1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 14 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kosmonaut XIV

    Kosmonaut XIV xbox schopt aars

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    by the way; hostages worden op je mini-map getoond !
     
  2. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit erg te twijfelen of ik deze game aan zal schaffen iuit de thread heb ik niet egt veel kunnen halen behalve wat ingame info....

    kan iemand mij wat punten opnoemen die hij/zij erg tof vind aan de game?
     
  3. Sevenstone

    Sevenstone Live and direct

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    In mijn mening:

    Het is een kwaliteits squad game van Tom Clancy ... niet alle Xbox games van Tom Clancy zijn goed, zo heb ik zelf Ghost Recon terug gebracht (waarvan ik ook alle 3 delen op PC origineel heb). Maar Rainbow Six 3 heeft veel meer van die precisie die je met dit soort games op PC gewend bent. Het is zelfs niet altijd even makkelijk om raak te schieten :).

    Voice commands zijn ook erg cool, net als het feit dat je alle radio communicatie over je headset hoort, en niet over je tv (kan wel via tv als je dat wilt) het geeft allemaal meer realisme. Het geluid is bizar goed, en als je Live hebt is het ook erg leuk. Je kan co-op terrorist hunt spelen, maar ook survival etc. Levels zijn erg mooi en van hoge kwaliteit.

    Ik vind het een aanrader, maar wel als je ook iets meer van tactische games houdt, en niet alleen van het caliber 'CounterStrike' shooter.

    Hij hoort bij mij in ieder geval in m'n rijtje topgames.
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    + pluspunten

    - voice commands
    - fantastisch geluid
    - goede grafix
    - beste online shooter
    - goede sfeer

    14 single player missies + terrorist hunt in elke missie. Online zijn survival, team survival, sharpshooter en co-op opties de mogelijkheden. Deze modes zijn ook via systemlink mogelijk. Splitscreen is niet mogelijk ivm. de tactiek, zo zou het niet tactisch worden.

    - minpunten

    - AI is vaak fantastisch, soms lopen je teamgenoten alleen in de weg
     
  5. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    is de singleplayer de moeite waard?
    ik heb geen live, maar het lijkt me zeer vet om zelf commando´s te geven
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb wel live, maar ik vond de singleplayer mode echt zalig. Ik doe de missies soms nog in mission/terrorist mode. Voicecommands geven werkt (bij mij) echt perfect. Ik denk dat er een 14-tal missies zijn, deze zijn stuk voor stuk erg sfeervol, bv alcatraz, meat packing plant,... Het enige spijtige is dat je zonder live natuurlijk enkel met je team kan spelen en niet co-op met een vriend de levels kan doorlopen. Je zal zonder live heel wat multiplayer mogelijkheden moeten missen, maar zelfs zonder live is de single player campaign naar mijn mening nog altijd zeker de moeite waard.
     
  7. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, wel jammer dat je geen co-op missie's kunt doen, heb je wel andere multiplayer mogelijkheden zonder live?
     
  8. Sevenstone

    Sevenstone Live and direct

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je kan spelen via systemlink.
     
  9. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    op 1 xbox met 2 controllers dan?
     
  10. Sevenstone

    Sevenstone Live and direct

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat dan weer niet ...
     
  11. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, bedankt, dat is wel jammer, maar ik speel toch meer singleplayer.
    ik ga dit spel vanmiddag kopen, en ik hoop dat ie er nog is met headset :)
     
  12. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geef je vrij weinig kans dat de special edition er nog is. in mijn dorp is ie er iig niet meer. maar ik begreep dat je wel je xbox live headset er voor kon gebruiken (als je die hebt). en anders gaat die je 30 euro kosten
     
  13. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    gister nog wel.
    hier loopt het allemaal niet zo hard
     
  14. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    HELP!!!!!!!!!!
    Ik doe nu de mission waar je op het einde gered wordt door een helikopter.
    Je weet wel, waar je enkel Weber meekrijgt als help.
    Ik zit nu op het einde, ik heb nog al m'n health, Weber ook maar het lukt me niet!
    Hoelang duurt het tot die helikopter komt???
    Ik weet al twee ventjes die ik zowieso kan neerknallen maar opeens komen er zoveel en sterft Weber...
    Iemand tips??
    Waar moet ik Weber bv het beste zetten?
    Please help, ik heb dit spel gehuurd en het moet morgen terug binnen.
     
  15. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    het is heel simpel. je gaat in de deuropening zitten en vanaf daar knal je iedereen af. af en toe moet je een stukje naar buiten, zodat je weer een aantal poppetjes kan zien.

    duurt best wel lang, maar op een gegeven moment komt ie. je moet er een stuk of 10 a 15 neerknallen schat ik. daarna komt pas de helicopter.

    succes.
     
  16. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net die level gespeeld. Het beste is als je weber er gewoon buiten houdt door hem terug in de gang te laten staan. En je zelf in die gang schuilt en om het hoekje van de open deur iedereen neerknalt. Het is inderdaad moeilijk maar als je het een paar keer doet lukt het je wel. Ik had minder health dan jij maar ik heb het gehaald.
     
  17. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Komt die helikopter ook als je nog niet alle ventjes hebt doodgeschoten???
     
  18. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    nee denk het niet, tenminste ik heb het niet geprobeerd
     
  19. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    die helikopter komt pas als je een paar ventjes heb neergeschoten. Je hoort steeds harder het helikopter geluid en dan ineens is hij er en is mission complete.
     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Nee, de heli komt pas als je iedereen gedood hebt. Wat je best doet is Weber gewoon in het huis sturen en zelf in de deuropening gaan zitten. Let wel op; op de balustrade tegenover je komt een terrorist te staan. Verder iedereen dan langzaam in de tuin en boven uitschakelen en dan voorzichtig de hoek omkijken want daar zit(ten) er ook nog... Moet dan wel lukken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina