1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 14 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik wel een beetje jammer vindt is dat het spel gebruik maakt van triggers.. als je op een gegeven moment voorbij een bepaald punt bent gekomen dan komen er plotsteling mannetjes aan rennen en gaan er ramen open.... een beetje stom vooral als je het de vijfde keer weer ziet!! voor dat het gebeurd al vast richten... maarja! je kan niet alles hebben..
     
  2. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ach , Splinter Cell was toch ook getriggert? :)
     
  3. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Op de tv reclame staat er toch echt zo'n label met: 'Alleen op Xbox' bij... :confused:
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja voor het eerst in een Rainbow game dat er gebruik wordt gemaakt van vaste triggers. Dat maakt het wel wat actievoller, meer gericht op een console, maar inderdaad, wanneer je het opnieuw speelt is het weer precies hetzelfde.
     
  5. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Tja, opzcht best wel jammer eigenlijk.. maar laat dat de pret niet drukken :)
    Waneer konden we nou ook al weer de review verwachten? :)
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  6. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    dat dacht ik ook.
    weet iemand toevallig waar je die reclame kan downloaden?
    Hij is echt vet.
     
  7. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    het is gewoon niet mijn game en ik wil wedden dat counterstrike wel sneller speelt dan rainbow six want, dat is counterstrike gewoon ik speel de game al meer dan 4 jaar op de pc. en op de pc speelt rainbow six ook kut ik d8 misschien dat hij dan op de xbox lekkerde speelde maar ik zat er naast jammer en de graphics zijn ook niet goed, helaaas. veel minder dan crimsonskies en topspin maar goed ieder zijn eigen mening he
     
  8. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Ben et wel met je eens eigenlijk, het spel is wel aardig, maar echt extreem traag. Nou zullen mensen vast zeggen dat dat bij het realistische karakter hoort van het spel. Maar zo voelt het voor mij niet aan:

    Realisme is geen excuus voor houterige gameplay

    Vooral in de multiplayer heb ik er erg veel last van, mijn virtuele zelf doet niet wat ik wil, of veel te laat. Op mensen mikken is echt vervelend, want als je crosshair vol over iemand zn torso gepositioneerd is en een mooie gecontroleerde drie round burst er op los laat, zie je vaak dat je toch mist om 1 of andere reden. En als je wel raakt is dat moeilijk te verifieren, je doelwit geeft geen krimp.

    De levels zijn heeeeel erg lelijk. Alleen de licht effecten vind ik mooi. Maar het design en de aankleding van de omgevingen zijn om te huilen. Although sommige plekken wel wat geinspireerder overkomen. Maar die auto's die in die garage staan in dat nieuwe level wat te downloaden is, jeezus te lelijk.

    Het schieten voelt wel lekker aan, maar is om 1 of andere reden nog best pittig. Counter-Strike gaat mij ook beter af en voelt net iets beter aan. Ik hoopte ook dat ze dat wat matige gameplay van raven shield goed hadden aangepast naar een wat lekkerdere multiplayer game. Maar tis gewoon net zo stroef en droog. Gewoon een ordinaire port op een aantal extra features na. Nee t is geen goed geolied geheel imho.

    Niet slecht, maar niet de multiplayer game waar ik op gehoopt had, ook nu zal mijn live niet veel gebruikt worden. Nou maar hopen dat er de 15e echt iets spannends gaat gebeuren.....
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  9. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er ook uitgestrekte maps of zit je meestal in een gebouw ofzo.
     
  10. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Ik heb een switzerland map gespeeld, dat was vrij uitgestrekt, maar zeer mistig, dus je field of view is betrekkelijk kort. Meeste levels zijn in gebouwen. Past ook meer bij het karakter van het spel.
     
  11. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah ik heb em sinds vandaag (true crime terug naar de winkel, rs3 mee naar huis :p )
    is zekers wel kick, vooral beetje samenwerken met je team enzo. Ook rlxe wapens en dik geluid !!
    alleen wel beetje jammer dat ik geen Live heb (daar begin ik aan zodra Microsoft erachter komt dat je ook gewoon een adapter voor 35 euro op de markt kan brengen, zoals sony al heeft bewezen)

    maar ook offline : lekker voor voor de shooterfans
     
  12. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Sorry dat ik offtopic ga maar wist je niet dat er in de Xbox al een breedband adapter ingebouwd zit? |:-
     
  13. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje, is het spel toegankelijk voor iedereen? Want ik wil het wel gaan kopen, maar ben niet echt goed in team squad spellen...
     
  14. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah er zijn 3 niveaus en tis goed te doen. :D
     
  15. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    is de single player groot qua missie's????
     
  16. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je alle levels online al gezien? Want ik vind dat er een paar hele mooie levels tussen zitten.
     
  17. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn geloof ik 15 missies.
    Die kun je allemaal op 3 niveau's spelen.
     
  18. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de maps verrassend mooi en er zijn altijd wel nieuwe taktieken toe te passen, je vindt overal wel eens gaatje of kiertje om doorheen te schieten.

    Wat mij ook opvalt aan de maps is dat de downloadable-contents zeer mooi zijn en niet zomaar snel zijn afgewerkt, zoals de meeste andere game-makers dat doen, maar echt in het spel passen en als een echte toevoeging aanvoelen.


    Kelovitz O-)
     
  19. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    fallout heeft helemaal gelijk ,het spel is echt lelijk niet normaal ga is in de eerste level naast die gas tank in het begin staan ,wat een lelijke textures overal zeg jezus. in multiplayer moet je is van dichtbij naar de player models kijken :eek: jasses !! maar de game is wel vet
     
  20. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    De Xbox kan gewoon niet zo veel aan, dan moet je toch snel aan een PC'tje gaan denken. Een Xbox heb je voor lekkere gameplay en dat nog eens op XBL!.


    Kelovitz O-)
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina