Je moet zorgen dat je wat flashbangs overhoudt (3x) en die gooi je allemaal naar binnen terwijl je je mannetje naar voren stuurt. Dan ren je die kamer door en het laatste stukje is niet zo moeilijk, maar denk erom alles draait om tijd dus haast is geboden!
ik had me ook redelijk vroeg aangemeld ... niks gehoord .... hoe hebben ze je laten weten dat je mocht spelen ?
Ik kreeg een e-mail van mircosoft van wanneer en hoelaat ik moest spelen. Maar niet iedereen die zich heeft ingeschreven mocht mee spelen, er werden er maar 45 daarvan uitgeloot.
Het gaat gewoon om de eer, en je komt dan ook op de xbox.com site te staan. PS: sorry voor 2 keer posten, deed iets fouts en het is nog s'ochtens
ik me pas sinds vandaag aangemeld bij xbox live. Net even rbs6 gespeeld, maar weinig mensen. Iemand zin nu, kan dat vanmiddag 5 uur? Of voeg anders mijn gamertag toe. thanx
hoezo weinig mensen? zijn vet veel servers hoor, voeg hier gewoon ff mensen toe aan je friends list en je kunt direct aan de slag
Moet je 16 zijn? Volgens mij niet, want project ego (15), chulee (11 ) en ik (15) doen ook allemaal mee.
Als je content download bedoeld is dat er jah, er zijn nu al 2 levels te downloaden. Ik heb net gelezen op xbox.com dat als je wint, je moet spelen tegen de X03 winnen van rb6 3
Een member voor een clanwar nodig!!! voor RS3 Rainbows Army heeft nog iemand nodig voor een clanwar. de site is http://groups.msn.com/rainbowsarmy en mijn gamertag is AVHAHA Email? is avhaha@hotmail.com
Je moet idd 16+ zijn, zelf ben ik 15 (ken er meer die mee deden en onder de 16 zijn), stel dat ik win, denk je dan dat ze er moeilijk over gaan doen?