1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow six : 3

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Royal, 5 nov 2003.

1. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ff een paar weken niet op live, en dan krijg je dit weer!:mad:

Waarom dan? EEN van de voordelen van XBOX LIVE is dat ze gebanned worden:mad:

2. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    nou, de ene patch brengt de andere cheat teweeg, het zal nooit ophouden, believe me...

3. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ze moeten gewoon al die gasten bannen. Zelfs die lafaard Tomster NL. Eens een cheater, altijd een cheater.:{

4. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Maar dat je zo speelt kan ik echt niet begrijpen, dan zit je lekker te gamen met een aantal bekende, word je neergeschoten en dan druk je razendsnel op quit game en daarna join je de game weer, kost allemaal laadwerk en wat heeft het voor nut om hoge stats te hebben...

5. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, precies. Stel je eens voor, je bent al niet zo goed en elke keer dat je word neer geschoten verlaat je de game!8)

Dat is toch gekkenwerk.

6. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Nou?

7. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee.:confused:

Ik zou niet weten waarom niet...:{

8. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    tuurlijk, reacties van tegenstanders kosten toch ook wel snelheid

9. Krishan

Krishan Sho-Kanji Baharoth

Leuk Bevonden:
    0
    Die Engelsen vinden momenteel alles verdacht, na het molotiv cocktail gebeuren. Als je een aantal keer van hun wint (zoals ik gisteren) beschuldigen ze je van cheaten :D.

10. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon feedback sturen naar die mensen die molotov gebruiken

11. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens de meesten zeggen ook ''its just a molotov c'mon grown up'' maar als je 1 keer in de buurt bent van zon molotov ben je meestal wel direct dood.

dus gewoon cheat feedback sturen die mensen en ze van de server kicken/bannen

12. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    niet direct gaat wel veel leven af maar direct dan moet je daar wel op gaan staan :9

13. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag ook een malloot met molotov's tegengekomen. Hij heete Tand (geen Nederlander). Die idioot vermoord expres iedereen uit z'n eigen team (waar ik dus ook bij zat) zodat hij in z'n eentje het hele andere team met zn molotovs om kan leggen. En ik heb hem toch een berg feedback gestuurd... :D

14. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Komt die feedback enkel bij degene terecht waar je naar stuurt? En heeft het dus verder geen gevolg? Of krijg je een algemene waarschuwing na vele slechte feedbacks? Lijkt me sterk want anders kan je gewoon iemand kloten door hem slechte feedback te sturen, maar ik vrees dat cheaters niet gaan veranderen door wat slechte feedback.
    Hopelijk word zulk onsportief gedrag gebant en/of komt er een patch die het onmogelijk maakt!

15. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Die feedback wordt naar Microsoft gestuurd... maar om 1 feedback doen ze nix... dan moeten meerdere mensen een feedbackje sturen :)

16. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Aangezien ik al 2 weken niet meer gexboxed hebt (begin volgende week terug:9 ) Wil ik weten of dat elo systeem nou een beetje fatsoenlijk werkt.:p

17. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het werkt NOG steeds niet goed:mad:. Nu kun je als je net dood geschoten bent de game verlaten en telt je death niet mee!! Leuk spel, alleen vol met kut bugs:mad:

18. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja best jammer dat ze dit niet even iets beter hebben aangepakt.... ik bedoel, zo groots opgezet, dan verwacht je VEEL spelers online (wat ook zo is).... dus dan moet je gewoon een uitgebalanceerde, foutloze gameplay hebben! :mad:

19. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Jah das ook het enige de elo werkt nu tog zoals het hoort schiet je als noob goede neer ben je punten kwijt en noob omhoog....en die molotov cocktails en twee primary weapons om gek van te worden joh eikels!

20. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, ja, vol met bugs. Alleen doe jij het ook!!!!klootzak...

Deel Deze Pagina