g*dv*rd*mm* nu opeens geen stats reset .. nu heb ik mn stats al flink lopen v*rn**k*n aangezien ze toch gereset zouden worden :|
Ik weet niet waar die gasten van rb6 aan het doen zijn hoor! Ze beloven van alles maar er komt niks van . Ik wil nu echt wel die update, ik word er verdomme gek van dat mn ELO heletijd veranderd!!
heeft er iemand problemen met de nieuwe patch, als ik nu een game join stopt het loaden van het level opeens en daarna gaat hij terug naar het startmenu.
ja man! da heb ik ook EDIT: wtf, nu lukt et! nou, nu kijk ik naar die scoreboards en zijn ze nog steeds niet geresset hoor
gaan ook niet gereset worden tenminste ......... gaan nu geruchten dat er nog een patch uit komt die andere dingen weer moet fixen
Toen ik vanmorgen Rs3 opstarte en inlogde op l!ve kreeg ik een nieuwe patch voor mn kiezen, kan iemand hier me vertellen wat die patch precies doet? Merci,
Damn, nu is er echt iets geks gebeurd! Ik heb iemands stats over genomen incl. kills, deaths en time - ELO bug is weg - 50cal. sniper kan de host nu aan of uitzetten - veel glitches zijn eruit gehaald
Kan iemand mij uitleggen wat de waarde van de ELO-ranking is voor hem/haar. Persoonlijk kunnen me de stats niet zoveel schelen. Ik vind de glitsches zoals het door muren heen kijken storender.
stats zijn zojuist gereset lol ben nu al 4 kee rachter elkaar dood gegaan wist niet dat het gebeurd was
Ik vind het zwaar minder dat ze zijn gereset, ik had best m'n best gedaan voor een ratio van 1,24 maarja!
Aan de ene kant wel rottig, want al mijn mooie stats waar ik lang voor 'gewerkt'heb zijn weg (ratio 1.23 ), maar nu kan ik wel een hogere ratio halen want als je net begint met rbs3 dan haal je allemaal slechte scores. Op dit moment sta ik een ratio van 2.44(na 100 min. spelen), maar dat gaat nog wel oplaag denk ik.... Ik stond trouwens aan het begin een ratio van 6.00, staat wel cool. Maar ja, uiteindelijk gaat het allemaal om de lol.