1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 14 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    als je het spel speelt en 1 level hebt uitgespeeld en dan je xbox uitzet... kan je weer automatisch verder gaan met het volgende level... je eerder gesavede delen ben je kwijt.. het is de bedoeling dat je 1 level in 1 keer uitspeelt.. die saves tussen door zijn er gewoon voor om na een objective te gebruiken. zodat je dat eerste gedeelte niet meer hoeft te doen als je dood wordt geschoten.maar niet het hele spel. dat lukt toch niet. ben nu in level 9.
     
  2. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    in level 7 (dacht ik) in die haven. tegen het eind moet je die laatste bom ontmantelen. dat is echt goed gedaan. als je op een gegeven moment onder het grote schip komt. dan begint er een klokje te lopen.... en moet je dus binnen anderhalfe minuut de bom onschadelijk maken. op dat moment is het echt heeeeel spannend, over al mannetjes... pfff.. je zit echt op het puntje van je bank..... zo is het leuk spelletjes spelen :D
     
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja je wordt echt in het spel gezogen, mede doordat je orders geeft en hoort via de headset.

    Maar is het iemand opgevallen dat er nergens staat dat ie only on xbox is?

    BTW ff offtopic, waar kan je het reclamespotje van r6 3 downen, die is echt zo wreed.
     
  4. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    HEFTIGSTE MAP??

    Wat is volgens jullie de heftigste map?
     
  5. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt die in dat huis van die rijke mensen wel cool... en die van level 7 is ook mooi en cool in dat stadje bij zons opkomst!!!!
     
  6. Raptor

    Raptor Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Hapert het spel bij andere ook regelmatig? Vooral op Live.

    Ook het intro filmpje loopt alles behalve soepel. Iemand ervaring hiermee?

    Ben bang dat ik een "bad copy" ofzo heb. Andere Xbox games lopen namelijk zonder problemen.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  7. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm nee nog nergens last van gehad.... kan zijn dat je lens vuil is... en dat haperen bij live komt waarschijnlijk doordat je verbinding ff traag is... (rb6:3 vraagt mischien veel upload snelheid???) ik heb wel bij splintercell dat de filmpjes blijven hangen... maar dat ligt dan weer aan mijn xbox!!! duzzz..
     
  8. Raptor

    Raptor Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een upload van 128 kbps (kilobits) en download van 1024 kbps. Filmpje blijft niet echt hangen, maar hapert de hele tijd zeg maar.

    Met single player zijn er af en toe van die punten dat ie gewoon eventjes blijft hangen, alsof je een PC game speelt.

    Wel is het zo dat bij de connection test P: 19/25 voorkomt. Betekend dit dat ik packaged verlies?

    Anyway, waarschijnlijk word dit een omruil actie morgen ochtend.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  9. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Hee, maar adsl van kpn krijgt gratis upgrade...
    Ik heb sinds vandaag opeens: 1024/320. Was gister nog 768/128. Dus aanzienlijke verschil met online gaming :p
     
  10. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb tijdens de single player missies nog nergens last van gehad.. draait hardstikke mooi... (en dan van "het lijkt wel een pc") technisch gezien is het ook een pc :p) en wat dat P: 19/25 betekend? ik weet het niet!
    maar jou upload is wel het minimum dat vereist is voor xbox-live..... duzz. het kan er toch aan liggen..
     
  11. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    jah ik vind het ook geen dope game, gameplay is niet fijn en de graphics zijn nou ook niet om van te juigen multyplayer ook even gespeeld maar het zuigt toch wel hartsikke hard zeker verkopen of omruilen
     
  12. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik vindt deze game toch wel mooi om te zien hoor.. als ik het zou moeten vergelijken met counterstrike..... is mijn keuze snel gemaakt qua graphichs....
     
  13. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    jah counterstrike gaat ook niet om de graphics maar om de lekkere gameplay :eek:
     
  14. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    offtopic: en wie weet nu al of counterstrike lekker speelt????
     
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Hmm.. Jij bent 1 v/d eerste die negateef is over het spel..
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij heeft niemand die nog gespeeld... ook niet op de e3 enzo, maar weenie cker
     
  17. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben verder niet negatief ofzo!! maar je moet niet gaan roepen dat counterstrike gewoon meer voor de gameplay is.. want je weet het nog niet!!

    maar goed... wat is jullie leukste moment met rb6:3 op live of single player bijvoorbeeld mooie team acties etc....ben er erg benieuwd naar...
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  18. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, ik bedoelde Sab-zero eigenlijk ;)
     
  19. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg hem morgen van halo. Kijk er erg naar uit. Ik weet al dat hij supergaaf is, ik heb die demo al. Fakking veel zin in.
     
  20. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    eh... de game is niet exclusief. Het is net zoals Splintercell en Prince of Persia. De game komt eerst op de xbox uit en dan is hij exclusief voor de xbox in 2003. In 2004 komt Rainbow Six dus uit voor de andere consoles. Prins Of persia is ps2 exclusief in 2003 en zal dus in 2004op de xbox komen.

    Me leukste moment?
    Als je zo'n gast boven aan een trap neerschiet en hij eerst een sterfscene heeft en daarna naar beneden komt rollen. En in de missie op Karakou (Caracao, de amerikanen kunnen het niet uitspreken) in het landhuis met het ave maria op de achtergrond.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina