1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 14 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    De echte console gamer die RS3 in zijn handen krijgt is blown away. Een PC gamer heeft het allemaal al een keer gezien. XBOX heeft meer echte console titels nodig. Originele content. Dat is wat Sony brengt. Kijk nou naar die eyetoy. Komop MS kom met vernieuwing, innovativiteit. ipv massa`s shooters en racegames.
     
  2. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    W00h00, yeah _O_
     
  3. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    mare het gaat hier over RS3 ??? dus .......
     
  4. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Agree, het is niet dat ik niet houd van FPS, maar momenteel is 3 kwart van het aanbod race- sport of FPS games, met een handjevol Rpg´s en platform games.

    Een goed voorbeeld is Baldurs gate: dark alliance. Redelijk oud spel alweer, maar ik had hem dit weekend geruild tegen een spel van mij.
    Anyway, ik hoopte op de beleving van de pc games. De uberlange side-quests, de D en D regels, het character ontwikkelen, de prachtig getekende omgevingen etc.
    Maar wat zie ik? Een diablo-like hack ´n slash game. Ram zoveel mogelijk op de a-knop, en schiet af en toe een vuurbal, of een pijl. Weg is de diepte, en daarvoor is de zovvelste diablo kloon in de plaats gekomen.
    Ik zeg niet dat het spel kut was, integendeel, het is best vermakelijk, maar geenzins inoverend of vernieuwend. Gewoon weer een fast-paced hack ´n slasher. Maar daar hebben we er al zoveel van!

    Ik hoop echt dat een paar moedige bedrijven met steun van Microsoft, echt inoverende titels gaat maken. En niet alweer een platformgame met cell shded graphics, een shooter met 9 ipv 8 wapens of een racer met nog mooiere graphics. Ik wil weer de impact beleven die titels als Halo, Ocarina of time en Metal gear solid teweegbrachten. Dat je je constant zit af te vragen 'wow, hoe verzinnen ze het toch!' Dát wil ik zien, en niet mannetjes die nu nog mooier uit elkaar spatten!

    (soory voor de off topic reactie, overigens, maar dit moest er even uit)
     
  5. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Vul zelf maar in.
    Ik gaf gewoon aanvulling op het standpunt van fallout. RS3 is een fantastische game. Voor PC gamers is of kan het een tegenvaller zijn. Bijvoorbeeld mijn broer is een casual gamer. Die vindt Halo niks speciaals. RS3 heeft ie heel het weekend gespeeld. Hij kon niet stoppen. Wat voor jou een meesterlijke game is...Hoeft dat voor mij nog niet te zijn.

    Dat is dan ook het nadeel van een review. Een review is een leidraad. Dat hoeft zeker niet te betekenen dat het zo is. Lees 15 reviews en je wordt opgewonden...je bent jezelf aan het op-hypen over een ander zijn mening...Da`s een vreemde gang van zaken. Dat is dan ook de reden dat veel games tegenvallen. De verhalen worden opgeblazen en aan het eind van de rit kunnen de goods niet geleverd worden. Voor de buisness zeer goed. Hele computermaandbladen imperiums zijn hier door ontstaan.

    Ik koop mijn games voor 95% op gevoel.

    Voor back on Topic te komen...Persoonlijk vind ik RS3 Mega.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2003
  6. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    yes! back on topic, please!

    Ik vind het zeker ook mega!

    favoriete granaat?
    mijn favoriet is de WP granaat ;) Watch 'em burn!

    verder is het effect van de flashgranaat goed gemaakt _O_
     
  7. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    De Flash is echt heel realistisch :cool: als je te dichtbij staat....dat is echt zoooo goed nagebootst !
     
  8. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    ja dat is echt heel knap gemaakt...ook es traangas opgesnoven terwijl je geen gas mask ophad? dan zie je echt zo wazig tranen effect, je ziet alles dubbel..is ook heel vet (lastig :D)

    fosfor ownt!
     
  9. marijnvanooijen

    marijnvanooijen Playing Oblivion

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    he is dit spel geschikt voor clans?
     
  10. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    lijkt mij wel!
    volgens mij stond ook ergens in deze thread (of die in Live Gaming) iets over een clan ofzo....
     
  11. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    kan iemand mij vertellen (gaat niet echt over inhoud van game)

    maar als je rainbow six besteld incl headset word die dan gewoon in een envelop gestopt of is dat een pakje.

    ook wel, moet ik daarvoor thuis blijven of niet?
     
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet er voor thuisblijven het zit in een pakketje
     
  13. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ah okey dank je

    dat word morgen spijbelen ben ik bang :cool:
     
  14. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm net ff stukje old city gespeeld, is nog best moeilijk als je em de 1e keer speelt en niet weet waar je tegenstanders zitten _O_
    maar ik wil op live !!!
     
  15. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    De allermoeilijkste moeilijkheidsgraad is zo moeilijk, maar 1 keer saven. maar wel cool. Trouwens ik vindt dat de schaduwen niet goed afgewerkt zijn. Splinter Cell is hier veel beter in. Maar het is wel een topgame. Tip, M60 even ingedrukt houden met je geluid op 60 gedraaid. Sorry Buren.
     
  16. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de game ook, singleplayer is erg stoer alleen de AI van je vrienden werk niet altijd goed geef je ze een opdracht om achter die kist te gaan zitten zitten ze door een 1 of andere bug vast en kunnen ze niet verder lopen is bij mij al meerdere malen overkomen.
    Op live ook zwaar vet maar na 25 uur gespeeld te hebben begint dit toch best te vervelen.
    Ik speel het spel nog wel ,alleen vele kortere sessies ik vind het nogal eentonig worden.
    Ik vind het wel een topper zou het een 8.2 geven vind het cijfer van wouter ook wel erg hoog
     
  17. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn ze al niet meer te bestellen met headset, dat was alleen bij de release.
     
  18. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    boeiend als je de headset van live heb kan het ook voor zover ik weet :cool:
     
  19. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    nee je kan geen commando` s via de liveheadset geven in sp dan
     
  20. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan doe je toch echt iets fout want dat kan wel met de headset van Xbox Live. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina