Ik heb nu problemen met mn Friendslist. Er staat bij mij gewoon niemand online. En ik zie dus onderaan in beeld dat er steeds invites naar me gestuurd worden maar dan kijk ik in mn Friendslist en dan zie je helemaal geen invites staan. Alleen iedereen staat offline. Heeft iemand hier ook last van.
Ziek zeg dat er mensen zijn die zoveel waarde hechten aan stats. het gaat om LEUK/LEKKER een spelletje te spelen ?!? Ik snap echt niet wat dat soort gasten bezielt ??
Zeker, maar zo leuk dat je er voor gaat cheaten/lamen/whatever ? Nee toch, dan heb je toch geen lol meer in het spelletje? Of zie ik dat nou verkeerd ?
jongen, wat zeg je nou allemaal?!! in elke game die ik kom, kom jij binnen, je killt er drie ofzo, dan ga je dood, en poef! weg is ie! is dat dan voor de lol een spelletje. keb net naar je stats gezien, ong. 3.50 rating joch. je kan er misschien nog geen 2 hale!
Damn, wat ben jij nou blij aan het lullen! Dat doe ik helemaal niet! Mssn dat ik het welleens heb gedaan, maar ik heb er spijt van en doe het nu niet meer! SORRY IEDEREEN
ok, ik liet me even helemaal gaan had vandaag al genoeg met van die cheaters te maken ma, kom, doe het gewoon nie meer, en ban gewoon al diegene die het WEL doen..+molotov gays
Uhm volgens mij doet headcollector dat niet hoor.. De paar potjes die ik met hem heb gespeeld niet igg. Maar gaan ze de stats nou weer resetten?
Als de nieuwe patch komt, dan zou hij kunnen geresset worden (ikzelf hoop van wel, als je al die cheaters in de top 100 bekijkt)
Ik word de laatste tijd ook gek van die glitchers die om het hoekje leunen en je ze niet kan raken, mssn doen ze het niet expres maar het wel irritant! Vooral in Garage, CityStreetLarge(bij die raampjes) en bij Warehouse zijn die glitches veel. Ik hoop dat hier ook wat aan gedaan wordt.
dat vind ik ook zo niet cool jonge want ik weet dan gewoon dat ik honderprocent op zijn kop mik en dan gaat die nog niet dood hij kilt jouw dan is f*cking frustrerend ach ja dan maar granaten he
ik heb alleen nog maar in Carnival wat glitches ontdekt.. in Garage en City Street misschien ook, maar niet bewust
kunnen ze gewoon niet het leunen uit de game halen? dat zorgt toch enkel voor glitches en wordt MEESTAL enkel door campers gebruikt.
dat is ook waar, maar daarmee campen ze meestal mee (voor heel eventjes)(understand...?). het neemt een beetje stealth gevoel weg, maar het leunen weglaten maakt het spel enkel beter. en als ze dat niet willen, wel, dan moeten ze maar die glitches weghalen