1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow six : 3

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Royal, 5 nov 2003.

  1. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach joh, wat maken de statistics nou eenmaal uit? :) Het gaat om je kwaliteit :p
     
  2. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    idd ... maar de stats kunnen dit aangeven hé !
     
  3. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen, is hier het juiste woord. :)
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Iemand ook al cheatprobleem gehad op Rainbow Six?! Ik werd ineens gedood door een enorme vuurgranaat. En het was zeker geen incendiary granate maar eerder zo'n oude duitse werpgranaat. Nu blijkt, zeggen verschillende, dat er zoals voor de gameboy een gameshark, ook zoiets voor de xbox te verkrijgen is, een soort cheatcard die je in je controller steekt en je kan dan verschillende cheats van het internet op je card downloaden. Bv; voor Rainbow six 3, 2 primary weapons + molotov cocktails. Hopelijk is er iets te vinden tegen deze vorm van cheaten want het werkt echt wel irritant als je door molotov cocktails die veel beter zijn telkens word ge-inflamed. Naja, kicken dus zulke cheaters.
     
  5. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet kicken, maar bannen. Heb er overigens nog nooit van gehoord
     
  6. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn zker klote gasten! :mad: Weet je mssn nog wat zijn gamertag was?
     
  7. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik keek laatst in die stats, maar de nummer 1 had 1005 kills ofzo, en maar 1 death. En er waren meer van die gasten. 1000 kills en 150 deaths.|:-
     
  8. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja er is weer een truukje voor, om geen deaths te krijgen. Weer lekker gedaan door Ubi Soft.
     
  9. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Het klopt dat je molotov cocktails kan gebruiken en 2 primary weapons het is precies zoals Ice Boy hierboven zeg die koop je gewon sluit aan op de pc download ergens een soort savegame en hoppa je kan molotov cocktails gooien gaan gelijk ontploffen zodra aanraking en blijven even branden ik zat zelf in de game mensen die dit kunnen zijn:
    R12LA
    bmorebodyr
     
  10. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam die 2 stumpers gister ook al tegen. Ze roeien eerst hun eigen team uit en gaan daarna nog eens proberen het andere team te molotoven. Ik vind het echt zielig als je dit nodig hebt om wat kills te krijgen. En dat vonden de rest in de lobby ook want die bmorebodyr kreeg het dan ook flink te horen.
     
  11. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0

    vind je het erg als ik dit even niet zo geloof??
    volgens mij werd gewoon een tonnetje in de buurt opgeblazen ofzo.....:{
     
  12. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit is echt zo, ik zat bij dialogical zn team, we werden er samen door opgeblazen, was btw in Old City en daar zijn geen tonnetjes. Zn naam is B bodymore B ofzoiets en hij gaf het ook toe dat hij zo'n kaartje gebruikte.

    Maarja, over die 1 death. Als je het spel verlaat voordat het afgelopen is worden de gegevens niet verstuurd. Tomster doet dit volgens mij. Hij heeft een paarhonderd kills en 28 deaths. Ik vermoordde hem gister en hij verliet gelijk de room. Voordat we met het spel begonnen begonnen er al mensen te wedden dat als hij werd doodgeschoten dat hij dan de room zou verlaten.
     
  13. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Heeft 1 van jullie nog goede tips om niet gelijk overhoop te worden geschoten?
     
  14. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ja de ander eerst neerschieten ;)

    nee gewoon rustig aan doen. probeer een tussenweg te vinden tussen rambo en campen. en dan meer de neiging naar campen. als je dan beter wordt, ga je vanzelf meer bewegen.
     
  15. Oddball

    Oddball S.O.E.

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja man heb hem dat al een keer of drie zien doen. Is best leuk hoor zo'n hoge ratio. Je staat alleen voor lul als blijkt dat je die ratio in een game niet waar kan maken.
     
  16. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er meerdere die dit doen, helaas ook Martial Artist. Degene die ik altijd beschouwde als 1 van de beste Nederlanders..

    Genoeg sentimenteel gelul :) Ehm, Rinus gewoon een beetje achter anderen aanlopen. Niet te veel de held uit gaan hangen in het begin, schiet je niets mee op.
     
  17. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Klopt het dat de co-op modes op Live veel 'zwaarder' zijn om te hosten dan de andere (adversial) modes?
     
  18. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Echt triest als je zo je stats wilt opkrikken, maarja wat heb je eraan, aangezien je geen geld krijgt voor hoge stats en echt stoer ben je er ook niet mee... Dat van die extra wapens vind ik wel heel vaag, laat die wapens dan voor iedereen downloadable zijn dan word het tenminste weer wat eerlijker...
     
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Helemaal niet erg, maar in het gangetje van garage staat niet echt een tonnetje. Ik had eerst al van de cheat gehoord maar geloofde er ook niets van, tot ik het zelf zag. Je moet het gewoon zien voor je het gelooft denk ik, maar zodra je het ziet krijg je meteen afkeer van de 'sick assholes' die hun stats willen opkrikken met zulke laffe cheats.
    Dat ze desnoods deze dan algemaal downloadable maakten, maar zo bederf je echt het spel.
     
  20. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    jup, gewoon als je gedood wordt, dan moet je binnen de 3 seconden quit game doen, dan heb je geen death. Ikzelf doe het zeker niet
    nou, de enige remedie is gewoon die lafaards bannen, zelf die k*tTomster nl
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2004

Deel Deze Pagina