1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 14 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ze lopen altijd zo te zeuren over die graphigs.... maar als het spel niet zou uitkomen op de xbox dan schreeuwen ze mischien nog wel harder!! het is het een of het ander! je kan niet verwachten dat, een console van alweer iets meer dan 2 jaar oud en tv's die niet echt hoge resoluties aankunnen, de graphigs nog op en top zijn... het gaat uiteindelijk om de gameplay......
     
  2. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen hebben altijd wat te zeuren :p en tja als iemand de gfx niet mooi vind betekend het niet dat die persoon het spel niet leuk vind! Maar spellen zijn gewoon niet altijd perfect
     
  3. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies daar ben ik het helemaal mee eens, misschien moeten die peoples gewoon ff een andere tv kopen LOL.
    Ik heb bijvoorbeeld een JVC breedbeeld en ik heb nix te klagen over de graphics vandit spel_O_
     
  4. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    nog ff een vraagje over de briefing.

    kzit weleens in situaties waarin k de karakters individueel zou willen neer zetten zodat ze een beetje strategisch staan maar volgens mij ius dit niet mogelijk.
    en als t niet mogelijk is: al geef ik bijvoorbeeld een persoon uit mij team een sniper, gaat ie dan ook de meest logische posities kiezen?
     
  5. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    een spel kan nooit perfect zijn omdat er morgen alweer een mooier of beter spel komt......
     
  6. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Heeft iemand trouwens al eens problemen gehad met de spraakherkenning, bijv dat ie een woordje niet begrijpt? :)
     
  7. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    ik hadb wel bij de demo gehad zei ik iets tege een maat en gooit ie een frag weg boem iedereen dood
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nop geen enkele problemen hier. Wel eens dat ik twijfelde, en ik zei iets als "Open, ehh and clear" en er nog een granaatje bij werd gegooid :)
     
  9. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem ook eindelijk. Gelijk eerste missie in Zwitserland gespeeld. Ik had hem bijna helemaal uitgespeeld. Ik was bij die tweede hostage. Dat mannetje naast hem had ik gekilld. Ik had op Hostage secured gedrukt zodat me maten hem zouden securen. Ik dacht dat er niemand meer was, dus ik ging in die kamer lopen, wordt ik opeens vol geraakt door zo'n kereltje. Nu die hele missie weer overnieuw doen. Beetje domme actie van mij.:{
     
  10. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt 'm toch wel tussen door ff gesaved?
    tijdens het spelen kan je dan nog halverwege beginnen!!
     
  11. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat ik wel eens heb is dat ze soms niet reageren op voice command ''regroup''(als 'Riekroep' uitgesproken) & ''Move"(als 'Moef' uitgesproken).. Zeg ik het nou verkeerd of.. :confused: (type andere ff hoe het wel moet :p)
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja ik gebruik daarvoor 'Go there'. en 'Regroup' vereist inderdaad wel wat oefening
     
  13. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    ''Go there'' ? Werkt dat ook in de vorm van; ''Go there on Zulu'' ?
    En dat regroup is idd tricky, maar ook een eccencieel( ofzo, schrijf 't altijd fout :D) onderdeel van de gameplay, maarja, de zwarte knop werkt ook prima :)
     
  14. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    haha dat herken ik, kheb al op zo'n duizend verschillende manieren regroup geroepen voordat ze t eindelijk doen. maarja nogmaals:
    dit was namelijk wel zo bij rainbow six 1 op de psone. dit vond k wel handig
     
  15. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je kan nu niet 2 aan 2 door het level gaan. dus bij het binnen stormen van een ruimte 2 aan 2 bij de deuren staan het is altijd 1 aan 3..... beetje stom.. maar ja! het had ook leuk geweest als je hun achternaam + commando had kunnen zeggen. maar ja! zit er niet in...
     
  16. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    damn had wel beter gekund maarja.. is alsnog vet spel en ook moeilijk genoeg.. tering zelfs op recruit is t nog moelijk
     
  17. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik heb al 2 keer missie failed 1 keer omdat ik gewon domweg weeris niet oplette en de 2e keer w8te ik te lang bij de 2e hostage. waarop deze weer vermoord :mad:
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Cool heb je hem gekocht? Toch maar snel gedaan of omdat je ziek bent :D (sorry, even een onderonsje met Skycraper)

    Over die voice command; Als ik eerlijk moet zijn merk ik tóch dat ik vaker de commando's met A aanstuur, ipv met de headset. Althans, 50% doe ik met de headset, de andere helft met de A knop. Zulu codes vind ik toch net ff te tricky om te doen met de headset
     
  19. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha! :p Wat ik wel eens doe is; Regroup-Regroup-regroup-regroup-regroup-regroup-regroup-regroup-regroup-regroup-regroup-regroup-regroup-regroup-regroup- en zo kan ik nog wel ff doorgaan :p
     
  20. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    de meeste simpele commando's doe k lekker met de knoppen maar bijv. open and flash doe k met headset (zou ook niet weten hoe je t met knoppen moet doen maarja). regroup heb k al helemaal geen zin meer in om te gaan roepen, zit k weer eens te schreeuwen komt me zus binnen: "wat heb jij nou op je hoofd?"
    lekker iri:mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina