1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 14 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen die problemen hebben met de move commando:

    Je moet MOOOOOOVE zeggen, een beetje loeien als een koe dus, dan werkt het wel ;)
     
  2. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik twijfel of ik 'm zou kopen. Wie kan me overtuigen? :)
     
  3. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij luisteren ze beter naar: moevvve go! en zulu go!

    Heel vreemd, maar zonder GO! werkt het niet:confused:
     
  4. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, GO is de default, dan doen ze gewoon wat de default is...
    Dan hebben ze niet de expliciete Move of Zulu commando opgepikt maar de default wat dan ook Move of Zulu is in die gevallen
     
  5. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3

    Gewoon doen het is echt de moeite waard de levels zijn niet te eevoudig en niet te moeilijk en wat het leuk maakt is dat je met stem commando's je mannen kan aansturen. Verder is het geluisd realisticsch en zitten er geen moeilijkheden aan dat je echt je team moet buiden ze nemen hun waens zelfs mee die ze nodig hebben.

    Je krijgt echt waar voor je geld en het is ook nog een keer Live wat weer een tijd vreugde geeft. Voor 50 euro (bij de Media markt) ben je een tijdje zoet, als je Splinter Cel en host Recon Leuk vond is dit echt de combinatie van die 2 spellen.

    Qua graphics is het ok heel goed en de AI van je tegenstanders is redelijk tot goed te noemen. Daar komt bij het strategisch element dat je steeds moet denken wat moet ik doen om de missie zo goed mogelijk met mijn mannen te doorlopen.

    Echt doen.................je zult geen spijt hebben..........je moet wel van doorzetten houden en eventueel van opnieuw beginnen zodatje de level haalt.

    O-)
     
  6. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand kan je overtuigen. We kunnen je wel overtuigen jezelf te overtuigen. Wat is je budget? Welke Genres speel je? wat is het bereik van je Beurs?

    Anyway deze game is echt relaxed!!!
     
  7. RuffRyder

    RuffRyder 360ยบ

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Gisternacht ff met een Nederlander en 2 Engelsen Terrorist Hunt gedaan, echt koel :). Hoe meer ik deze game speel, hoe relaxter hij wordt :D.
     
  8. VinZ

    VinZ Guest

    Voor mensen met problemen met het "MOVE" commando. Probeer eens "CLEAR" te zeggen. Dan gaan ze ook. :p
     
  9. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg altijd "Go GO GO"

    Maarre , ik heb net Live gespeeld en soms zat ie vast voor een tijd , dan laat de CD weer opnieuw ofzo. Das echt irritant , hebben jullie dat ook weles?
     
  10. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg altijd "Go GO GO"

    Maarre , ik heb net Live gespeeld en soms zat ie vast voor een tijd , dan laat de CD weer opnieuw ofzo. Das echt irritant , hebben jullie dat ook weles?
     
  11. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Move out wil ook nog wel eens werken :cool: Vet relaxte shooter is dit :cool:
     
  12. Razor

    Razor Online enabled

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Rainbow Six 3 is echt geweldig!!
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    waar dient de linkse trigger voor !!
    en kunnen de knoppen naa eigen smaak ingesteld worden!


    alvast bedankt!
     
  14. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    linkse trigger is om te wisselen naar de secundaire wapen (grenade launcher, handgun) of de item die je in je het tweede vakje hebt gezet (granaat meestal)

    En ja, de knoppen kunnen ingesteld worden naar eigen smaak.


    Dit staat toch in het boekje of niet?? Eerst lezen voordat je het spel speelt, appie21.
     
  15. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    OOk be langrijk. De mic niet te ver van de mond. Anders reageerd ie ook niet. Goed articuleren. Spraakherkenning moet ff wennen aan je voice. Mijn broer zag gistermiddag deze game bij mij. Was zo onder de indruk. Half uur later XBOX gekocht. Wat een game.
    Een minpuntje vind ik. Dat is dat als je geraakt bent eigenlijk dood moet zijn. Net zoals bij SOCOM. Voor de rest mega game.
     
  16. DJ Mezzz

    DJ Mezzz Lt Mezzz

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar welke headset gebruiken de meesten van jullie nu???

    Ik heb er een van thrust (de originele van RS:cool: omdat er geen exemplaren meer waren zonder ... en toch vind ik de headset van XBLive veel relaxter. Het lijkt wel of ie daar beter reageert ofzo.

    Weten jullie daar meer vanaf?
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Appie heeft een legitieme reden om te vragen naar het control-schema, niet direct op iemand afvallen aub :)
     
  18. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel sinds gisteren en het is echt een goede spel.
    De controle is even wennen, maar dan heb je het ook door. Ik heb rainbow six met de headset gekocht. Die zit goed.
    Ik zat eerst zwaar te twijfelen of ik deze spel wel wou halen, omdat ook counterstrike over een maand komt. Ik las alleen goede recensies, daardoor heb ik het spel toch maar gekocht. In ieder geval is dit spel leuker dan ghost recon. Was veel te realistisch, hou ik niet van.

    Wie gaat eigenlijk counterstrike halen?

    Topgame!

    Samen met Topspin "de titels van het laatste kwartaal".:)
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2003
  19. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    ik haal counterstrike :) ... heb um al gepre-ordert bij gcshop.nl :)
     
  20. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of ik Counter Strike ga halen, ik wil eigenlijk gewoon 1 FPS op Live waar ik me 100% op richt, dat vind ik leuker als dat je de ene keer effe gaat counter striken en de andere keer weer rainbow sixen, ik focus me liever op 1 game, hopelijk zal rainbow six populair blijven en niet wegzakken als Counter Strike uit komt, ik vind dat Counter Strike zoiezo niets voor mij, veel te arcade, de graphics zijn zwaar verouderd, en tsja, om er dan nog 's 60 euro voor gaan neer te leggen, nee ik hou het bij deze game...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina