1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow six : 3

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Royal, 5 nov 2003.

  1. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ze je ingevoerde gegevens bij het opstarten van je account misschien wel natrekken.. Dan heb je wel kans dat je gediskwalificeerd wordt, lijkt mij.
     
  2. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    ok.....rainbow six flipt nu helemaal, het is alsof alles nu uit elkaar valt ofzo. gistereavond is ie op live wel 6 keer gecrasht (zit in een game, dan plats in het press start screen), ook de stats gingen helemaal uit de bol. maakte ik 2 kills, dan rekende ie 2 deaths aan:confused: :{ . Misshien is de stats server nu zow vertraagt dat je je stats erbij krijgt van een uur geleden:{ tja, in elk geval moeten ze ons snel die update brengen en de stat server in orde brengen oftewel is et spel echt verneukt
    EDIT: tot midden volgende week geen patch. bron: rainbow six 3 forums
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2004
  3. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    ey, ligt et nou aan mij of crasht echt alles op rainbow??!! als ik optimatch doe, dan zie ik hoogstens 4 servers met 1 speler elk. ook zie ik geen XMC of xservers?! damn nu flipt ie helemaal joh
     
  4. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm is volgens mij alleen bij jouw
     
  5. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    De game cracht de hele tijd. Het maakt niet uit wie er host, na enkele seconden valt de server gewoon weg :mad:.
     
  6. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, al mijn vrienden zijn telkens available, ook als je zelf host dan crasht ie. en als je vrienden invite ->internal error. ik vind nu geen games meer, enkel een popup "select match"
    het is te hopen dat dit komt door de opkomende patch ofzo, dat alles nu wordt platgelegd ofzo
     
  7. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    niet enkel rainbow six, heel xbox live ligt dus plat
     
  8. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, bij mij doet hij het ook al niet goed. Als ik een server zoek dan kan hij er geen vinden en vrienden joinen kan ook niet dan krijg ik een connectrion failed :'-(
     
  9. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    is het al weer opgelost?
     
  10. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij doet hij nu wel weer normaal. Tenminste rond een uur of vijf had ik gewoon weer een normaal potje gespeeld, zonder problemen.
     
  11. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Wanneer komt die patch/update nou? Het is er nog niet namelijk......
     
  12. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom moet er een nieuwe patch komen?
     
  13. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat er heel veel bugs in de game zitten. Zoals: die kut ELO die je zo van iemand over neemt en die muur glitches enzo.
     
  14. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    muur glitches worden niet verholpen met de patch
     
  15. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zouden ze het spel zo'n beetje overnieuw moeten programeren..doen ze dus niet :mad:.
     
  16. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow, dat is wel kut, want je kan gewoon door zowat alle muren heen kijken.
     
  17. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    "No update. A new version has been submitted. I will not even post a tentative date until the MS QA process is complete and the update has passed MS certification. DON'T PLAN ON ANY UPDATES UNTIL THE MIDDLE OF NEXT WEEK "

    bron: rainbow six forums
    het stukje boven werd vrijdag gepost

    "A new version was submitted to Microsoft last week. I will give you an update when it has passed ALL phases of testing and is ready for release."

    dit werd vandaag gepost

    "The wall peek glitch, lean glitch, and bullet detection problems will not be fixed in this Auto Update. I am sorry that some of you feel this game is "half-finished," but there is the age-old saying of "Buyer Beware..." This is why I generally don't purchase a game without checking out the forums first, but that is just me."

    BulletTooth

    conclusie:
    deze shit wordt gefixt
    1. elo glitch
    2. joining friends issues
    3. M84 on/off toggle for server hosts.
    als de update die net werd ingeleverd bij microsoft geen bugs meer bevat (de kans is groot, dit is nl de derde test al), dan kan de update morgen, overmorgen, vrijdag, zaterdag verschijnen
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2004
  18. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    oftewel het is nog net zo onduidelijk als dat het was en de grootste fouten die erin zitten worden niet gefixed.. goed bezig die jongens |:- :confused:
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ""The wall peek glitch, lean glitch, and bullet detection problems "

    kan iemand mij uitleggen wat deze glitches inhouden?
     
  20. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Glitches waarmee je door de muren kan kijken, die bullet vat ik ook niet. Misschien is het iets van wat ik laatst had: Ik schoot granaten af met me gun( zo klonk het, het waren kogels) en de kogels gingen supersnel op. Ook kon ik het geluid van me kogels een andere keer niet horen.
     

Deel Deze Pagina