1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 14 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Murkland,

    Dit heeft ook zo zijn voordelen want de game wordt hierdoor een stuk makkelijker, hoe vaker je ergens blijft haken hoe makkelijker iets wordt omdat het een ongekende herhaling heeft en jij maar precies dezelfde acties uitvoert tot je de beste combinatie van acties hebt gevonden.

    Aan de andere kant is dit inderdaad niet positief voor de game zelf want veel beter wordt hij er niet door. Het lijkt mij vooral erg vervelend als je niet de mogelijkheid hebt om over XBL te spelen en maar tevreden moet zijn met de single player, dan gaat zoiets helemaal opvallen lijkt mij. Echter veel games kennen dat verschijnsel. Bv als je tegen een bepaalde eindbaas vecht komt het heel vaak voor dat hij dezelfde bewegingen, handelingen uitvoert als tijdens de voorgaande poging.

    Single player kon beter maar al met al vind ik dat deze game de titel topper toch verdient...........

    Post je mening!


    Kelovitz O-)
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2003
  2. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe ziet die headset eruit?
     
  3. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo dus
     
  4. murkland

    murkland Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, het blijft een mening natuurlijk.
    Ik heb de neiging om het spel met de PC versies te vergelijken en met Ghost Recon op de XBOX.

    Het valt me op dat ik daar wel het gevoel heb dat de AI van de NPC's beter is; ze lopen pro-actief rond, wat mij weer het gevoel geeft dat het allemaal wat "echter" is.

    Ik wilde dit spel _echt_ heel goed vinden, maar ik merk dat ik steeds gefrustreerder begin te raken van dat ene ventje dat net tussen de spijlen van een hek doorschiet, terwijl jij dat niet kan doen. Of die mannetjes die telkens omhoog komen "poppen" vanachter een balustrade, waardoor je het gevoel hebt op de kermis te staan.
    Anyway, je snapt wat ik bedoel.
    O-)

    Jammer maar helaas (voor mij dan).
    Maar het valt me wel op dat ik hier nog niemand eerder over gehoord heb!
     
  5. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet de moeite waard dus
     
  6. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee!!!

    Zo dus!
    [​IMG]

    Gcshop heeft t verkeerd|:-
     
  7. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ooh maar voor 10 euro heb ik het nmaar niet gedaan ik heb al een headset van Xbox live ik dacht misschien is hij handiger dan die er nu is maar neen exact hetzelfde.
     
  8. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Effe mijn revieuw tot nu toe:

    Ik speel het op Veteranik heb net Zwitserland gehaald. Tot nu toe bevalt de game best AI van de teroristen is goed (als ze je zien), allen ze zien niet zo ver neem ik aan want je kan praktisch voor ze staan en nog zien ze je niet net als die sniper in die kerktoren.

    Moet wel zeggen ze zijn echte terroristen ze schieten de hostages tenminste dood als je niet snel genoeg bent.

    Graphics zijn goed en realistisch, geluid is á oké. Trouwens die tussen-filmpjes zijn gewoon da bomb.


    Tip:

    In Den haag bij de Media Markt is het spel nu zonder headset 49,99 en met headset 59,99. In Almere is ie helemaal goedkoop daar is ie 47,99 zonder en 58,99 met. O-) _O_ *)

    In Amsterdam & Rijswijk zijn ze bij dezelfde media markt 10 euro duurder dus zonder 59,99 en met 69,99 (stelletje oplichters), ik heb vernomen (inside information en goede ondervraag technieken) dat ze van het weekend överal in de MM's" omhoog gaan en ik denk met Sinterklaas etc. komt er weer een verlaging of een actie.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2003
  9. marco3key

    marco3key Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    In rijswijk bij mediamarkt was dit spel 47 euro zonder headset en 54 euro met headset en inderdaat gisteren was de knaap de boel aan het omhoog prijzen dus weer duurder maken zodat ze met de feestdagen de boel weer in de aanbieding kunnen zetten..
    Hoe bedoel je met naaierij!!!!!
     
  10. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan zetten ze met koeieletter aanbieding...............!!!!!!!

    Maar weer on topic:

    Sommige stem commando's zoals MOVE pakt ie niet. Is dat bij meer van jullie het geval?
     
  11. Grim Reaper

    Grim Reaper Boxtravagant

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad Mouse, ik krijg het ook niet voor mekaar om een 'Move' commando te geven waar ze op reageren.

    Ook 'Move To' werkt niet.
     
  12. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    go here werkt dan wel vaak, hier staat al wat over vanaf pagina 45... ik heb geen live maar ook ik vind het een vet spel..met die headsets enzo..en terrorist hunt blijft leuk. Ze staan nooit op dezelfde plek..dat vind ik genoeg variatie hoor.
     
  13. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit je met je rectile op de muur of op de grond? En als je bv Price move to doet. Reageerd ie wel. En gebruik ook eens variaties zoals move to; move out; go go go; go there; go here...
    Gamen is experimenteren binnen bepaalde parameters. Blijkbaar zijn er velen die volgens de rules spelen. Vindt het niet gek dat veel mensen de games te moeilijk vinden. Eerst lezen ze niet; en nu experimenteren ze niet.
     
  14. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik neem er de tijd voor ik speel hem al bijna op de hoogste stand nu nog veteran na het weekend Eite of in het week end.
     
  15. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    als je goed kijkt zit de terrorist vaak op zijn hurken en schiet het geweer over de tafel ( of elk obstakel) leeg. in het level import/export zit er zo een. die duikt dan weg achter een gekantelde tafel en begint dan, met zijn geweer boven zijn hoofd, achter de tafel op jou te schieten... oplossing: handgranaatje... vlug je geweer pakken en neer schieten die hap....
     
  16. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga 'm nu van het postkantoor halen, hij paste gister niet door de brievenbus :9

    _O_
     
  17. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij ons belt de postbode altijd aan als iets niet door de brievenbus past...als er niemand thuis is komen ze rond 6 uur s'avonds nog een keertje*)
     
  18. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar het is een heel tof spel, ik heb de single pleyer nog niet gespeeld, maar Live! is kix, alleen ik mis het teamwork tog wel, iedereen gaat alleen op pad, en gaat vervolgens als ze in gevaar zijn tog gewoon alleen door, totdat ze erbij neer vallen.............

    Maar de wapens: deze zijn zeer vet hoor..........
    En zo'n Big Sniper Fan als ik, is blij om te zien dat elk wapen een Sniper is ( ze hebben bijna allemaal 3.5x zoom)...............

    Maar ik ga dan tog voor de Sniper met 10x zoom zoals de GSG-1...... Maar bijv. een MP5A5 is een Sub-machine sniper rilfe in dat spel, en een AUG is daar een Assault Sniper, maar tog ga ik voor de Snipers die op LONG RANGE het beste zijn, en dan een lekker goede plek zoeken en dan lekker knallen.......want die plekker zijn er genoeg bij RS3!!!!!!!!!
     
  19. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo net Curacao afgemaakt man wat was dat moeilijk........vooral het laatste stuk.
     
  20. DJ Mezzz

    DJ Mezzz Lt Mezzz

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em eindelijk uit en hij was errug de moeite waard !!! Nu nog hopen dat onze nieuwe router het snel doet want dan kan ik me eindelijk uitleven op Live :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina