1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 14 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij is het zo dat alle games met live ook systemlink hebben(weet nie helemaal zeker) RB6 volgens mij dus ook.

2. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Nee dat is het m juist, want bijvoorbeeld Return to Castle Wolvenstein heeft een prima live ondersteuning alleen met system link kan je maar met 1 man op 1 scherm.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ehh dan klopt wat Firstblitzer zegt toch? RTCW over Live is precies hetzelfde als system link. Dat het wat minder goed is uitgewerkt, heb je gelijk in, maar de system link functie is wel degelijk aanwezig en werkend.

4. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    ik moest het ff chekken wist het niet 100% zeker maar ik dacht het al (vanwege die headset). maar met die functie wordt het spel helemaal de bom.

5. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ja maar ik ben op zoek naar game met 4 player system link zodat ik met 2 xboxen 4 vs 4 kan spelen.
    Dan kan bv. met CS wel (volgens de berichten)
    En bij RTCW kan je met 2 gelinkte xboxen maximaal 2 vs 2.
    Voor mij is dit een belangrijke optie omdat ik veel link.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan blijft Halo toch de shit denk ik, maargoed dat is een heel ander onderwerp.

7. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat probleem heb ik nou ook altijd.. wij willen altijd linken met 2 op 1 Xbox en 2 op de andere xbox.

8. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Om even iets toe te voegen aan de thread. Hierzo kun je mijn hands-on vinden over Rainbow Six 3.

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat ik nu al in 3 topic`s heb vertelt ga ik hier nog 1 x vertellen.
    ik heb de demo versie van Rainbow six, en mag wel toegeven dat dit een van de meest mooiste spellen ooit is. misschien ben je het niet met me eens, maar ik vind het er echt mooi uit zien.
    daarbij komt ook nog eens dat je met je headset je Team leden commando`s kan geven dat ze ergens naar toe moeten: ''moving'' (dan gaan ze opgestelt ergens zitten) .
    dat is een zeer leuke toevoeging aan dit spel hoewel soms de figuren er traag op reageren, en dan moet je echt '' MOOOOOEEEE-VVVVVVVVVING'' roepen:)

Voor deze extra heb je een headset nodig(doh), dit is dus voor de offline levels!!

10. Quas

Quas "Hang 'm high!"

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Return To Castle Wolfestein kan je alleen maar 1 VS 1 doen als je 2 Xboxen gelinkt hebt aan elkaar.
    Ik speel ook vaak met mijn vrienden met system link, maar het enige wat we doen is Halo.
    Halo is best een leuk spel maar om dat nou alleen maar te gaan spelen....het gaat toch een beetje vervelen na een tijdje.
    Daarom heb ik zelf gekeken naar Timesplitters 2.
    Deze is volgens mij net Classis geworden en kan je voor 30 Euro kopen en deze kan je "denk ik" wel 2 vs 2 spelen op 2 xboxen.
    Alleen ik heb Timesplitters 2 al voor de Gamecube dus dan zou ik het spel alleen aanschaffen voor de system link en dat is ook weer zo wat . ook omdat binnekort van die goede spellen uitkomen.

Maar weet iemand toevallig of er binnekort dus nog meer spellen uitkomen die je via system link kan spelen en dan meer dan 2 spelers op 2 xboxen ?
    Kan dit nou bij Rainbow Six 3 en bv ook bij XIII ?

11. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Word Rainbowsix geleferd met headset hoe dur wordie dan.

12. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Bij gamerelease.nl kun je hem pre-orderen, voor 49,50 en de Headset zit er dan al bij.

13. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Beter.
    Goeie prijs.:)

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De headset hoort bij de 'limited/special edition' Rainbow Six 3 die waarschijnlijk alleen bijd e lancering te verkrijgen is. Later zal dat wegzakken. Je kan deze maand wél los de communicator van Microsoft kopen, die kost je dan alleen wel 30 euro.

15. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Maarre kan je eigenlijk rainbowsix splitscreen via xbox live spelen?

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk het niet. Daar is R6 wat te zwaar voor lijkt me.

17. Paceydre

Paceydre !nsane in da brain

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu heel deze thread doorgelezen maar geen antwoord gevonden op hetgene dat ik wil weten.

Ik wil dit spel volgende maand in System Link spelen bij een goeie vriend thuis maar ik zit dan beneden en hij zit boven...kunnen we dan tegen elkaar praten via de headset of alleen maar commandos aan je eigen teamleden doorgeven?

Ik ben op het moment ziekjes dus kan best zijn dat het antwoord hier wel ergens staat en dat ik het over het hoofd heb gezien

Laatst bewerkt: 20 okt 2003
  18. Quas

Quas "Hang 'm high!"

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat het mogelijk is.
    Het zou wel kunnen maar het lijkt me niet waarschijnlijk.

Weet iemand nou al of je met z'n 4e via system-link met 2 xboxen tegen elkaar kan spelen, dus 2 vs 2 via splitcreen op beide xboxen?

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Een Live enabled spel met voice support heeft meestal ook voice support in de System Link/LAN mode. Dat is niet iets dat we met zekerheid kunnen zeggen, want dat kan gewoon niet wanneer het spel nog niet in de winkels ligt.

20. Paceydre

Paceydre !nsane in da brain

Leuk Bevonden:
    1
    Kon zijn dat het al zeker was maar ik ben meer dan tevreden met dit antwoord:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina