1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 14 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Dat mannetje loopt volgens mij op en neer en dus moet je goed timen. SLuipen blijft belangrijk, dus wees voorzichtig. Suc6

2. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Wacht maar tot je Live hebt :9

3. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind de singleplayer een beetje te moeilijk... je gaat te snel dood, en omdat je maar 3 keer kan saven, gaat dat flink frustreren... hoewel ik meestal maximaal 2 keer nodig heb om voorbij een moeilijk punt te komen...

het mooiste van de singleplayer vind ik toch de voice-recognition 8)

4. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de singleplayer juist makkelijk...
    Je moet ook niet alles zelf doen hé! Je hebt drie teamgenoten, als je die voorop laat gaan is het echt wel goed te doen.
    En de ventjes staan toch telkens op dezelfde plaatsen dus...

5. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    wanneer zijn eigenlijk de meeste nederlanders op live. Dus hoe laat ongeveer. Want ik vind alleen amerikanen en daar krijg ik alleen maar lag.

6. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    rond een uur of 8 denk ik .... ik ga er strax een hostuh dus join maar als je zin hebt.....

7. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ik vind eigenlijk op elk moment van de dag nederlanders. Via optimatch kom ik heel vaak op belgische/nederlandse servers en mijn friendlist staat inmiddels ook vol met RBS3'ers. Ik game van 11.00 to 16.00 en vindt bijna altijd wel een Nederlandse server.

8. D-STR.com

D-STR.com Evil RaCoon

Leuk Bevonden:
    0
    Prachtige single-player, mooie filmpjes, alleen jammer van het saven.. dat kan soms erg frustrerend zijn. Behoorlijk moeilijk spel dus je hebt het niet zo maar uitgespeeld.. en met Live is het helemaal ruig, je wordt in het begin wel snel doodgeschoten maar dat gaat hopelijk steeds beter! Samen met Top Spin vind ik dit de twee beste spellen die ik met Live heb..

9. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    ja maar het probleem met optimatch is dat het lang duurt voordat het de snelheid weergeeft (je weet wel die sterretjes) en als het eindelijk klaar is dan is de servers die weergeven zijn al meestal vol. En omdat de language use in servers niet verder gaan dan de meest basische talen is het ook moeilijk om een nederlandse server zo een, twee, drie te vinden.

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil dit spel ook zo graag maar op x-bazar bied niemand m meer aan en kwil m niet in de winkel kopen... Nja ff afwachten nog maar.

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Paar vraagjes:
    1. Heeft de singleplayer enige invloed op je speler bij xbox live?
    Hiermee bedoel ik: bij amped 2 maak je een rider aan, en die kan je vervolgens helemaal upgraden in de singleplayer, om vervolgens daarmee Live op te gaan.. Dat is toch niet de van invloed bij RBS3?
    2. Is het moeilijk om op een "redelijk" niveau te komen op Live?
    Is het dus niet zo dat als ik op Live ga, ik meteen non stop afgeknalt wordt, en daardoor totaal geen niveau kan bereiken?
    3. Zijn er ook nog officiele toernooien in de toekomst?
    4. Is het verslavend voor strategie-freaks?

12. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    1. Als je singleplayer een tijdje speelt ben je natuurlijk wel wat beter, maar het is niet zo dat je net als amped 2 en top spin je charackter beter kan maken ofzo.
    2. Het is op het begin veel wennen aan eht schieten, maar na 2 weken ben je er wel aan gewent.
    3. Jah die zijn er, ergens op www.xbox.com (kon niet vinden waar precies) staat een officieel toernooi.
    4. Dat weet ik niet

13. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Eej ik heb vandaag ook het spel gekocht eens ff kijken of het een beetje leuk is ( ben namelijk geen echte shooter fan )

Dus als jullie een supergrote prutser tegenkomen ben ik dat vast :p

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Toevallig, ik ben namelijk ook geen echt shooter fan, maar toch geintresseerd in deze game vanwege het soort van real time strategie element..
    Laat ff weten wat je van de game vind dan pls?

15. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Wat een donders schijt spel is dit.

Als er 1 game is die je niet moet kopen is het deze wel.

Als je in lobby komt en ze zien dat je slecht bent zeggen ze de hele tijd pak die en die en zeggen ze hele tijd dat je weg moet en zo echt geen ene ruk aan..

Maar goed nou moet ik wat anders kopen maar wat?

16. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja tegen mij zeiden ze dat ook eens.
    Het waren zelfs nederlanders, ik kom gewoon binnen en ze zeiden dat ik weg moest. En niet omdat de teams dan oneven zouden zijn.

17. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Op live lijkt het nogal veel op cs(imo) en de taktiek over live is niet echt belangrijk.
    Ook in singleplayer ook niet zo vind ik.
    Als het ergens moeilijk is weet je gewoon na 2x spelen waar de ventjes zitten en is het direct al makkelijk.
    Het is wel een cool spel.

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Bij nader inzien koop ik het spel waarschijnlijk toch maar niet hehe :p

19. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat je maar 3 keer kan saven juist leuk. In de sinlge player van Socom kan je geen 1 keer saven in een level. Dat je 3 keer kan saven maakt het spel juist tactischer en je let extra goed op dat je in het begin niet geraakt wordt. Als je dan een moeilijk stukje goed hebt gedaan dan save je hem en ga je verder. Als je dan het volgende moeilijke stukje niet door komt kan je verder met datzelfde stukje ipv. weer dat vorige moeilijk stuk te doen en dat dan weer minder te doorstaan, wat imo frustrerender is.

20. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt er ook aan welke op welke difficult je speelt.
    Speel je op:
    Recruit: 3 saves
    Vetaran: 2 saves
    Elite: 1 save

Ik heb net Recruit en Vetaran uitgespeeld, ben nu met elite bezig en die is heel wat moeilijker dan die andere 2

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina