1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow six : 3

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Royal, 5 nov 2003.

  1. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuws over DLC:
    komt pas na jaar wisseling:
    -1 nieuwe map: parade (Mensen die Raven Shield hebben gespeeld weten wat te verwachten)

    BUGS die worden gefixt:

    -ELO glitch
    -aan/uit zetten van .50 Cal
    -Friends Joinen
     
  2. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ARGH ik heb ook een friend bug (ik denk die jullie bedoelen met friends joinen) met dat van dat hij wel ingame is maar dat ik hem niet kan joinen, en die .50cal heb ik nog nooit iemand zien gebruiken...is ie dan zo kut omdat ie zo sterk is?
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Valt wel mee, ik word zonder pardon uit een game gezet omdat ik misschien een niet echt nederlandse naam heb (ErroX of/en FreaX) nja en soms word ik gekickt omdat er plaats moet worden gemaakt voor vrienden van de host,

    dat laatste heb ik geen probleem mee, maar zeg het dan even dan ga ik zelf eigenlijk altijd gewoon weg..
    maar nee hoor, je word gewoon gelijk zonder iets te zeggen gekickt, deze mensen geef ik ook gelijk een opmerking (via dat opmerkingen systeem)
     
  4. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Is het online een beetje te spelen voor een minder ervaren speler, of iemand die niet de tijd heeft om uren te oefenen?
    Heb je bv. een soort ranking zoals Crimson Skies dat heeft?
     
  5. sphere man

    sphere man Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit spel sinds zaterdag ben zondag avond laat pas 1 x op live gegaan en heb vandaag weer een potje live gespeeld en moet zeggen het is goed te doen.

    er zijn veel meer mensen die hem nu pas hebben.
     
  6. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik het hier mag posten (dan word er wel sneller gereageerd), maar Red-Wing-Militia (RWM) zoekt een nieuwe member! Zit jij nog niet in een clan, ben je opzoek naar een clan en heb jij een ratio van boven de 1.60? Dan ben jij iemand die wij zoeken! Interesse? Add of mail me: Head_collector@hotmail.com
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2003
  7. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah....je zult toch wel wat moeten oefenen....vooral met het schieten en je wapen arsenaal.....Het heeft het rankingsysteem ELO maar dat werkt nu nog niet goed...komt een fix vberder hebben ze wel een ratio....kills/deaths...
     
  8. Blazin Starks

    Blazin Starks R.I.P. Dirty

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe map zou al beschikbaar moeten zijn....

    Carnival 935 blocks. Supports sharpshooter, survival, and team survival.

    De bugs worden volgens mij na 1/1/04 gefixed....
     
  9. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisterenavond was er in ieder geval nog geen nieuwe map...
     
  10. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Na die fix word dan niet de hele scoreboard gewist?
     
  11. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het niet, maar i kzalweer eens beginnen aan de game in de vakantie :p

    Want hij is super!!!
     
  12. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe content is er! 8)
     
  13. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, Carnival! Ik vind het wel een lekkere map, als je bij het team met de blauwe pakkies begint moet je alleen wel goed opletten, want het andere team kan dan echt van alle kanten komen, je moet dus redelijk verdedigen, het andere team is meer het aanval team, iig een leuke map :)
     
  14. skurvy

    skurvy GT: Skurvy

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet gedownload, vanavond ff doen. Heb wel zin in een lkkre verfrissing, eigenlijk vind ik dat ze die "om het hoekje kijken bug ook moeten fixen :mad: " dat is echt verschrikkelijk irritant.. voor de rest great fun!
     
  15. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0

    om de hoekjes kijken bug?????wat is daar irritant aan, ik vind het wel fijn..
     
  16. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij sommige muren als je om de hoek kijkt kan je niet dood geschoten worden! Weet niet wat daar leuk aan is hoor? :confused:
     
  17. skurvy

    skurvy GT: Skurvy

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    om het hoekje kijken bug is echt irritant, want iedereen kampeert er mee en no way dat je ze dood krijg...
     
  18. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies. Je zit heel je magazijn leeg te schieten op zijn hoofd maar wil niet dood gaan! Dat is echt irrritant!
     
  19. skurvy

    skurvy GT: Skurvy

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    jah idd, en hij gaat heel rustig je zitten uitlachen, ff naar de wc, begint dan op je hoofd te richten en schiet je dood...
     
  20. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    nou ik heb sinds eergister r6 gekocht en heb tot nu toe alleen online gespeeld...en ik ben gelijk afgeslacht omdat ik de controls amper kende ...nu heb fucking veel deaths en maar 11 kills :) maar ja ik word vast beter (hoop ik) maar het is wel een heeel cool spell
     

Deel Deze Pagina