Ben et wel met je eens eigenlijk, het spel is wel aardig, maar echt extreem traag. Nou zullen mensen vast zeggen dat dat bij het realistische karakter hoort van het spel. Maar zo voelt het voor mij niet aan:
Realisme is geen excuus voor houterige gameplay
Vooral in de multiplayer heb ik er erg veel last van, mijn virtuele zelf doet niet wat ik wil, of veel te laat. Op mensen mikken is echt vervelend, want als je crosshair vol over iemand zn torso gepositioneerd is en een mooie gecontroleerde drie round burst er op los laat, zie je vaak dat je toch mist om 1 of andere reden. En als je wel raakt is dat moeilijk te verifieren, je doelwit geeft geen krimp.
De levels zijn heeeeel erg lelijk. Alleen de licht effecten vind ik mooi. Maar het design en de aankleding van de omgevingen zijn om te huilen. Although sommige plekken wel wat geinspireerder overkomen. Maar die auto's die in die garage staan in dat nieuwe level wat te downloaden is, jeezus te lelijk.
Het schieten voelt wel lekker aan, maar is om 1 of andere reden nog best pittig. Counter-Strike gaat mij ook beter af en voelt net iets beter aan. Ik hoopte ook dat ze dat wat matige gameplay van raven shield goed hadden aangepast naar een wat lekkerdere multiplayer game. Maar tis gewoon net zo stroef en droog. Gewoon een ordinaire port op een aantal extra features na. Nee t is geen goed geolied geheel imho.
Niet slecht, maar niet de multiplayer game waar ik op gehoopt had, ook nu zal mijn live niet veel gebruikt worden. Nou maar hopen dat er de 15e echt iets spannends gaat gebeuren.....
Laatst bewerkt: 10 nov 2003