Mag ik even de slechte punten aanhalen:
Ik heb nog nergens in een review gelezen dat het een verdedelde shooting gallery is.
ALLE events zijn gescripted, en worden door dezelfde triggers uitgevoerd. Op het moment dat jij met een teen over een onzichtbare lijn komt, weet je waar je moet schieten. Uiteindelijk kom je door levels heen door te onthouden wat, wanneer, en waar alles gebeurd.
Met als gevolg dat het meer lijkt op een geheugenoefening dan een tactisch spel.
Vijanden lopen niet vrij rond, vertonen geen intelligentie, en reageren pas op de trigger van een event.
Verder zijn alle routes linear, met de enige variant het besluit of je via een linker danwel een rechterdeur een kamer binnenstormt.
Sommige deuren zijn gesloten totdat je een objective behaalt. Op het moment dat je een doel bereikt, gaan deze deuren "magisch" open, en kun je verder. Dit verwacht ik in een Mario game, maar niet in Rainbow 6.
Het ziet er leuk uit, er is absoluut sfeer, maar de single player varianten zijn niet realistisch.
*Dr_Murko heeft een vaag vermoeden dat hem dit niet in dank afgenomen gaat worden*
Laatst bewerkt: 13 nov 2003