1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 14 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrhalolover

    mrhalolover XBX

    Berichten:
    737
    Leuk Bevonden:
    0
    Raad eens wie er Rainbow Six met een Xbox Live kit heeft gewonnen bij Veronica magazine??? :9 :9 :9

    heb alleen geen CC, dus live zit er voorlopig niet in :'-( :'-( :'-(
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nou mijn oma :D
     
  3. c00per

    c00per Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen, heb ff een vraagje. De voice commands werken over het algemeen goed. (zou het komen omdat ik in de VS geboren ben?? :)) maaruh hoe komt het dat bij het commando "cover" je teamleden reageren met holding??? voor de rest doe hij het bijna perfect.
    Als je "cover" gegeven hebt zie je ze wel een andere houding aannemen. maar bij "hold" doen ze hetzelfde.

    Ben overigens zeer onder de indruk van deze game. Gfx zou ik een 7,5 geven ware het niet dat ze de geweldige licht engine gebruiken. Hierdoor komt hij op een 8,5.

    Geluid is top notch. Ik weet niet of jullie wel eens die get away scene hebben gezien (en dan vooral ook gehoord ;)) in de film Heat. Daimn dat vond ik het wrede van die film, dat geluid van de subs waar ze mee schoten. En ik hoor dat terug in het spel.
    Zulk soort dingen maak ik nu graag mee :):):)

    grtz
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Geef je ze het commando om op dezelfde plaats te blijven (Hold) dan gaan ze automatisch in dekking simpelweg omdat dat 'het beste' is. MOet je ergens een lange tijd wachten dan ga je waarschijnlijk zelf ook een dekkende positie innemen :) Dus 'Cover' geeft inderdaad vrij logisch hetzelfde resultaat.
     
  5. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe spreken jullie Move en uit

    Elk voice commando doet het perfect, behalve dat ene commando.
    Ik heb het op alle mogelijke tonen geprobeerd, Mooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeve, Moooove, Meeve alles
     
  6. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook gewoon Go, Go, Go zeggen.
     
  7. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Godverdomme gaan ze ook achter je aan!!
    En tering Hufter ook:)
     
  8. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0

    dat heb ik ook die stomme hufters komen gewoon weg niet
    of ze gaan in hold positie staan

    en dan dankzij mijn team word ik AFGEKNALD

    meestal doe ik de commando's via mijn pad invoeren
    dat gaat soms sneller
     
  9. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    SingePlayer Cheats:
    Zeg:

    Suck me - Je team leden gaan allemaal gebukt voor je staan en stekken je broek naar beneden.
     
  10. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ LOL :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
     
  11. Novation

    Novation Dusss....

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Ghost Recon niet zoveel aan. Zou ik dit spel dan wel leuk vinden?
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Rainbow Six 3 is véél meer pure actie, gemixt met snelle tactiek en strategie. Ghost Recon heeft dat allemaal niet of nauwelijks. Daar zit het verschil 'em grotendeels in.
     
  13. Zhin

    Zhin Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik in het begin ook veel problemen mee, waardoor ik een beetje spijt had dat ik een losse headset heb gekocht. Maar ergens in deze thread zei iemand dat je ipv 'Move' 'Go there' moet gebruiken en dat werkt perfect. :D :cool:
     
  14. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx, Go there werkt inderdaad perfect.
    Rainbow six heeft toch 14 missie's? Is er daarna nog iets extras te behalen?
     
  15. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft wel 14 missies ja daarna kan je in elk level de optie terrorist hunt uitvoeren....zegt genoeg denk :p
     
  16. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand of er ook eel alternatief voor ''regroup'' is ? Die heeft namelijk zeer veel kuren bij mij :'-(
     
  17. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon de zwarte knop op je controller, werkt veel sneller :+
     
  18. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    argh ik heb het spel effe geleend en ik heb echt problemen met die recoil als ik ingezoomd schiet...kan je dit niet verhelpen door iets handigs te doen...mee te sturen...want soms sneuvelen zelfs hostages/teammates bij het vuren....verder is het well een cool spel
     
  19. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb GR:IT en die vind ik redelijk. Is het nou straks weer zo dat als Counterstrike er is dat dan niemand meer RBS3 speelt? Het is altijd zo jammer als je een LIVE game hebt maar niemand online...

    En hoe zit het met de moeilijkheidsgraad? Soms gaat GR:IT een beetje te snel en word je steeds binnen 1 seconde afgeknald... Is RBS3 moeilijker?

    Als ik deze thread zo lees is dit geen goed spel om even een half uurtje te spelen. Als je elk van de 14 missies steeds helemaal moet uitspelen zonder tussentijdse saves of checkpoints, lijkt dat me heel erg frustrerend.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2003
  20. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    GR:IT heb ik nooit gespeeld, het eerste deel is wel in mijn bezit geweest. Maar als het concept hetzelfde is gebleven dan ben je bij IT inderdaad met 1 a 2 goed gemikte schoten dood.
    Dat is ook ongeveer zo bij RBS3. Live valt de game ook zeker niet tegen, echt een aanrader.

    Met de moeilijkheisgraad zit het ook wel goed, op het moeilijkste niveau is het echt bikkelen.

    Je kunt overigens op easy drie keer saven per level, dus maak je daar maar niet moeilijk om :), op de andere twee weet ik niet meer precies :+. In ieder geval een aanrader
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina