1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow six : 3

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Royal, 5 nov 2003.

  1. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Kun je in ook -als host bent op Live- in de lobby naar een ander speltype kiezen met de mensen in je lobby? Of moet je dan weer een nieuwe 'server' opstarten met het gewenste speltype waarna de mensen uit je lobby jouw weer mogen zoeken?
    Dus bijv. van sharpshooter naar team survival gaan zonder dat je de mensen uit je lobby kwijtraakt?
     
  2. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, dat kan niet.
    Maar je kan wel van map changen.:cool:
     
  3. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Okee, dat dacht ik al maar toch maar ff vragen :p
     
  4. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe komen die kerels op de eerste 3 plaatsen aan zo'n belachelijke scores? :eek: :eek:

    rond de 1000 kills tegen 3 deaths ofzo geloof ik :eek:
     
  5. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja als je dood gaat, moet je voor het potje afgelopen is eruit gaan en dan word je death niet meegeteld.... Enkele Nederlanders doen het ook.

    Ben vandaag de eerste Molotov tegengekomen, gelukkig killde ik hem al voordat hij hem kon gooien, maar toen kwam er wel een kleine explosie
     
  6. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Lees eens wat ik vond op www.rainbowsix3.com _O_

    Friday 01.30.04
    Cheating & Stats Issues

    It has come to out attention that some players have been cheating, for example, with the Action Replay cheat to enable Molotov cocktails among other items in multiplayer online play.

    Both Ubisoft and Microsoft take this very seriously and a fix is under way and will be implemented soon.

    Additionally, many of you may have noticed, the Rainbow Six 3 stats are not working properly. This is a huge priority for Ubisoft & Microsoft and both companies are working closely to get this fixed as quickly as possible.

    We are making every effort to ensure the best online gaming experience for everyone playing Rainbow Six 3.

    Thanks for your patience.



    Ziet ernaar uit dus dat het molotov en cheat probleem (voortijdig het potje verlaten) tot het einde behoort :p
     
  7. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar het zal wel lang duren voordat die patch uitkomt. Dat had je ook met die andere patch, keer op keer uitgesteld. Dus ik betwijfel of ik dit spel nog heb als die patch uitkomt.
     
  8. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben wel optimistisch over die tijdsduur, de eer van MS om Live 100% cheatvrij te houden hangt ervan af......
     
  9. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er dus naar uit dat de stats WEER gereset worden

    haha gaat lekker dus
     
  10. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    *Boos:mad:

    Waarom gebeuren zulke dingen alleen bij rb6?

    Kunnnen ze niet ff in de volgende patch alle, maar dan ook alle fouten eruit halen!

    Zou een stuk fijner zijn!:mad:
     
  11. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zon gevoel dat de vorige patch echt gerushed is. Er is bijna niks gedaan, enkel die ELO en 50cal off/on! nu als je doodgaat en dan weggaat voor de sessie afgelopen is, dan krijg je geen death. Nu heb je ook die cheaters met Molotov en 2primary weapons. Sinds de patch is het gewoon verslechterd. Toch wel slordig dat deze patch door de beta is geraakd!!:{
    Hopelijk halen ze bij de volgende patch alle fouten eruit, en resetten ze die stats weer.
     
  12. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ach, statsproblemen, cheaters en ELO kwalen.... het blijft een dijk van een spel _O_
     
  13. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    nog eens een vraagje over de ELO:

    waar wordt die in hemelsnaam op gebaseerd??

    ik heb geprobeerd een verband te zoeken met andere stats, maar ik snap er geen hout van... zo heb ik een (behoorlijk) lagere kill/death-ratio dan een vriend van mij, en toch een hogere ELO?? :confused:
     
  14. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Staat in deze thread:)

    Als je iemand afschiet met een hoger ELO krijg je wat van hem (19 ofzo) maar als je word afgeschoten door iemand met een hoger ELO gaat er bij jou 7 vanaf, ik weet niet de precieze cijfers.


    Dit heb ik ook maar snel gehoord, weet niet zeker of het klopt.
     
  15. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    principe klopt, cijfers niet:p ma kom, vroeger telde je ratio. nu de elo werkt moet je eigenlijk altijd kijken naar de ELO. Want je hebt mensen die enkel noobs afknallen en dan veel kills hebben....ELO zegt bijna alles
     
  16. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het beetje vreemd dat ik zo'n 100 ELO verlies als ik 1x in 10 potjes afgeschoten wordt door een newbie.
     
  17. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, je mag dan wel ELO sprokkelen door goeie of middelmatige spelers te killen. maar als je 1 maal word gedood door een veel lagere ELO, dan trekken ze direct weer al die puntjes af.
     
  18. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik, dat vind ik een beetje slecht geregeld. Dat je meer verliest tegen iemand die een lage ELO heeft is begrijpelijk, maar het wordt wel overdreven.
     
  19. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het een goede zaak dat M$ en ubisoft het probleem aan proberen te pakken van cheaters, je wordt echt gek van mensen die molotov coktails hebben, die dingen zijn echt super dodelijk en er valt niet tegen te spelen... Wat vooral helpt en wat ik ook doe is mensen die ze gebruiken negatieve feedback zenden...
     
  20. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    1raad. veel met friends spelen, of anders gewoon de bekende servers joinen
    dat doe ik net, en ik heb eerlijk gezegd nog nooit cheaters tegengekomen:{
     

Deel Deze Pagina