Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 14 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mightymouter

    mightymouter mightymouter

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    maar is rainbow six 3 de moeite waard zonder Live! ofnie?
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Je bent niet echt de eerste die het vraagt... Maar ik heb ook geen live! en ik vind het spel zeker de moiete waard. Binnekort ga ik lekker system liken ermee, en dan is het helemaal leuk natuurlijk. Maar ook als je geen system link mogelijkheden hebt moet je hem tenminste een keer huren.
     
  3. mightymouter

    mightymouter mightymouter

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    owk ik ga hem denk ik wel kope en dan hopen dat we snel breedband krijgen!
    masl
     
  4. PPM

    PPM Blaataap

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, heb een tijdje geen aandacht aan mn xbox meer besteed en dan zie ik dit opeens! :D

    dit spel ga ik zeker kopen, ik heb geen live, maar als ik het zo lees is het dan toch nog de moeite waard.

    Er zit geloof ik geen split screen functie in?! Dat is wel een beetje jammer..
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee geen splitscreen functie idd. Maar het is ook wel logisch, want de spanning van het spel zit hem vooral in het niet weten waar de tegenstander is, en met een splitscreen optie kijk je gewoon op het beeld van de ander. Dan wordt het meer een shooter , ipv een tactical shooter.
     
  6. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3

    Zit daar ook maar geen problemen gehad
     
  7. PPM

    PPM Blaataap

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, maar voor bijv. cooperative spelen zou het wel geschikt zijn. Ach het zit er toch niet in dus waar hebben we het over :)
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    cooperative had er eigenlijk in moeten zitten. Daar heb je gelijk in. Dat is een groot probleem van de laatste tijd. Developers besteden alle tijd van de multiplayer bijna aan de live! functie, waardoor er een eenvoudige offline multiplayer functie komt of helemaal geen. Erg zonde!
     
  9. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt doodzonde. Ik heb niet echt een snelle verbinding (ADSL Lite) en kan dus niet goed op Live spelen. Het had het spel echt veel beter gemaakt. En dit zie je niet alleen bij Rainbow Six....
     
  10. mightymouter

    mightymouter mightymouter

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    eey t zit duz zo, ik mag voor sinterklaas duz een spel uitkiezen. rainbow6 von ik altijd al vet en met die microfoon ist al helemaal über. maar heb geen Live! zal ik dees neme of weet iemand nog wat anders?
     
  11. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Die vraag is al 20x gesteld..dus lees maar een paar bladzijden trg!|:-

    Sorry hoor..maar dit soort vragen moet je pas stellen als je weet dat het nog niet eerder is gevraagd en je de moeite heb genomen om een paar bladzijden terug te lezen:confused:
     
  12. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben het eens met Q-Dancer. Lees er wat meer over.

    Daarbij: Wij kunnen toch niet weten wat jij PERSOONLIJK leuker vindt en wat je minder vindt?! :confused: De ene vindt Rainbow Six 3 een topgame, de andere weer bagger. Zo geldt het met elke game. Het is een persoonlijke keus die JIJZELF dus maar moet maken.
     
  13. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Kijk, hij zegt dat ie RB6 altijd al cool vond en met die mic helemaal. Die mic. kan je ook offline gebruiken om commando's mee te geven. Dus het gaar er nu niet om wat jij (Masterchief_007) zegt, maar om de mogenlijkheden offline. En aangezien hij het spel niet heeft kan hij die 'persoonlijke' keuze dus niet maken. En daarom geef ik jou (en iedereen met dezelfde vraag) het advies om het spel een keer bij een vriend van je te spelen of om hem te huren, dan kan je zelf zien of hij voor jou 60 euro waard is of dat je hem lekker laat liggen en een andere topgame uitkiest, genoeg keuze deze tijd van het jaar :)
     
  14. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonder Multiplayer is ie al cool, vooral alcatrez level. Voice commands doen het erg goed, je moet het alleen goed uitspreken. GRaphics en afwerking ben ik wel een beetje teleurgesteld in, kan aan tv liggen maar de schaduwen zijn veel te grof. Splinter cell was grafisch beter.
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    ik had toch ook al op je vorige vraag geantwoord?

    Naja nog 1 x, en dan eh... ja... eh....

    Offline heb je de volgende mogelijkheden:

    campaign:
    14 solo missies die je samen met je teammates weber, louiselle en price uitvoerd. Je kunt ze doormiddel van je controller commands geven, maar ook door je headset(je kan een rainbow six pakket kopen met headset, wel iets duurder, maar het geeft wel een neiuwe dimensie aan gamen. Wees er wel snel bij, want er is maar een beperkte oplage van de versie met headset)

    Costum mission:
    Zelfde als campaign, alleen kun je nu een willekeurige missie doen die je in campaign al hebt unlockt. Ook kun je practice( of teerorist hunt, ben het ff vergeten) mission doen, waarbij je alleen de terroristen moet uitschakelen, zonder last te hebben van hostages en andere missie doelen.

    System link:
    Alle zelfde mogelijkheden als in de xbox live! versie, alleen kun je hier je vrienden keihard in hun gezicht uitlachen als je ze verslagen hebt

    De volgende opties zijn mogelijk:

    cooperative(samenwerking: speel een speler missies met vrienden
    coopertive(samenwerking) terro hunt: maak jacht op terroristen zonder last te hebben van gijzelaars en allerlei voorwerpen.
    Adversial (tegen elkaar): Survival: speel tegen vrienden waarbij het team dat overblijft wint.
    Adversial: (tegen elkaar) Sharpshooter: speel tegen vrienden waarbij de gamer wint die de meeste tegenstanders neerlegt.

    max. aantal spelers: 16

    bij mission,terrohunt en team survival kun je uitsluitend met je teamleden praten, bij sharpshooter en survival met iedereen in een straal van 15 meter, aldus de rainbow six 3 handleiding.

    Maak er nu zelf maar uit op of je het genoeg vind.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2003
  16. Zhin

    Zhin Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0

    :mad: :mad: ben ook m'n savegames kwijt...:mad: :mad:

    Wou het spel gaan spelen... starte 't op en zag (alleen) 'Alpine village' staan...:mad:

    Weet iemand of hier een oplossing voor is of wat de oorzaak is...?
     
  17. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb je nog geen andere missies gehaald en heb je alleen maar in het eerste level gesaved? Dan is het logisch... Die saves bewaard hij niet na het uitdrukken van de xbox. Ergens terug in deze thread is deze discussie ook al gevoerd.
     
  18. Zhin

    Zhin Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk niet |:- , als je maar één missie gespeeld heb, maar nog niet uitgespeeld, dan ga je logisherwijs bij die missie verder als je de volgende keer speelt.

    Ik WAS bij level 4. Ik vind het niet zo erg dat ik de missies overnieuw moet doen, omdat ik nu nog niet zover ben, maar als je bij lvl 14 zit zal het knap irritant zijn. Dus heeft het geen reden meer tot het spelen van campaigns, omdat het altijd kan gebeuren :mad: :mad:

    ...of.... je moet alle missie is één keer uitspelen :+ :mad:
     
  19. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, als je bij level 4 bent en hij saved ze niet... Dat is niet al te best. Misschien helpt het om ubisoft nederland t bellen, zodat ze een nieuwe exemplaar leveren ofzo..
     
  20. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het een Frustrerend kut spel eigenlijk!!!!
    Counterstrike lijkt me vetter!!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina