1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 14 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij is echt gaaf, mooie graphics. Moet alleen voice commands en besturing nog een beetje door krijgen, maar voor de rest: _O_ . Ik werd alleen gelijk in the showers afgeknald:p
     
  2. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    ik zag ook zoiets in een trailer met die douches. Dat komt geloof ik rechtstreeks uit de film "the rock". Word ook zo'n heel seal team neer gemaaid in een douche.
     
  3. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Vooral de voice commands vind ik erg gaaf, moet alleen wel een beetje duidelijk uitspreken ontdekte ik vandaag: k zei zo 'hold', gooit zo'n teamlid opeens een granaat voor onze eigen voeten..... :mad: 'Hold' lijkt zeker op 'frag' ofzo :confused:
     
  4. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    das niet handig nee.

    |:-
     
  5. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    LOL das zeker niet handig. Als je dan tegen de vijand zegt You Are A Fag.
    Dan denkt je teammate dat hij een granaat is. :D

    Maar die bonus disc die je bij Rainbow six krijgt. Is die ook te krijgen in de winkel als je rainbow six koopt?
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2003
  6. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Die voice commands werken voor geen fuck, ik zit de hele tijd Breach and clear en alles te bleren, maar ze doen niets. En heb je geen granaten bij de demo?
     
  7. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Keb ook ff die demodisc gehaald. Tis wel cool en hoe ik verwacht, alleen twee dingen. Ten eerste, die voice commands werken niet echt lekker, misschien moet ik harder schreeuwen ofzo maar toch. Ten tweede is de framerate een beetje ruk.
     
  8. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    frag (grenades)
    Breach zijn geen granaten (weet niet of je dat al wist :+ )
     
  9. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    tsss
    jij vind de AI wel goed dan??
    poppetjes gaan telkens voor je staan

    command's frag bijv

    LOPEN ZE ERHEEN en gooien ze een granaat vlak voor hun neus neer :{
    die poppetjes zijn fucking dom..het ziet er gewoon dom uit hoe ze breachen gaan ze met hun reet naar de "bom" staan en blazen ze het op THAT'S NOT FOR REAL, recoil is niet te handhaven met een controller in je poten (sommige wapens)
    de wapen MERKEN staan er niet eens bij...tssss

    zeg ik "cover" gaan ze dus coveren in de douche
    komt er gas ofzo uit de grond blijven ze gewoon staan
    echt belachelijk, vijanden stormen gewoon op je af
    en kom alsjeblieft niet praten over verwend, ik mag thuis ALLES zelf dokken ik stel vanaf een tijd geleden gewoon hogere eisen aan spellen.Ik heb tenminste de moeite genomen om de demo ook echt te halen en paar keer te spelen (ook om alle wapens te zien, i'm a weapon freak 8)). Kijk maar in me sig daar is allemaal maar een beetje impulsief gekocht (zitten ook goeie tussen maar die heb ik gewoon uitgespeeld en weg gedaan)
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2003
  10. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Krijg je eigenlijk in het volledige spel ook nog een lijst met commands die je kunt zeggen??
     
  11. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat weet ik ook wel, en dat vraag ik ook niet. En kun je de wapens die de vijanden laten droppen ook niet pakken?
     
  12. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    nee, dat is ook in het echt zo, er kan altijd wat mis zijn met de wapens dus doen ze dat ook niet

    dat vraag je niet? jij vraagt of er granaten zijn dus ik antwoord Frag grenades, toen dacht ik dat je misschien dacht dat er geen granaten waren omdat je breach and frag zei of iets in die trand en dat niet lukte, dus rustig aan hoor
     
  13. shumi

    shumi Guest

    wat is on zulu? want daar iselk commando ook nog van
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Een extra go-code die je tijdens de missie kan opdragen aan je team.
     
  15. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    De demo lag eindelijk in Roosendaal, dus toen ik thuis kwam gelijk die demo in mijn xbox en Rainbow Six 3 opstarten.

    Toen ik eindelijk mocht beginnen zag dat ik dat er er al geweldig uitzag. Nou goed, ik ga een beetje lopen en ik vond het gelijk lekker spelen. Die voice commands vind ik echt vet, alleen willen ze niet hergrouperen als ik dat zeg. 8) . Verder werkt de rest bij mii wel. En dat stuk in de douches van Alcatraz vond ik zeer vet, echt een The Rock sfeer. :)

    Verder vind ik het wel best pittig, maar als je dit veel gaat spelen krijg je dat wel onder de knie. Zo werd ik de eerste keer bij de douches neergeknalt, en de tweede keer toen ik zo'n ventje moest redden. En had ook bijna geen teammaatjes meer over. :+

    Maar ik vind het echt top. Ga hem nu gelijk pre-orderen. :D
     
  16. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem gepre-ordered bij gamerelease.nl. Daar was hij zelfs 49 euro. En dat is dus incl. die headset...

    Ik ben benieuwd hoe de uiteindelijke game wordt. Ach ja, ik zit toch gebakken. Heb in totaal 4 games gepre-ordered. En die hebben allemaal ontzettende potentie, dus... :)
     
  17. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de voice commands ook wat "vreemd".

    Ik zeg regroup een stuk of 6 keer, begin ik er wel een beetje zat van te worden, zeg ik regroup g*dv*rrrd*mme gaat een kerltje in een keer een stuk of 5 granaten, loopt ie naar een gang, gooit ie een granaat rent snel weg en als die eenmaal geexplodeerd is komt ie weer terug, niets wat ik kon doen. ook niet manueel.




    Dit had ik ook eerst neit door, maar je moet ergens op de grond richten, dan komt er zo'n mannetje, zodat je een action kan doen. dan doe je Frag en dan gooit die daar naartoe, niet zomaar in het wilde weg.

    Snapte het eerst ook niet helemaal.

    Dit spel is wel vet moeilijk zeg, me teammates gaan aldoor dood bij de "douches" (zijn het wel eens douches?) 1 keer er voorbij gekomen met een ander teamgenoot. ging ik zelf dood :mad: ach leuk spel, alleen even oefenen. want het is bij mij net als Ghost Recon. ze schieten op me en dan zie ik ze pas niet omgekeerd, even weer leren dus :)
     
  18. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is echt vet irritant als de vijand frag grenades gooit, dan zie je echt helemaal niks. En met de voice commands moet je gewoon een beetje leren hóe je het moet zeggen, tis inderdaad ff wennen, maar toch we lerg vet vind ik!
    Ik had ook een keer toen lukte me het niet om 'move' goed te zeggen. K zeg zo: Kom op! Lopen! En wat denk je? Daar gingen mn teammates opeens :confused:!
     
  19. Quas

    Quas "Hang 'm high!"

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom werkt bij mij de voice-commands dan niet.
    Jullie hebben hem toch ook uit het OXM of niet?
    En daar staat in dat de Demo geen voice-commands gebruikt.
     
  20. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Jawel hoor, dan doen ze wel. Je moet gewoon rustig duidelijk praten en dan volgen ze de orders op.

    Btw heeft iemand het level al uit. Ik krijg het niet voor elkaar. 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina