1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 14 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    huh hoe moet dat dan? ik hoor ze alleen praten maar comando` s geef ik met mijn controller...
     
  2. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou gewoon, je doet precies hetzelfde. Alleen nu zeg je ut in je headset ipv van op 'a' te drukken.
     
  3. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    de headset is gewoon te koop met rs3... ze hebben hem nog overal vol op . dus iedereen die deze game nog niet heeft... trek je schoenen aan en ren naar de winkel...
     
  4. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou je het zegt....ik zie nergens meer Rb3 met headset te koop :cool: misschien nog wel ergens in de winkel ofzo...
    Achja *already got itO-) *


    In winkels bedoel je...hmm ik denk dat ze die dan nog gewoon in voorraad hadden want volgens mij worden ze neit meer aangelevert
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2003
  5. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Special edition is special edition en niet zoals bij zelda. Dat special edition in werkelijkheid regular edition is.
     
  6. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nu in level 13! mardi Gras Parade.. maar ik begin me wel een beetje te iriteren aan die opvallende trigger events.. zo is er niemand en zo zijn er wel 10 ventjes zomaar uit deuren die eerst muurvast dicht zaten.. en weet je op een gegeven moment waar ze vandaan komen dan loop je er heen met je geweer gericht.... zwaar jammer... en iritant. maar verder is het een top game. en ik kan niet wachten om er live mee te gaan....
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben nu in lvl 5, old city. Echt zo mooi!:eek: het heeft een een bepaalde sfeer over zich hangen!
     
  8. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is trouwens level 7, maar goed... ja dat level is wel cool, daar heb je echt het gevoel er midden in te zitten... alleen weer zo voorspel baar na 3 keer spelen.....:mad:
     
  9. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Kzit nu in het level Import/export!
    Zooo zwaar irritant :mad: het is een vrij gemakkelijke missie maar er zit bij mij een bug in :mad::mad::mad:
    Tot 3 keer toe sluit hij onder het spelen af en gaat ie naar het main menu toe....normaal is dit niet erg maar als je uit het level gaat met dit spel ben je ook gellijk al je save games kwijt...tenminste ik wel :mad: blegh *schopt bug*
     
  10. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit in ShipYard
     
  11. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ook last van de bug ?
     
  12. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik heb nergens last van.. is volgens mij ook geen bug... mischien gewoon ff je disk schoon maken.. een bug is iets dat bij iedereen zou moeten voor komen, het zit 'm dan in de programering van het spel.
     
  13. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit ook in Import/Export. Op Live is dit me favo level. Maar ik heb nergens last van, van die bug. Ligt waarschijnlijk gewoon idd aan je cd.
     
  14. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje jongens, ik vond Splinter Cell geen leuke game, ga ik van deze game dan wel genieten? Heb namelijk geen zin om onnodig geld uit te geven.
     
  15. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    het ligt eraan of je houd van sluipen en rustig nadenken over de te zetten stappen... voor de graphich's zou ik het zeker doen.. en al helemaal voor het geluid..maar als je binnenkort geen live neemt... zou het een beetje aan de korte kant kunnen zijn. (het is dan nog wel leuk maar je zou 'm daarna kunnen ruilen/ verkopen...)
     
  16. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook geen live...maar de game is erg tof :)
     
  17. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen wel erg snel uit te spelen.......
     
  18. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, maar ga dan maar eens de hogere niveau's halen :)
     
  19. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    is al gebeurd!! :p maar ik vindt het wel een super vet spel... nog ff wachten voor ik Live kan gaan...... tegen die tijd zal ik, op live, wel een super noob zijn maar ja.. gewoon blijven spelen..
     
  20. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al 3 van die kraskaarten, dus die ga ik eerdaags gebruiken. Maar bedankt, hebben ander mensen hier nog een andere mening over?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina