1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 14 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik blijf ook bij R6. Counterstrike is idd al verouderd, ook al is de gameplay misschien super. R6 vind ik gewoon erg gaaf, ook qua tactiek etc. Misschien dat ik CS later nog haal, als hij goedkoper is ofzo, maar niet voor €60,- iig.
     
  2. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Vraagje: is de single player mode van RS3 de moeite waard?
    Ik zit namelijk te twijfelen tussen true crime, crimson skies, en RS3, en ik heb geen Live! dus wil graag een lang houdbare game...
     
  3. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    tja hou je meer van GTA style game , flight game of FPS ?

    Ik heb True Crime en Crimson Skies nog niet gespeeld , maar True Crime is puur single player en niet live geloof ik.
     
  4. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Hm ik hou van alle 3, is ook beetje vreemde vergelijking, maar het gaat me nu puur om de houdbaarhied en de lengte van de single player...
     
  5. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    dan denk ik dat je beter ttrue crime koopt ,zonder kive kan je die langer spelen denkik
     
  6. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is verschillend kijk een spel met een verhaal speel je en het is af (afgezien van dingen die je kunt unlocken). Ik zou zeggen haal Splinter Cell of Hitman 2 .................lekker lang meerder manieren van oplossen.

    Zeg je van neen meer recent dan zou ik je aanraden KOTOR te halen dat is een lang spel en heeft heel veel mogelijkheden en voor Single play leuk.

    RB6 is single leuk maar online is best wel goed, ik heb net online gespeeld en het bevalt super.

    Mission online vindt ik beter dan team survival zelf.
     
  7. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Mja de single player van RB6 is erg gaaf, maar na een weekje als je alle missie's hebt gespeeld heb je dat ook wel weer gezien, Crimson Skies, tsja, ik vind 'm op Live wel leuk maar offline vind ik 't nou niet echt mijn type game... Hij is wel goed maar... hmm, moeilijk uit te leggen, en True Crime, nooit gespeeld maar hoor verschillende meningen, sommige vinden 't de beste game ooit en sommige boren de game recht de grond in...
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ben je uit op een titel die je wekenlang bezig houd dan raad ik Rainbow Six 3 af.
     
  9. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Rainbow Six 3 is me erg tegen gevallen. Ik vind een 9,nogwat dan ook wel een erg hoog cijfer voor een spel wat zo stroef speelt.

    Maar jah, de laatste tijd stellen heel veel xbox titels me nogal teleur. En de goeie die er nog wel zijn, zijn niet exclusief meer.

    Halo, Splinter cell en Kotor zijn onderhand allemaal wel op meerdere platforms terug te vinden. En wat er nog wel exclusief is allemaal zo standaard :{ .

    -Rainbow Six 3 is een port met wat toevoegingen, maar het speelt gewoon brak.

    -Crimson Skies II, been there, done that

    -PGR II, weer verrekte weinig diepgang in de gameplay als ik dat zo bekijk.

    -Counter-Strike, dat speelde ik in '99 al.

    Kweet et niet, maar hebben meer mensen dit gevoel? Dat Halo eigenlijk het enige echt goede spel is op de Xbox?
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2003
  10. DJ Mezzz

    DJ Mezzz Lt Mezzz

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar welke headset gebruiken de meesten van jullie?
     
  11. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch antwoord gegeven.

    Anders had ik alleen gevraagd of hij het boekje wel gelezen heeft bij het spel....


    Ik gebruik de xbox live headset. Ik vind de Thrustmaster RS3 headset helemaal niet lekker zitten.


    Ik niet.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2003
  12. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ook niet!
     
  13. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Op veel punten heb je gelijk, toch is het voor xbox bezitters die geen goeie pc hebben een goeie zaak wat betreft de ports.

    Spellen zoals motogp2 speel ik niet op pc, op xbox is het gewoon vele malen leuker, dat geld voor alle spellen op shooters na.
    En Pgr2 vind ik juist wel leuk... :)
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Fallout;

    Ik bespeurde je pessimisme al eerder en kan het enigszins begrijpen ;) Echter. Rainbow Six 3 doet niet aan als een slechte poort. Het heeft wel die PC gameplay, maar dat is juist waar Rainbow Six al een tijdje op draait en wat Raven Shield een maand of 7 geleden bijna perfectioneerde. Het speelt niet brak, het is alleen niet bedoeld als een Counter-Strike of Nightfire of whatever.

    Over de andere niet-zo interessante Xbox titels. Tsja, ik denk er zelf ook wel eens aan. Sony gooit de laatste jaren met grote rollen geld naar menig uitgever, Microsoft zou dit ook gewoon moeten doen ondanks dat hun reputatie en imago nu net juist een beetje begint te verbeteren.
     
  15. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Is hij nou altijd leverbaar met head set of alleen nu
     
  16. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Ehm nevermind.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2003
  17. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    euhm....dit is een beetje ERG OFFTOPIC!
     
  18. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    sinds je hier op xbw bent doe je niks meer dan zeiken dat is me opgevallen. Je verwacht teveel van gamen.
     
  19. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Mjep, dat realiseerde ik me net ook. Sorry gasten :).
     
  20. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    goed zo *) :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina