1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 14 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van de houdbaarheid van RS3 ZONDER Live.

2. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    Mijns inziens zeer kort voor de hardcore gamer. De casual gamer zal er wel een tijdje mee zoet zijn denk ik. Anyway vind de houdbaarheid van shooters sowieso erg beperkt.

3. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Het ligt er denk ik aan of je vrienden hebt die ook een xbox hebben. Dan is het namelijk dikke fun met system link. Heb je geen vrienden en geen live dan wordt de houdbaarheid minder... Maar zeker de moeite waard om minstens een week te hebben!

4. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je hem sneller bent uitgespeeld als splintercell. Het zijn 14 missies, ongeveer 20 min per missie 3 moeilijkheidsgraden. Dan doe je nog eens wat quick matches, Ik denk dat de game dan voor het einde van dit jaar al weer ergens achter in je game assortiment verdwijnt. Het grootste nadeel vind ikzelf de AI van de game. Deze is zeker niet erg goed. Verder is het wel een goede game, maar voor singleplayer is Splinter cell toch echt beter vind ik. Een groot deel van de waarde van Rainbow Six zit hem ook in de multiplay.

5. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb hem nu ook, alleen nog geen live gedaan :)

Naja komt morgen wel!

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Splinter Cell is toch ook enorm anders, ga daar nou geen vergelijking tussen trekken :) Daarnaast reken je 20 minuten flat voor een missie. Dat valt ook wel weer mee. Meestal doe je er toch wel wat langer over én het is aantrekkelijker om missie's overnieuw te spelen dan in bv Splinter Cell.

7. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje. Hoe moet je weer Loaden nadat je, je xbox uitgezet hebt en daarna weer aanzet om daar weer verder te kunnen. Ik heb namelijk gesaved, maar kan niet meer loaden om daar weer verder te kunnen. Alleen als je dood bent kun je loaden, maar als je xbox eenmal uitgezet hebt, niet meer.

8. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Je beantwoord je eigen vraag al:)

9. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, ;) ik wil weten hoe ik het dan wel kan loaden. kun je dan niet meer loaden als je je xbox uit zet ?

10. nijsdude

nijsdude NBA

Leuk Bevonden:
    0
    heb ook een vraagje, zijn er mensen met R6 op pc en op xbox hebben, zijn er verschillen tussen deze 2 versies?

11. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten de game inpakken en sticker of je adres er op zetten.
    Tijd is duur dus ze verdienen er echt geen 0,44 € extra op zoals jij zegt.

12. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op het booreiland lvl 3 (of zo iets) op het einde van het level (op het binnen plaatsje) door de vele explosies schokt/stokt de game een beetje. ( of ben ik de einge ?? )
    Vind dit toch wel een beetje vreemd want, dit zou toch niet mogen lijkt mij.

Laatst bewerkt: 8 nov 2003
  13. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een vraagje, ik heb nu beide save-slots gevuld met save-games.... maar wil daar 1 van overschrijven met een nieuwe save-game... (omdat ik verder ben ik het spel), maar ik kan niet meer saven? Wie kan me hier mee helpen?

14. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je dan met loaden gedaan ??? Ik kan niet loaden als ik xbox opnieuw angezet heb.

15. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je geen saves overboeken.

Recruit 3x saves per level
    Veteraan 2x saves per level
    Elite 1x saves per level

16. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook gemerkt dit kan volgens mij ook niet een beetje vreemd is dat wel.

17. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar wat kan ik dan doen dan. Ik kan niet in 1x het hele spel uitspelen. Hoe be je dan zo ver gekomen ?

18. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook pas 1 dag ik heb toen een lvl gesaved en de xbox uitgezet en wilde daarna verder gaan waar ik gebleven was
    maar kon het lvl niet loaden.
    Als deze optie er niet opzit dan zou ik dit wel heel vreemd vinden.
    Ik heb het nog niet kunnen vinden.
    Je moet dus het lvl uitspelen voordat je xbox uit kan zetten.
    Misschien weet iemand of dit wel kan.

Heb lvl drie uitgespeeld.

Ps ik zag de volgende game in pre order
    Counter Strike voor 46,00 € release datum 5 dec

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    In de review ga ik er verder op in, maar hier alles wat beknopt:

Op de Xbox is het wat meer raggen, minder subtiel gedoe. Daarnaast zijn de meeste levels (op drie na voorzove rik nu heb gezien) gebaseerd op de PC versie. Dat betekent dat levels je bekend voor zullen komen, maar ze tóch anders zullen zijn. Ik vind het zelf wel jammer eigenlijk, maar de speelervaring is toch wel heel anders.

20. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    De vergelijking die ik trek met Splintercell is op het gebied van Fun. Deze game bood mij geen fun. Het was meer een showcase van fantastische graphics. Voor de rest zijn de games inderdaad niet te vergelijken. Ik speel games voor de fun. En elke musthave die mij geen fun kan bieden is een flop voor mij. Wat de media dan ook schrijft of hoe die ook gehyped wordt. Uiteindelijk is het de persoonlijke beleving die telt. Met RS3 geniet ik!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina