1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 14 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Damn.. vet spel zeg, vette (maar vaak met eenzelfde doelen) missies. Soms wel gruwelijk lastig. In dieoilrig missie op het laatst met dat gastje en die RPG. Dat stuk heb ik vaak overnieuw gedaan zeg. Toen kwam ik na 5 keer proberen er pas achter dat je ook tussendoor kunt saven.. stom van mij want heb al meerdere malen de hele missie doorgespeeld om daarna op hetzelfde punt weer af te gaan. Ook het laatste stuk van de ISland estate level is zwaar lastig. Ik ben weer zo'n kneus die niet voor het meest geschikte wapen ging, maar voor de UMP. Tja, dat magazijntje is zeer beperkt. Ik heb dat laatste stuk zo'n 8 keer over moeten doen.. maar eindelijk, gehaald :) Al met al super spel!
     
  2. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    aah ik ben nu in die haven van venazuela en word gek van de snipers die je pas weet te vinden nadat je paar keer bent neergeknald |:-
    maaaarrr wel lekker spannend }:] _O_
     
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij heb jij die ook op de pc-versie.
    Dan moet je wat bugs plaatsten en veilig weer weg komen. Is me op de pc ook nog niet gelukt.
     
  4. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    alcatraz....ow hell die is echt moeilijk!!! frustiefrustiue hoor..weet niet waar ik mijn saves moet plaatsen8)
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Die vindt ik juist makkelijk, maar dan meer om het feit dat ik die op de demo al helemaal plat heb gespeelt/.
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Alcatraz is alleen listig bij de douches. Die pleur je vol met smoke en je zorgt dat je zo'n M203 met HE of RP bij je hebt. Gooi een hoek vol met rook, ga daar in staan en doe je thermal aan en knallen met die m203 :)
     
  7. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Missie 3, die eerste op Curacao. Die wordt op het eind behoorlijk heftig. Ik dacht nadat ik die tweede bom gesecured had, is dit het? Dit is wel een makkelijke missie, maar toen moest je nog even een hostage securen.

    Dat eind heb ik 3 keer overgedaan, omdat ik niet wist waar die rocketlauncher stond8) . Ik dacht alsmaar boven. Ben nu in missie 4.

    EDIT: Zo even een klein stukje van missie 4 gespeeld. Mooi level. Ik ben tot die eerste hostage geweest. Moest ik dan nog ver?
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2003
  8. Deazer

    Deazer Espionage

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik had een vraag: Het lijkt me een supervet spel maar is het ongeveer zo realistisch als Ghost Recon want die vond ik best moeilijk. Of lijkt het wat meer op Splinter Cell? Misschien is deze vraag al gesteld maar ik had geen zin om de hele thread te lezen.
     
  9. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is niet zo heel moeilijk, want je kan door je teamleden voorop te laten gaan veel vuurgevechten vermijden. Je hebt ook in de singleplayer 3 moeilijkheidsgraden.
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    of je speelt dat stuk een paar keer tot je weet waar iedereen staat en dan schakel je iedereen uit door van die HE dingen.
    of je schiet ze schuin vanaf de wand .
     
  11. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    In missie 4, op het eind heb ik alle mannetjes neergeschoten en dan komt die Heli naar beneden, maar dan hoor je zo'n automatische machinegeweer ratelen, maar waarvandaan? Ik had nog maar 1 streepje en ik was gelijk dood. Weet iemand waar vandaan die machinegeweer komt?
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Selecteren om te lezen:

    Als je goed luistert komt de heli er inderdaad aan maar moet je de hostage nog beschermen. 'Beschermen' is een groot woord, want de aanstormende ventjes (binnen de 'courtyard') schieten alleen op jou. Die moet je dus allemaal uitschakelen en op een gegeven moment komt de heli die nog eens met zijn minigun het eea neermaait.
     
  13. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok gehaald. Ik bleef gewoon daar binnen staan. Ik dacht eerst dat je nog iemand moest killen. Thnx Wouter.
     
  14. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    volgende vraag er is er nog geen 1 onbeantwoord hier... met al die gamers hiero moet het wel lukken dus kom maar op... :) WouteRt wanneer gaan we deze linken :) kij ker nu al naar uit :p
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    vandaag geprobeerd online te komen breekt die draad op onvoorspelbare wijze door... (nja kopje eraf / en die draad was toch al niet goed) anyways ik had nog afgesproken met iemand hier maar ik kan een tijdje niet :mad::mad:

    Verder ben ik nu bij dat ene level waar je die bus moet ontmantelen ofzo, maar zit nu vast. ik sta in dat kamertje waar 2 snipers zitten ...

    dus als je in het begin aan komt lopen zie je in die berg een huisje, bij dat raam staan 2 gasten met snipers ofzo...

    help:confused:
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het beste kan je overigens wel van binnenuit te werk gaan ; Dus in die deuropening zitten en iedereen afknallen
     
  17. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand meschien hoe de Live Scoreboards werken?
    Er word alleen naar de ELO gekeken, maar wat is dar precies?
    Ik sta op de 2500 plek ofzo, maar iemand anders die het spel net 2 minuten heeft gespeeld en 3 kills heeft staat 2 plaatsen voor me?? :confused:
     
  18. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik zat eerst gewoon buiten achter zo'n ding maar vanuit die deuropening is het beste. Soms zat ik een kwartier te zoeken, maar dan stond hij gewoon boven me. Hij heel zn magazijn leeg te schieten maar hij raakte me maar niet.
     
  19. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm... is een beetje vaag... of mijn headset doet het niet goed, of ik praat niet goed engels waardoor hij het niet goed opvangt. Elke keer als ik Move zeg doet hij nix. Bij Regroup doet hij ook nog wel een beetje moeilijk, maar bij alle anderen doet hij het wel... moet ik teruggaan of srpeek ik gewoon onduidelijk... Gister had ik dat probleem trouwens nog niet
     
  20. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Lees pagina 44 t/m 46 van deze thread maar eens ;) Ook heb ik gemerkt dat als ik ''regroup on zulu'' roep i.p.v. gewoon ''regroup'', dat ie veel beter doet/herkent :confused: Zelfde gld voor move.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina