1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stryker, 14 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ja het is vet easy hoor
    als je het 2e mannetje is gered eindigd je missie meteen en zeggen ze iets (wat weet niet meer)

2. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz zit zwaar te twijvelen of ik deze game zal kopen...aan de ene kant vind ik de voice commands erg cool... maar aan de andere kant hoor ik weer dat het niet altijd even goed werkt daar baal ik dan wel weer van...Helaas zijn er nog geen reviews beschikbaar...

Als ik hem nu preorder krijg je dan ook die bonus cd met splinter cell levels etc. ? :eek:

Laatst bewerkt: 23 okt 2003
  3. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    wat heb je nou aan die bonus disc?

Er staat een exclusieve demo van rainbow six 3 op? Maar je hebt het hele spel dr net bij gekocht :confused:

mis ik iets?

4. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Die companion demo disc geldt alleen voor Amerika... hier krijgen we geen bonusdisc.

5. Quas

Quas "Hang 'm high!"

Leuk Bevonden:
    0
    Nou als ik praat dan doen ze niks hoor.
    Moet je dan tegelijkertijd een bepaalde knop indrukken ofzo?

Anders zal ik wel een beetje een spraakgebrek hebben denk ik.

6. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    moet heel langzaam bijvoorbeeld Mooeef (zoals een koe, alleen ietsje sneller) Maar met de move moet je richten op de grond waar ze heen moeten, probeer eerst es regroup kijken of ze daar naar luisteren.

Btw, weet iemand de command voor flash? ik zeg wel aldoor flash maar er gebeurd niets.

Je kan btw ook A ingedrukt houden om daar de commands te lezen, maar je hebt toch wel meer commands als dat? of vergis ik me nu.

Misschien een domme vraag wat waarschijnlijk toch neit zo is:
    Kan je in het echte spel ook je eigen accent en je eigen stem opnemen? net zoiets als spraakherkenning bij een telefoon? dat werkt wat fijner. kan ik me eigen snelheid van praten bepalen.

7. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Naja, mute knop moet niet aan staan natuurlijk :+
    En je moet wel ergens naar richten dat er action mogelijk is, d.w.z. als er zon vakje onder in het scherm (boven je teammates) komt met daarin een afbeelding van bijv. een deur.

8. p@cm@n

p@cm@n X-Box Fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor het al...deze laat ik mooi in de schappen liggen en heb al me hoop gevestigd op Counterstrike.....wat natuurlijk wel al zijn verwachtingen waar maakt:)

9. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je em voor Live koopt (zo lijkt het als je Counter Strike wel wil kopen) lijkt ie me echt heel strak. ligt eraan hoe de maps zijn naatuurlijk. maar een beetje in teams lopen door de sewers en de so-called douches en daar een vette shootout houden lijkt me echt vet vet

10. p@cm@n

p@cm@n X-Box Fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt Vysio:)...en je hebt natuurlijk geen last van die trage commando's. Dat is wat me bij R6 nu wel erg tegenvalt......een game moet wel lekker spelen zonder een splaakgeblettje op te lopen:)

11. p@cm@n

p@cm@n X-Box Fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    En wat voor mij een heel erg belangerijk punt is....Counterstrike speelt stukken sneller...en een game moet wel vlammen...daarbij komt misschien ook nog om de hoek kijken dat ik het al 3 jaar zwaar verslaafd op de pc speel:D

12. Paceydre

Paceydre !nsane in da brain

Leuk Bevonden:
    1
    Bij de douches gebruik ik iedere keer 2 of 3 rookgranaten en dan zet ik mijn thermal goggles aan en zoek ik alle tegenstanders uit en knal ze naar het hiernamaals.

Gooi 1 rookgranaat in het midden bij de deur waar je naar binnen komt en gooi er 1 achter bij de ramen en ga daar dan naartoe als er genoeg rook is...zet de thermal goggles aan en schiet het eerste ventje kapot wat rechtsboven tevoorschijn komt...draai nu om naar het gedeelte waar je vandaan komt..schiet de 2 ventjes daarboven kapot en dan rechts boven en linksboven nog enkele en dan gaan de deuren open waar nog meer tegenstand vandaan komt.

Probeer dit eens uit en je zal merken dat het een stuk beter zal gaan.

Bij het prison gedeelte gooi ik ook altijd 2 rookgranaten als mijn team weer bij mij terug is...ik loop dan ook helemaal door naar de hoek (deur in het begin door en dan rechtdoor)

13. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Er staan ook 3 levels van splintercell op :cool: die ik wil graag wil hebben en nog wat met ghost recon

14. Shorty

Shorty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    krijg je die alleen als je em pre-order? en hoe zit het met die headset.. heb je die nodig voor single player? of alleen voor live?

15. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe moet je verder na de cellen? Op een gegeven moment kom je in zo'n kamer en dan kan je niet meer verder :confused:?

16. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Jawel, links van je zit een trap naar boven. Dan moet je naar boven, maar pas op ergens boven zitten ook nog vijanden en dan kan je verder gaan.

17. Shorty

Shorty Active Member

Leuk Bevonden:
    0

18. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Damn, bij mij lukt het laatste stukje niet. Ze schieten elke keer die hostage af. 8) Verder vind ik het echt top. Ga dit spel toch meer voor de multiplayer kopen denk ik. Lijkt me echt zo vet. :D

19. Shorty

Shorty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    huh waarom kan ik mijn post niet weggooien!?

20. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan geen postst deleten...en die headset zit er bij de preorder bij...die demo volgens mij niet :{ alleen in USA heb ik net vernomen :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina