ook een probleem met het move to command...
    Maar je kan dan beter gewoon: GO GO GO! zeggen dan moven ze ook wel.

    Zulu werkt af en toe ook niet, Als ik zulu zeg nadat ik de zulu commando heb gegeven om ze te laten beginnen, gebeurd er niks. Moet ik elke keer op de witte knop drukken..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina