1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 14 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja of je probeerd het eerst langzaam en dan steeds sneller te ropen. Open and clear doet hij trouwens altijd goed, alles met deuren trouwens. Maar regrup , go go go, move en move out werken vaak niet goed.
     
  2. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    move here werkt bij mij niet altijd, regroup hangt het ervanaf hoe ik het uitspreek (korte ie werkte het beste bij mij re-kroep ,e zoals in elf, ipv rie-kroep.) Af en toe heb ik bij het openen van deuren dat het om toonhoogte gaat...dan zeg ik het vragend en dan wil het niet :D
     
  3. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    van de mainpage...
    iemand John Clark gezien? en heb ook nog geen verschil gemerkt in de kwaliteiten van de teammebmers..of heb ik wat gemist?
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    John Clark leid, zoals het er staat, het Rainbow team.

    Vanavond uitgebreide profielschets van de heren operatives :)
     
  5. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    De voice recognigtion gaat op klanken af en niet op woorden. Soms ben ik aan het spelen. Vragen mijn vrouw of kinderen iets...dus ik geef antwoord. Gaat op eens zo `n poppetje open and clear actie doen. Moet je maar s ff testen voor de gein. By the way shipyard geeft op het laatst een enorme spanning...Dat was echt ff kicken.
     
  6. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    mare voor de command MOVE gebrukt dan go there .... heb ik geleerd van onze WouteRt
     
  7. XForce1

    XForce1 Guest

    waar moet ik dit spel aan denken?

    Is het erg tactisch???
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is tactisch als in:

    Je kan niet springend de hoek om om al ratelend iedereen dood te knallen. Ratelen kan wel, maar het moet niet roekeloos.

    Tactisch gezien moet je beetje letten op je team, zij beschermen jou, jij beschermt hen.

    Je kan ze orders geven deuren te openen etc. Tactiek is dan om bv zelf een andere deur te nemen om een crossfire te creeeren :) Dan clear je in 2 seconde een kamer.
     
  9. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Op XBL komt de echte taktiek pas kijken bij clanmatches want zoals het er nu uitziet staat "één tegen allen en allen voor gijzelf" hoog in het vaandel.

    Niemand blijft in eerste instancie bij elkaar pas als ze in de sjit zitten of in voorgaande games meerdere malen verslagen zijn.............


    Kelovitz O-)
     
  10. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Had ie al gezegt :) Maar deze werkt ook niet altijd even goed (bij mij) :)
     
  11. XForce1

    XForce1 Guest

    waar is dit spel het goedkoopst???
     
  12. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    op internet denk ik bij gc shop das www.gcshop.com ?? en anders denk ik bij de freerecord shop vraag daar naar de 10% kortingspas die is voor altijd geldig en dan heb je altijd op alles wat je koopt 10% korting.
     
  13. Widowmaker

    Widowmaker Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een kritsch puntje de game schokt (frames dropt) als er veel explosies zijn.
    Het ligt niet aan mijn xbox en dvd want, een vriendje heeft ook deze game en heeft het zelfde "probleem"
    Zijn wij nou de enige of hebben jullie hier ook last van ??
     
  14. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Het 4e level had ik binnen 4 min gehaald maar toen kwam ik op het eind aan dat je die 2 hostages moet verdedigen! das ook best tricky :cool:
     
  15. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Het 4e level had ik binnen 4 min gehaald maar toen kwam ik op het eind aan dat je die 2 hostages moet verdedigen! das ook best tricky :cool:

    Nee geen last van :eek:
     
  16. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    www.gcshop.nl
     
  17. MaGoC

    MaGoC Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gelukkig geen problemen met de voice recognition, maar soms met trappen wel dat je precies wat boven de treden moet
    mikken anders dan is het de hele tijd 'negative'
    de voice-command system geeft toch wel een stukje extra beleving als je het mij vraagt.
    Zit nu in Oil Refinery, alleen ik kwam niet voorbij die lui met die rpg's ofzo...
     
  18. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon doorlopen niet te lang wachten... frontale actie.
     
  19. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik was vanmiddag bij de gamewinkel bij mij in de buurt, helaas, uitverkocht mèt VoiceCommunicator..

    Aangezien die winkel de enigste in Haarlem is waar je het spel na 3 dagen alsnog mag inruilen voor een tegoedbon, moet ik tot zaterdag wachten.|:-

    I'm in hellO-)
     
  20. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is een kicke game heel cool spel jippie!8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina