Ik heb m vandaag ook maar gehaald... Net de eerste missie gehaald, en erg onder de indruk. Wie dus live wil spelen, voeg me toe! Ben erg benieuwd naar co-op
gister de hele middag / avond / nacht met godie rotsj en philles co-op gespeeld ... wat een game .. prachtig gewoon en er zijn volgens mij zat nederlanders online in rb6 in mijn lijst iig wel
hoe zit het met laggers enzo ik overweeg namelijk ook om dit spel voor live te gaan kopen maar niet als de servers zo laggen als bij UC en Ghost recon
phwoar heb net mijn eerste live-sessie gehad. Ik had geen enkel last van lag trouwens. Erg vet, maar het garage-level lijkt haast onmogelijk. De gast die je moet vinden ontsnapte iedere keer!!! Argh!!! Ik zal dit weekend ff wat usernames toevoegen, want een potje met nederlanders lijkt me wel tof
Ik heb het level nog niet gedownload/gespeeld maar de titel doet me verdacht veel denken aan een missie uit Raven Shield Daarin moest je ook redelijk voorzichtig te werk gaan, silenced wapens gebruiken en direct iedereen uitschakelen die je ziet...
Live is toch juist handig omdat je áltijd wel mensen online ziet? Afspreken is dan juist beetje onzinnig lijkt me
Ja, maar het is toch leuker om met vrienden/ mede-xbw forum gangers te spelen op Live, dan met wildvreemde amerikanen/engelsen of....fransen. Of niet soms?
24 woorden: Zelfs met een friendlist van 200 personen zijn er vaak maar 10 's avonds online, en dan spelen ze vaak ook nog een ander spel .
Mensen, ik heb nu ook Rainbow Six: 3 en zit dit constant te spelen wanneer ik tijd heb. Ik heb al een aantal van jullie toegevoegd. Ik zie jullie wel op Live! Mzzzzzzzzzzzl, TheSlayer
Jow ik heb ook met een aantal Nederlanders gespeeld vanmiddag op mijn server(8 mensen ) En het klopt wat WouteR zegt, je moet gewoon in je friendslist kijken