1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 14 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kale

    kale Robbie Williams

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is al de tweede keer dat Wouter een positieve invloed op me heeft....hij heeft me weten te overtuigen (zonder dat hij er ook zelf vanaf wist:))
    De rest natuurlijk ook bedankt voor de info!

    Ik heb Rainbow Six 3 ook maar even bestelt!
     
  2. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    live

    De nederlanders ownen toch wel aardig online moet ik zeggen op de ubisoft servers en die van microsoft, wil jeen keertje meespelen ga dan naar live gaming forum van RS3 en voeg een paar namen aan je friendslist toe.:+
     
  3. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoeveel verschilt de headset van Rainbow 6 met de gewone headset van Live?
     
  4. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Paar pages terug staan ze allebei gepost... Ik zal gewoon de versie met headset kopen. Leuke hebbedingetje.
     
  5. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad wel luek toch een headset van Rainbow Six ?? staat erook nog op in het mini mini...
     
  6. Scoutmaster

    Scoutmaster Guest

    kan je met de xbox live headset ook commands geven in rainbow six 3?
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Een stukje uit de recensie die ik nu aan het schrijven ben, over de communicator;

    Een speciale gelimiteerde editie van Rainbow Six 3 (69 in plaats van 59 euro) bevat een speciale Rainbow Six headset die qua techniek identiek is aan de Xbox Communicator. Deze twee headsets zijn voor beide doeleinden te gebruiken. De normale Xbox Communicator voor de spraakherkenning van Rainbow Six, en de Rainbow headset voor Xbox Live.
     
  8. SlyRacoon

    SlyRacoon All gamer, no flamer

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat mag dus wel iets duidelijk geformuleerd worden want van je laatste zin word ik niet wijzer :|
     
  9. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Rustig lezen... helpt ook of 2 keer overlezen, dan snap je het wel.
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Anders Nederlands; Het maakt geen hol uit.

    :{
     
  11. SlyRacoon

    SlyRacoon All gamer, no flamer

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik lees is dat je twee headsets nodig hebt voor verschillende taken in het spel...
     
  12. SlyRacoon

    SlyRacoon All gamer, no flamer

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan had ik het over de laatste zin... en niet de zin daarvoor die ik ook beter mocht lezen. Goed, sorry Wouter
     
  13. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    edit knop???


    kga denk maar weer ff Sr3 doen.. anders kan ik straks weer niet mee praten :mad:
     
  14. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ik heb de game ook sinds gisteren, en hij bevalt zeer goed!

    gisteravond ook al ff op live! gespeeld, en dat was helemaal gaaf! vooral met 4 mensen de coop doen :p

    in ieder geval een must have _O_
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
  16. DJ Mezzz

    DJ Mezzz Lt Mezzz

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook al een paar daagjes binnen en hij bevalt me rete-goed (maar dat spreekt voorzich). Live staat ook al voor de deur maar onze nieuwe router doet het GVD niet!!!
     
  17. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    is de game de moeite waard zonder l!ve? en dan bedoel ik vooral de speelduur enz.
     
  18. murkland

    murkland Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik even de slechte punten aanhalen:

    Ik heb nog nergens in een review gelezen dat het een verdedelde shooting gallery is.
    ALLE events zijn gescripted, en worden door dezelfde triggers uitgevoerd. Op het moment dat jij met een teen over een onzichtbare lijn komt, weet je waar je moet schieten. Uiteindelijk kom je door levels heen door te onthouden wat, wanneer, en waar alles gebeurd.
    Met als gevolg dat het meer lijkt op een geheugenoefening dan een tactisch spel.
    Vijanden lopen niet vrij rond, vertonen geen intelligentie, en reageren pas op de trigger van een event.

    Verder zijn alle routes linear, met de enige variant het besluit of je via een linker danwel een rechterdeur een kamer binnenstormt.

    Sommige deuren zijn gesloten totdat je een objective behaalt. Op het moment dat je een doel bereikt, gaan deze deuren "magisch" open, en kun je verder. Dit verwacht ik in een Mario game, maar niet in Rainbow 6.

    Het ziet er leuk uit, er is absoluut sfeer, maar de single player varianten zijn niet realistisch.

    *Dr_Murko heeft een vaag vermoeden dat hem dit niet in dank afgenomen gaat worden*
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2003
  19. MaGoC

    MaGoC Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad wel jammer, dat deuren ineens open gaan vind ik nog niet eens zo erg. Ook kan ik er wel mee leven dat je vaak maar 1 kant op kan omdat er een tonnetje in de weg staat. Ookal is het toch wel een erg makkelijke manier om de weg te blokkeren en de maps nog wat ruimer te laten lijken dan dat ze zijn. Maar zoals je zegt zijn die triggered events erg irritant.

    Ook heb ik vaak het gevoel dat de kogels van de terrorists op ooghoogte geschoten worden, want als je alleen een hoofd ziet kunnen ze je vaak wel raken. Beetje frappant.

    Al met al vind ik het toch een leuk spel. Heb nog niet de mogelijkheid gehad om Co-op te doen, maar ben ik zeker van plan!

    Heeft iemand RS3 eigenlijks al uitgespeeld? Ik ben nu bij Garage, en moet zeggen dat het kwa moeilijkheid nog best meevalt. Je krijgt in bijna iedere missie 3 objectives (je hebt er niet echt langere missies tussen zitten en juist weer kortere)en ik save gewoon na elk succesvol gehaald doel, en vlak voor de laatste shootout voordat je de hostages secured of de bom defused.

    De structuur van de missies is wat dat betreft steeds hetzelfde wat mij na een paar missies wel begon te irriteren.
     
  20. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm je hebt wel gelijk murkland, alles wat je zegt is waar maar dit neemt niet weg dat als je levels voor de eerste keer speelt je er erg veel plezier in hebt! Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat levels na een paar keer herhalen saai worden, maar in het echt doen Swat teams missies toch ook maar 1 keer en doen vijanden dingen ook maar 1 keer .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina