1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 14 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    De Tactiek van Ghost Recon en het schieten lijkt beetje op RtCW en SOF2.
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Mwah tactiek van Ghost Recon was veel te saai allemaal. Dit is ook wel nadenken, maar veel meer 'raggen' - en dat vind ik positief (als Rainbow Six fan).
     
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is veel beter dan ghost recon...

    ff een mini review:

    Eindelijk is het zover: Als ik thuis kom ligt het pakketje al op me te wachten. Enthousiast maak ik het pakje open en tref een mooie doos aan met daarin de game en de headset. Ik ren naar boven en zet het geluid lekker hard. Ik maak het pakje open en doe de disc erin. Onwennig zet ik me headset op. Het introfilmpje begint te spelen. Voor de gene die de demo disc ook hebben, het is een lange versie van het filmpje dat daarin is te zien.
    Na de training te hebben voltooit (als je de demo disc hebt hoef je deze training niet echt meer te spelen) start ik de eerste mission op.

    Gameplay

    Goed uitgebalanceerd, en vooral het gebruik van de headset levert een extra dimensie. Aan het begin is het ff wennen en moet je nog ff oefenen, maar naar een tijdje gaat het perfect. Je teamgenoten reageren altijd goed op je commands. De AI is zoiezo al heel hoog in dit spel. Ik zal ff een voorbeeld van een situatie geven. Ik sta in een gang en zeg tegen me team 'open and clear' Voorzichtig gaan we naar binnen. Ik stuur me teamgenoten tot onderaan de trap. Zelf ga ik over de trap zitten. Dan hoor ik schoten en het gerustellende 'hostille secured'. Er valt even een stille en dan hoor ik gebonk. Het lijk van de gedode soldaat komt naar beneden gerolt. Ik roep 'regroup' en we gaan weer verder.

    Grafix

    De grafix kun je het beste vergelijken met die van splintercell. Misschien minder mooi dan splintercell, maar boven gemiddeld voor de xbox. De explosie komen ook mooi in beeld. Rainbow six heeft tevens de schaduw effecten van Splintercell gebruikt, wat weer resulateerd in mooie licht invallen.

    Geluid

    In een woord top! De explosies, de geweren, het klinkt allemaal even mooi. Bovendien krijg je van je teamgenoten en je baas aanwijzigingen en bevestingen door je communicator, wat je meer bij het spel betrekt.

    Conclusie

    De conclusie voor dit moment is dat dit spel echt super is. Nadelen zijn er nauwelijks (soms dropt de framerate) en voor mensen die wel live! hebben is dit het spel van dit moment. Counterstrike moet wel heel erg goed worden wil het dit spel gaan verslaan!
     
  4. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    ontzettend bedankt voor de tips over de verstelling van de headset boys! Het is goed gelukt nu, helemaal top!
     
  5. TripleX

    TripleX The Stalker

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me zeker een topper, maar als Virtua Tennis-fan kies ik toch maar voor Top Spin. Echt jammer dat er deze maanden zo veel leuke spellen uitkomen (eigenlijk niet natuurlijk, maar aan de andere kant toch een klein beetje wel...)
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2003
  6. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    w00t i got the game 2 :) Nu ff voor 't eerst spelen woeiii
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat ook weleens gebeurt is dat zo`n mannetje voor een deur gaat staan, een granaat gooit, de kamer binnen loopt en 2 meter verder vliegt omdat hij zowat tegen de granaat aan loopt :+

    Best humor, alleen je bent dan wel een ''SOLDIER'' kwijt.
    Verder erg goed spel, danet nog met Dark Martini,K1kz en nog een paar andere online gespeelt en dat was erg vet tot ik 1) vermoord werd 2) de @home verbinding er mee stopte...
     
  8. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    kan je het via live ook splitcreen spelen of niet?
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    nee.
    Toch?
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Je kan uberhaupt niet in splitscreen spelen, ook offline niet.
     
  11. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Krijgt RBS3 nou ook de eer van een special op XBW? en komt de review nog?
    heb hem net gespeeld (4 uur lang) en hij is echt cool! Die fosfor granaat is echt cool!
     
  12. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoorde vandaag van iemand dat de game langzaam is, klopt dat :eek:?
     
  13. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben net terug van vakantie, anyway de reden dat die prijs naar boven gegaan is komt door de verzendkosten. Het kan namelijk niet door de brievenbus. In nederland is het zo geregeld wanneer je voor een pakketje aan de deur moet aanbellen komen er 3 euro`s extra verzendkosten bij da`s dus in totaal 5 euro en mijn gevoel zegt me dat de GC shop daar te laat achterkwam. Anyway mijn buurman kwam m net brengen en nu de kids op bed liggen ga ik m ff lekker checken.
     
  14. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    tis wel beter voor je loodgehalte om het rustig aan te doen, maar het is veel sneller dan splintercell hoor, maar langzamer dan Halo. Je kan door recoil niet effectief gunblazen. Maar langzaam of niet ,hij is vet en elke deur is een uitdaging. (Open, flash and clear!)
     
  15. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Man, ik kan niet wachten :cool:. M'n friendlist is nog nooit zo druk geweest 8).
     
  16. Widowmaker

    Widowmaker Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Flash Bang is erg goed(tof) als je er te dicht bij staat hoor je even slecht of hoor je harde piep ook ga je een beetje wazig zien. Je lijkt wel stoned.
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedoelen jullie GCShop.nl? die prijs is omhoog gegaan omdat het eerst een pre-order was,
    Die prijs is dus niet omhoog gegaan omdat ze er zin in hadden.
     
  18. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen Rainbow six in de preorder was, hebben ze de prijs 2 euro hoger gemaakt, omdat ze de prijs verkeerd hadden ingeschat.
     
  19. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'em gespeeld bij een vriend en het is een leuke game, ik realiseer me nu pas dat de PC echt veel betere graphics heeft maar wat wil je ook met een bescheiden GeForce kaart, "het gaat toch om de gameplay" krijg ik dan naar mijn hoofd geslingerd, en dat klopt ook wel een beetje.

    Ik krijg 'em pas 14 november omdat het geld nog niet is overgemaakt.................

    Da's balen! :mad: |:- :mad: |:-


    Kelovitz
     
  20. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz heb hem vandaag binnen gekregen en ik vind die headset echt heel tof :cool: het is echt een gehele andere gamebeleving.
    Zeker een aanrader voor de shooter fans !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina