1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 14 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had een vraagje over de headset die wordt geleverd bij de game.... ik slaag er maar niet in om die fatsoenlijk op te doen? Kan iemand me hiermee helpen? Heb vandaag de game ontvangen... Vind het echt stom, maar het lukt me maar niet goed... ik krijg die speaker in mn mond zowat, ding is ook niet echt groot....... zucht...
     
  2. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kunt het hele microfoon stuk draaien (dus vanaf het oording tot de microfoon. Weet niet precies welke kant op maar moet je maar voorzichtig proberen. Je kunt het stangetje (+mic) ook buigen.
     
  3. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    die head set heeft zo'n band... die moet in je nek komen te zitten (of er net boven) en de speaker moet op je linker oor. aan de rechter kant zit zo'n pootje die moet op je kaak been komen. en de microfoon die kan je buigen in de gewenste positie... ik hoop dat het je zo duidelijk is!
     
  4. nijsdude

    nijsdude NBA

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    is ie echt zooooooo vet?
    want ik heb de pc versie al en ben dus nog niet zeker of ik hem voor xbox ook ga aanschaffe. Dat gedoe met die headset lijkt me wel vet. Ik overweeg het tog wel om 'em aan te schappen voor live.
    Zijn de controls trouwes goed?
    Waarschijnlijk wel.......:9
     
  5. murkland

    murkland Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip: de band gaat niet over de bovenkant van je hoofd, maar loopt via de achterkant van je hoofd.
     
  6. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik gezien heb van het spel is dat het eerste level al heel anders is dan bij de pc versie.. de briefing is echt duidelijk en mooi opgezet. en ja de controles zijn lekker makkelijk. en dat met die headset is echt het overwegen waard... alleen ik baal dat ik (nog) geen xbox live heb!!

    ps. is de 2 maanden gratis live ook geldig als je 'm pas in februari of maart gebruikt??
     
  7. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Sure:p
     
  8. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    oke Thanx Q-Dancer!
     
  9. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ik heb ze gebeld en het ligt waarschijnlijk ook aan de officiele releasedatum, alleen heb ik er nu niks aan als ik de game krijg.

    Mijn Xbox is namelijk per 07-11-2003 overleden:'-(
     
  10. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is er mee gebeurd dan? lopen modden??
     
  11. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaat wel offtopic maar: tuurlijk ga ik er niet mee lopen modden. Ik heb mijn Xbox al vanaf 14-03-2002 (launchdate) en vanaf die dag is er constant door mij, mijn broer, mijn broertjes of mijn pa opgespeeld en vandaag kon mijn Xbox het na jarenlange trouwe dienst niet meer aan, en is hij overleden.
     
  12. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    offtopic: valt ie nog wel binnen de garantie!
     
  13. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Gast!! Het is toch een trieste zaak dat een console maar een miezerig jaartje meegaat?

    Opsturen die zooi. Ik hoop echt dat dit niet normaal is, of word geacht door MS. De super nintendo gaat ook al langer dan 10 jaar nog steeds mee.
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Net als Top Spin viel Rainbow Six vandaag ook eindelijk in de bus. Ben met de eerste echte missie bezig en ben zeer te sprekenover het geheel :) Vooral de headset functionaliteit is cool! Werkt best goed en vooral dat John Clark en de rest van je teammannetjes ook gewoon je toespreken via die communicator is leuk gevonden.

    Het spel lijkt goed uitgebalanceerd, veel dingetjes die er in zitten werken echt goed. Het peeken bijvoorbeeld. in principe niks nieuws, maar je hoeft die knop bv niet ingedrukt te houden, en wanneer je weer normaal gaat lopen ga je weer terug naar de normale houding.
     
  15. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Van het hardware forum:
    "Ik heb dus zojuist gebeld en ze komen hem hopelijk eind deze week nog ophalen. Je moet tegenwoordig wel ergens zelf een doos vandaan toveren want die sturen ze niet meer op. Ik ben waarschijnlijk al mijn muziek (ongeveer 15 albums en verzamelde numers) en al mijn andere gegevens (van meer dan 50 gespeelde spellen) kwijt. Dat is dus wel héél erg jammer ja, gelukkig heb ik de belangrijkste wel op mijn MU staan...

    Maarja, wat wil je, het apparaat stond vanaf 14-03-2002 bijna 25/8 aan, naast mij zijn mijn broertjes ook fanatiek Xbox'ers en zelfs mijn pa heeft Halo op Legendary uitgespeeld

    *snik, snotter
    "



    Ik vond op de X03 dat het gooien van granaten en het traplopen wel heel erg moeizaam verliep. (lees: de handelingen duren te lang in een verhit gevecht)
    Is dat nog steeds zo of is dat probleem nu (deels) verholpen?
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2003
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb het nog niet heel erg uitgebreid kunnen spelen, maar framerate lijkt inderdaad zo nu en dan in te zakken.
     
  17. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de demo ging het granaatje gooien niet echt goed, dan ging die gene die de granaat gooit pontificaal voor de deur staan zodat ie doorzeeft werdt met kogels.. maar dat zie ik nu niet meer gebeuren, ze houden allemaal goed dekking..

    en frame drops heb ik nog niet gemerkt!
     
  18. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    wie weet er waar ik hem online kan bestellen waar je hem krijgt met headset voor een redelijke prijs. Bij gcshop staat er zonder headset bij, op andere sites zie ik hier niet eens iets over vermeld.

    edit: heb hem op gcshop nu met headset gevonden, wel voor 5,50 duurder.
    Weet iemand of hij op www.play.com met of zonder headset word geleverd?
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2003
  19. steveshit

    steveshit Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is bruut, single player heb ik maar heel ff gespeeld en das ook wel releaxed. maar online roeleert echt grote tijds. ik dacht dat rtcw bruut was. dit is echt vele malen beter. van framerate drops heb ik nog niet echt last gehad. Iedereen met live moet dit spel hebben. ben blij dat ik true crime heb omgeruild voor deze. voor mij nu al een van de betere games die ik de afgelopen tijd gespeeld heb online.
     
  20. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    lijkt dit spel qua gameplay op ghost recon, of is het sneller/meer arcade?

    en wat type games kan je op live doen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina