Zo ik heb net even OXM UK gekocht met de demo van Rainbow Six 3
Mening over spel/demo
Graphics: .9,0
De graphics zien er hardstikke goed uit mooie licht effecten, geinige thermo gogles en night vision en de karacters zien er goed uit. Heel af en toe merk je dat de frames wat minder worden maar het is zeker niet storent.
Sound: 9,0
Goed geluid en met 5,1 worden de speakers goed benut. Mooie effecten als de kogels om je oren heen vliegen, of als je in een aardig schiet gevecht zit. De geweren klinken goed en je kunt je team genoten ook duidelijk verstaan. Daarbij zit er ook nog een mooie soundtrack bij die mij het gevoel gaf van de film "The rock"
Gameplay: 9,0
Goeie makkelijke besturing snel aan te leren. Je kunt lekker sneaken met je teampje door plekken heen en goed verschuilen achter objecten. Je zoomt in op een bewaker die een beetje staat te babbelen met z'n mede collega, om hem vervolgens samen met z'n collega is vol met lood te pompen Er hangt een lekker sfeertje in de game en je wilt graag doorspelen. De orders aan je team geven gaan ook soepel.
Overall: 9,0
Dit spel is gewoon über mooi, dit is m'n eerste tactial shooter die ik ooit heb gespeeld en de demo is me tot nu toe erg goed bevallen. Over het verhaal kan ik nog niet veel zeggen omdat het nl maar 1 leveltje was waar je in alcatras werd gedropt.
Als de game verder net zo is raad ik hem zeker aan, of in iedergeval ik raad je hem zeker is aan om uit te proberen.
12 november maar is naar de winkel gaan
Laatst bewerkt: 21 okt 2003